Voip storingen
Misschien gaan ze 5 min aan een nieuws post beginnen besteden als we dat mond op mond reclame stop zetten of sterker nog als we negatieve reclame gaan verspreiden. Dommel moet wakker worden en haar klanten een beetje met respect behandelen.
hier werkt het weer....
Het is wel niet goed dat het zoveel uitvalt. OK dat het in het begin niet werkt snap ik nog, maar als het al een maand aan het draaien is, en telkens uitvalt is toch net iets te veel van het goede...
Het is wel niet goed dat het zoveel uitvalt. OK dat het in het begin niet werkt snap ik nog, maar als het al een maand aan het draaien is, en telkens uitvalt is toch net iets te veel van het goede...
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Was dit voorheen ook al, meerdere dagen storing, of is dit nu de eerste keer?
Gek eigenlijk, ik word homeconnect omdat voipcheap de laatste tijd wat streken had (soms haperingen en uitval naar telenet). Wat blijkt homeconnect zijn voip is gewoon bagger. Als ik dat op voorhand had geweten ...
Gek eigenlijk, ik word homeconnect omdat voipcheap de laatste tijd wat streken had (soms haperingen en uitval naar telenet). Wat blijkt homeconnect zijn voip is gewoon bagger. Als ik dat op voorhand had geweten ...
En voip ligt weer maar eens uit
Ik zal toch eens een mailke sturen naar de ombudsdienst !
Ik zal toch eens een mailke sturen naar de ombudsdienst !
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Ok inderdaad, voip werkt terug, en vandaag heb ik eerste oproep binnengekregen met nummerweergave (sinds activatie 29-08).
Maar er is veel storing op de lijn als ik download via torrentclient, ik versta andere mensen goed, maar zij mij niet. Dit is louter een instelling in de modem denk ik die dat kan oplossen.
Voorheen had ik met speedtouch en fritz!box nooit hoperingen door down- en upload.
Maar er is veel storing op de lijn als ik download via torrentclient, ik versta andere mensen goed, maar zij mij niet. Dit is louter een instelling in de modem denk ik die dat kan oplossen.
Voorheen had ik met speedtouch en fritz!box nooit hoperingen door down- en upload.
Ik had 2 mogelijkheden:broli schreef:Is bij jullie de telefoon ook dood of is er een kiestoon?
1. Bezet toon
2. ik kreeg de melding: het nummer wat u wilt bereiken antwoord niet.
Btw, als je belt, het kan tot 20 seconden ofzo duren eer hij effectief begint te bellen heb ik ook wel gemerkt
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
ik kan hier prima bellen momenteel
Mijn VOIP lichtje is uitgegaan twee dagen terug, en had plots geen internet meer. Internet heb ik ondertussen terug in orde gekregen op basis van het schermafdruk van Brolli, maar bij VOIP blijft staan dat ik geen accounts heb. Das al 2 dagen zo. Iemand een idee hoe ik dat kan "laten" pushen door Dommel?
Bravo dat kan alleen door een re-instal van homelink software.
Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt, en is echt alleen mogelijk door opnieuw de installatie te doorlopen.
Als je alles handmatig instelt op de siemens dan word er niks door gepushed helaas.(althans bij mij niet).
Met vriendelijke groet,
Jilles
Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt, en is echt alleen mogelijk door opnieuw de installatie te doorlopen.
Als je alles handmatig instelt op de siemens dan word er niks door gepushed helaas.(althans bij mij niet).
Met vriendelijke groet,
Jilles
inderdaad. De dat files wegdoen van je homeconnect folder.. Daarna optie 3 kiezen (ding met telefoon) daarna gaat hij instellingen van je modem weer eens wijzigen.. Maar zoals ik eerder in ee nander topic eens gezegd hebt..bravo schreef:Mijn VOIP lichtje is uitgegaan twee dagen terug, en had plots geen internet meer. Internet heb ik ondertussen terug in orde gekregen op basis van het schermafdruk van Brolli, maar bij VOIP blijft staan dat ik geen accounts heb. Das al 2 dagen zo. Iemand een idee hoe ik dat kan "laten" pushen door Dommel?
Zodra ALLES werkt, je isntellingen van je modem langs geavanceerde instlelingen ==> beheer ==> opslaan herstellen
En dan op opslaan drukken zodat volgende kee rje de instellingen zelf direct op kan zetten, zonder dat dommel hier moet pushen
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
hier net iets heel vreemd.
ik neem de telefoon, bel iemand op en de telefoon gaat normaal over.
niemand nam de telefoon op en toen kreeg ik een faxtoon.
zodra ik neerlegde kreeg ik telefoon terug, maar als ik opneem, krijg ik een kiestoon.
weer afleggen, weer telefoon, weer kiestoon.
zo zit ie in een constante "loop".
heb nu de stekker uitgetrokken omdat het gewoonweg niet stopt.
ik neem de telefoon, bel iemand op en de telefoon gaat normaal over.
niemand nam de telefoon op en toen kreeg ik een faxtoon.
zodra ik neerlegde kreeg ik telefoon terug, maar als ik opneem, krijg ik een kiestoon.
weer afleggen, weer telefoon, weer kiestoon.
zo zit ie in een constante "loop".
heb nu de stekker uitgetrokken omdat het gewoonweg niet stopt.
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
nu 3 uur later nog steeds hetzelfde fenomeen???
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
oke, de telefoon werkt niet meer vanzelf, maar bellen lukt nog steeds niet...
toch bedankt
toch bedankt
Ik ben al meer niet bereikbaar geweest dan bereikbaar. Als ik dan al kan bellen en gebeld worden, dan zitten er bijna altijd storingen op de lijn.
Bovendien heb ik nog nooit mijn GSM kunnen bellen.
Mijn tickets staan al twee maand open ! GEEN antwoord.
Ik wil bellen naar de 011 lijn, maar daar krijg ik momenteel enkel de fax aan de lijn. Eerst "kies 1 voor nederlands", ik druk 1, dan zegt dat madameke "dial 2 for english", wat ik dan ook doe-> daarna krijg ik de fax.
Dus: Via tickets en mail krijg je geen antwoord, via tf krijg je geen verbinding.
GOE BEZIG DOMMEL.
Wat we wel plezier doet, is dat ik intussen al twee van hun potentiele klanten mijn uitleg gedaan heb en ze uiteindelijk elders gegaan zijn.
Ik denk dat als het op het einde van de week niet opgelost is, ik klacht zal indienen bij de ombudsman (iets wat daar waarschijnlijk op de stapel zal belanden).
Bovendien heb ik nog nooit mijn GSM kunnen bellen.
Mijn tickets staan al twee maand open ! GEEN antwoord.
Ik wil bellen naar de 011 lijn, maar daar krijg ik momenteel enkel de fax aan de lijn. Eerst "kies 1 voor nederlands", ik druk 1, dan zegt dat madameke "dial 2 for english", wat ik dan ook doe-> daarna krijg ik de fax.
Dus: Via tickets en mail krijg je geen antwoord, via tf krijg je geen verbinding.
GOE BEZIG DOMMEL.
Wat we wel plezier doet, is dat ik intussen al twee van hun potentiele klanten mijn uitleg gedaan heb en ze uiteindelijk elders gegaan zijn.
Ik denk dat als het op het einde van de week niet opgelost is, ik klacht zal indienen bij de ombudsman (iets wat daar waarschijnlijk op de stapel zal belanden).
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
doe dat niet.
dat zou dommel wel eens een doodsteek kunnen geven.
vergeet niet dat ze nog steeds de goedkoopste zijn die unlimited aanbieden.
mocht dommel overkop gaan kunnen we weer naar iets anders op zoek.
ik betwijfel of we voor 50 euro unlimited + usenet in een abbo kunnen krijgen bij een andere provider
dat zou dommel wel eens een doodsteek kunnen geven.
vergeet niet dat ze nog steeds de goedkoopste zijn die unlimited aanbieden.
mocht dommel overkop gaan kunnen we weer naar iets anders op zoek.
ik betwijfel of we voor 50 euro unlimited + usenet in een abbo kunnen krijgen bij een andere provider
lol dat van ombudsman maakt toch niet veel uit hoor:)barbapapa5800 schreef:doe dat niet.
dat zou dommel wel eens een doodsteek kunnen geven.
vergeet niet dat ze nog steeds de goedkoopste zijn die unlimited aanbieden.
mocht dommel overkop gaan kunnen we weer naar iets anders op zoek.
ik betwijfel of we voor 50 euro unlimited + usenet in een abbo kunnen krijgen bij een andere provider
Heb net een re-install gedaan, en gekozen voor optie 3, ik wil mijn modem in gebruik nemen. Niets... Bij de melding dat hij probeert m'n modem te detecteren, krijg ik een foutmelding. Iets van "De objectvariable of With block-variabele is niet ingesteld". Dus kan m'n software de modem niet opnieuw laten installeren... Heb nog altijd wel m'n internet door middel van die instellingen van Broli, maar hij pusht dus geen data naar m'n modem.tjahhh schreef:Bravo dat kan alleen door een re-instal van homelink software.
Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt, en is echt alleen mogelijk door opnieuw de installatie te doorlopen.
Als je alles handmatig instelt op de siemens dan word er niks door gepushed helaas.(althans bij mij niet).
Met vriendelijke groet,
Jilles
Kan het liggen omdat ik dat draadloos instel? Denk het toch niet hé...
Laatst gewijzigd door bravo 03 sep 2008, 22:07, in totaal 1 gewijzigd.
Breek is het kot af van de duopolissen. Ga dan naar de kleine manne die alles probere te doen om belgie maffialoos te houden (alhoewel ze een beetje falen ).metaldeth schreef:Als de ombudsman effectief iets zou doen waarvan ik last heb ga ik daar persoonlijk hun kot afbreken, letterlijk.
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Een beetje falen? Ik zat bij Telenet, en toen we vernamen dat er sommigen 30GB extra downloadvolume hadden gekregen onder de dreiging op te stappen hebben wij dat ook gevraagd. Niet gekregen natuurlijk (was ondertussen ook al in de pers geweest) en klacht ingediend bij de ombudsdienst. Die hebben die klacht verworpen omdat ze geen bewijzen hadden, terwijl Telenet dat zelfs niet eens ontkende. Het was zogezegd een promotie, maar die was wel niet aangekondigd zoals dat wettelijk moet.broli schreef:Breek is het kot af van de duopolissen. Ga dan naar de kleine manne die alles probere te doen om belgie maffialoos te houden (alhoewel ze een beetje falen ).metaldeth schreef:Als de ombudsman effectief iets zou doen waarvan ik last heb ga ik daar persoonlijk hun kot afbreken, letterlijk.
Telenet is inderdaad geen haar beter, maar in hun positie zouden er vele hetzelfde doen, en waarom ook niet? Niemand probeert moeite te doen hen tegen te houden, zelfs niet degenen die daarvoor aangesteld zijn.
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
Weet iemand meer over hoe ik mede homeconnect gebruikers kan contacteren via voip. Want ik kan mijn lief niet bereiken en omgekeerd :d
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
niet !chessboxing schreef:Weet iemand meer over hoe ik mede homeconnect gebruikers kan contacteren via voip. Want ik kan mijn lief niet bereiken en omgekeerd :d
van dommel van dommel gaat nog niet
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
is dit een feit of heeft het te maken met problemen die dommel nog moet zien op te lossen ?klooooon schreef:niet !chessboxing schreef:Weet iemand meer over hoe ik mede homeconnect gebruikers kan contacteren via voip. Want ik kan mijn lief niet bereiken en omgekeerd :d
van dommel van dommel gaat nog niet