En Belgacom mag dit wel doen, daar heb je geen problemen mee? Op hun site staat ook 12mbits bij ADSL GO. En hoeveel van de 52% van de aansluitbare mensen hebben dit?sithlord2 schreef:Bon, als we mensen als jou laten doen, mag iedereen reclame maken voor vanalles en nog wat, zonder het ooit effectief na te komen...Yogi schreef:dude chill out.sithlord2 schreef:Maar waarom zegt mijn status-pagina van de siemens router dan dat de maximum lijnwaarde 8Mbit bedraagt en de werkelijke waarde 4.6Mbit ?
En waarom geeft de webcheck mij dan dat ik connecteer ben aan 12mbit voor homeconnect ?
Die siemensrouter meet gewoon de max waarde van u lijn dat die zou aankunnen in de huidige modus. dit is ADSL1.
Maar het is al altijd geweest dat ADSL gecapt is op 4,6Mbit door Belgacom. (vroeger was het 3,3 Mbit en daarvoor 1Mbit)
Over die speed: die mag wel eens komen, daar heb je gelijk in, maar om je daar zo druk in te make...
Kijk, het gaat er niet om dat ik die snelheid niet heb. Alles wat ik wil doen op internet gaat vrij vlot...
Het gaat er mij om dat ze met cijfers als 12mbit en zelfs 24mbit smijten voor homeconnect, terwijl in praktijk niemand die snelheid heeft. Au contraire, de meeste mensen halen amper 1/3de van deze snelheid. Dus ik ben in volste recht om dit probleem aan te kaarten...
De variabele snelheid is een ADSL fenomeen en GEEN Dommel probleem!