Dit had als due date 07/08/2008, maar is betaald op de dag zelf. Zij hebben het geld op hun rekening opgemerkt op 22/07/2008.
Op 30/07/2008 hebben ze mijn lijn geactiveerd. Logischerwijze zit ik dus goed tot 30/08/2008 wat betaling betreft.
Op 02/08/2008 krijg ik opnieuw een factuur aan voor de maand Augustus. Ik heb nochtans voor de eerste maand betaald, dus tot 30/08/2008. Ze rekenen echter een ganse maand aan.
Ik stelde direct een ticket op om hen hierop te wijzen en tekst en uitleg te vragen. Ik kreeg ook direct een antwoord: "Uw ticket zal binnen de 5 werkdagen worden behandeld". Er is nog steeds geen enkele reactie op dat ticket, ondertussen een dikke maand geleden.
Nadat die 5 dagen zijn afgelopen, heb ik voor elke dienst die ik vond (Orders, Sales en Technical) een ticket opgemaakt om dit te vragen, met verwijzing naar het ticket dat ze negeerden.
Terug hetzelfde: "Uw ticket zal binnen de 5 werkdagen worden behandeld".
Na 10 werkdagen was er nog niks van, maar ik kreeg ondertussen een eerste herinnering. Ik antwoordde hierop dat ze die genegeerde ticketten moesten bezien, dat de uitleg waarom ik die rekening niet betaalde, daarin stond. Het resultaat? Ze maakten er een ticket van op, dat ze evengoed negeerden.
Hetzelfde ging met de 2e herinnering.
Ongeveer een week geleden kreeg ik toch een antwoord: Die rekening is volgens hen voor de volgende maand. Waarom kreeg ik op 01/09/2008 dan een rekening voor september? Of moet ik in augustus betalen voor september, in september voor oktober, etc? Wat als ik m'n laatste maand heb en over wil schakelen naar een andere provider, blijven ze mij dan evengoed pesten met facturen?
Vandaag kreeg ik een "deletion warning", bestaande uit een 3e herinnering en het volgende:
Ik heb hun NOGMAALS alles uitgelegd, en geeindigd met het volgende:Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
Resultaat?EN GELIEVE HIER NIET N O G M A A L S EEN GENEGEERD TICKET VAN TE MAKEN, MAAR UW KLANTEN EENS VOORT TE HELPEN, VOOR DE VERANDERING!
Welke stappen kan ik ondernemen? En welke kan ik ondernemen indien ze mijn diensten stopzetten en verwijderen uit hun database?Your request has been received and processed.
We will be responding to your inquiry within the next 5 workingdays.
Your request has been given a service-ticket number of:
[SCHEDOM-262843-SCHEDOM]