ADSL2fit service niet tevreden :(

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Asgarth

Hallo allemaal,

sinds een tweetal weken ben ik van skynet overgestapt op adsl2fit (regio Tienen) en sinds de overschakeling kan ik echter niet meer surfen. Er is geen syncrho op de lijn. Na twee weken geduld begon het mijn voeten uit te hangen, want ik had al twee maal gebeld naar adsl2fit om te vragen wanneer ik nu eindelijk zou kunnen surfen. Jammer genoeg zeiden ze me steeds dat er nog probs waren met de aansluiting bij belgacom.

Jammer genoeg voor hen werk ik bij bgc zelf en heb ik net deelgenomen aan de promo actie adsl installatie als technieker :-) dus dat was wel pech voor hun hehe.

Dus ik nakijken in het systeem van adsl belgacom, want de dslam enzo is van bgc en niet van adsl2fit. Ik zit idd op een andere poort, op de dslam was alles ok en expert team adsl zegt alles ok bij bgc.

Na veel bellen met adsl2fit helpdesk beweren ze dat ik te ver van centrale woon voor 4mbit, dus schakelen ze mij op 2mbit waarmee ik uiteraard niet akkoord ben.
Met skynet kon ik surfen op 3.3mbit zonder probs, maar de lijntest geeft idd een kleine storing aan omdat er een 2030 maestro is op de lijn aangesloten en die geeft foutmetingen bij de testen, das bekend hier.

(De persoon aan tel beweerde dat het aan de afstand lag, maar als het over zelfde centrale/dslam gaat zou mij dat wel nogal verbazen eerlijk gezegd, want hij logged gewoon in op een andere bas server das alles ...

Als ik overigens naar de helpdesk bel neemt men wel snel op maar ik krijg altijd iemand aan de lijn van de buurt uit Antwerpen denk ik en die probeert mij altijd zo snel mogelijk af te wimpelen.

Bijv ik vroeg kan je niet vragen of ik op 3.3mbit mag dan ipv 4mbit en hij zei we gaan het vragen daag en toen legde hij neer.
Dat was ook niet eerste keer, hij werd beetje onvriendelijker toen ik zei dat ik bij belgacom werkte en adsl technician geweest was en hij zo precies door had dat hetgeen hij mij wou wijsmaken niet echt aanvaard werd ...

Dat vind ik persoonlijk wel jammer, aangezien ik nu wel betaal voor 3maanden enzo maar kan al 3 weken niet surfen en na veel zagen en bellen kunnen ze mij nu eindelijk zeggen dat het aan het scarlet netwerk ligt, dat vind ik toch wel straf.

Dus ze vragen een downgrade aan en alles zou opgelost moeten zijn, maar een downgrade duurt toch geen drie weken das gewoon op dslam instellen op de kaart.

Mja. Ik wil wel positief blijven en hopen dat ik soon kan surfen, maarik ben eerlijk gezegd wel zwaar ontgoocheld over de behandeling die ik gekregen heb.

Nog een informatie vraag:

Is er een mogelijkheid om het contract te annuleren als ik niet kan surfen na x aantal tijd en zo ja zijn daar verplicthingen aan verboden.

Ik denk er nl zwaar aan om mijn geld terug te vragen of compensatie/betaling stopzetting tot ik kan surfen.

Ik wil nl niet betalen voor maanden waarin ik niet kan surfen omdat zei hun service niet in orde krijgen.

Alvast bedankt voor het luisteren en mvg.
Lion

Asgarth

De enige raad die ik kan geven is gewoon met uw contractvoorwaarden als je die hebt naar advocaat gaan zoals ik heb gedaan en procedure starten
Op brieven van advocaten reageren ze maar op aangetekende brieven van partikulieren blijkbaar nie of die geraken verloren
Gast

ik weet niet echt of ik contractvoorwaarden heb gekregen, enigste wat ik ooit heb gedaan dat is naar site geweest, dat form afgeprint en dan opestuurd en ingevuld, voor de rest heb ik enkel login enzo gekregen, maar niks meer ....

Waar heb je deze verkoopsvoorwaarden gevonden?
Lion

Die contract voorwaarden zijn nu te vinden op hun site onder rubriek Bestellen daar voorwaarden downloaden en uitprinten
Gast

bovendien heb ik net mijn login enzo bekeken, ik kan niet eens inloggen op de status pagina van adsl2fit met pass en login dat ik gekregen heb van A2F :(

Volgens mij zit er nog ander staartje aan ofzo ipv die synchro probs ...
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Het is weldegelijk het antwoord van Belgacom dat hier aangehaald werd. Indien gewenst wordt heel het geopende troubleticket hier online gezet.

De vraag wordt dan heel cru gesteld : speelt BGC het spel we eerlijk?
Gast

Wrm werkt mijn account niet eigenlijk? Deze heeft toch niets met de lijn te zien en bovendien zie ik niet in waarom mijn collega's zouden beliegen over zo een zaken eigenlijk ...

Telefoontjes gepleegd naar expert team van adsl en naar iac enzo, wel bekend onder u waarschijnlijk ...

Daar is alles ok zeggen ze, er is wel degelijk een interventie gebeurd ...

Ik ben geswitched van poort, heb het nagekeken. Dus er is een intervantie gebeurd zoals voorzien maar rien du tout van syncro, zoals ook aangegeven word in het systeem.

Ik hoop dat u kan begrijpen dat dit niet leuk is en persoonlijk vind ik dat ik te weinig info krijg, ik moet altijd terugbellen enzo en krijg nooit spontaan info over verdere evolutie of bevestiging van wat ik had gevraagd.

Bovendien zei een helpdesker eerst dat de lijntest aangevraagd werd bij scarlet en toen ik eenmalig iemand anders had aan de lijn zei die dat het bij belgacom werd aangevraagd, beetje raar ...

Anders mag u mij met plezier de contactnummer van uw bgc persoon geven, dan zal ik effe laten navragen of ze het zo snel mogelijk regelen, dan is iedereen tevreden ...
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Er worden geen nummers van onze contactpersonen doorgegen om voor de hand liggende redenen.

Wij zijn bereid de inhoud van het troubleticket hier te posten.

En het is inderdaad zo dat de lijntest via Scarlet bij Belgacom gevraagd wordt. Ik zie dan ook niet in waar hier iets mis zou zijn...
Gast

u mag dat pasten als u wilt, van telnr dat is aanvaardbaard daar kan ik inkomen.

Maar euhm wrm werkt mijn login niet als die al zou aangemaakt moeten zijn? zo een tweetal weken geleden, kan zelfs niet inloggen op de status pagina ...
Gast

en krijg ik compensatie voor de weken die ik niet kan surfen of telt het pas vanaf dat ik effectief voor de eerste maal heb ingelogd?

dank u
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Adsl2fit is lang niet altijd de schuldige hoor bij de aansluitingen e.d

Het is voornamelijk belgacom dat dwars ligt :'(.
Als ik belde in de tijd naar belgacom was het enige dat ze steeds zeiden ''wil je niet overstappen naar Skynet"

Belgacom blijft hier een vuile rol spelen!


Ikzelf wacht ook al 2 maanden op men 512 upload (ik zit nu op 128 K) en ik blijf geduld hebben omdat ik ook weet dat het niet hun fout is.

Ook als ik bel zijn ze steeds vriendelijk en beleefd, wat van sommige andere bedrijfen niet kan gezegt worden.


Een tevreden ADSL2FIT gebruiker,

Stijn
Gast

leuk voor je dat het perfect werkt :-)

maar ik heb hier ook al op deze thread meerdere vragen heb gesteld en ik altijd een klein antwoordje krijg, precies of men enkel wil antwoorden op datgene wat ze willen antwoorden ...

Ik denk wel dat ik recht heb op compensatie bijv als ik een hele maand niet kan surfen, stel jij koopt een product en dat werkt niet goed, betaal jij dat dan?

Tenslotte moet ik voor dat maandelijkse geld een halve dag werken he :-)

En mja zo lang zonder inet zitten das ook geen pretje. Ik beschuldig hier niemand, gewoon ik hoor twee verhalen en ik zou graag geholpen worden en atm heb ik niet echt gevoel dat er vooruitgang komt ...
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Ik moet zeggen dat adsl2fit hun download (4Mbit) niet echt haalt...
Ik haalde vroeger op skynet 3.3Mbit +- 2600Kbit en op a2f haalde ik 1900Kbit dat belange geen 4Mbit is , de upload is wel solid 400~415Kbit...
Maar nu de laatste tijd begin ik wel op a2f 2300Kbit download te hebben.

Ligt dit omdat ze extra capaciteit bijbesteld hebben bij bgc in regio leuven? allez ik woon niet in leuven eerder tss leuven en diest...


Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 304.3 KByte/sec
(=2434 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 51.3 KByte/sec
(=410 kbps)

Speedtest van speedtest.nl


-Your current download speed:
2101kbit/s
or
263kbyte/s

-Your current upload speed:
421kbit/s
or
53kbyte/s

Userbase speedtest


Begint toch al beter te gaan :) ik zou wel past echt 99% tevreden zijn met 400k/sec aangezien 4Mbit technisch 512K/sec is

Maarja this een begin :)
Ben tevree op de momment


:-D
Laatst gewijzigd door misterjo 21 jan 2004, 13:16, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

misterjo schreef:Ik zou wel past echt 100% tevreden zijn met 400k/sec aangezien 4Mbit technisch 512K/sec is


Mmm... toch gekke uitspraken hier.

Of betaal je bij de beenhouwer ook voor een steak van 512 gram, ook al krijg je er maar eentje van 400 gram :???:

Maar ja, de slagerij kon niet echt leveren... dus het is al tof dat ik van m'n beenhouwer een steak kan krijgen.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

r2504, er is een wezenlijk verschil, bij de slager zeggen ze niet van het is maximum 512 gram, bij internet diensten wel
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

A note has been added to Case CXXXXXX with title '01 - 21-1 - XXX, XXX' .
This Case is for NET4ALL and was reported by XXX XXX on 19/01/2004 10:22:14.


WEB SUPPORT URL : http://XXXX/XXX/XXX.XXX

Case History :

*** NOTES 19/01/2004 10:22:15 websupport
*** Logged by contact: No Sync on the line since transfer... please check asap

Product SMALL
Order 20031212011
Orderdatum 12/12/2003 13:20:20
Berichtdatum 13/01/2004 13:51:21
Verwacht 13/01/2004 00:00:00
Opleverdatum 13/01/2004 13:51:18
Status Order has been provisioned
Klant (XXX)
ADRES
PLAATS
Tel:
--------------------------------------------------------------------------------
Shared Pair : XXX (PSTN)
CircuitID: XXX



*** NOTES AND STATUS CHANGE 19/01/2004 10:41:08 Action Type: Manager review -----Original Message-----
From: @SCARLET
Sent: maandag 19 januari 2004 10:43
To: @belgacom.be'
Cc: @SCARLET
Subject: Broba - CID - XXx
Please check this circuit (no sync):
OLO ADSL CONTACT.
The connection worked well before
End-user Line: ADSL over PSTN
The synchro is NOT OK.
Description of the sync problem : None
LEX = 16TIE0 - Tienen
Description of the connections:
connection 1; LL codif = XXX; VPi = XXX; VCi = XXX; Connection type = XX Problem identification and testresults connection 1: The ATM connection is NOK. Description of the problem : None ADSL Line Number: XXXX OLO ticket reference: CXXX Date in service : 37999 OLO contact: XXX OLO contact number: XXX OLO contact hours: 08:00 - 17:00
OPERATOR: XXX
*** Set from Problem Receipt to Diagnose



*** NOTES 19/01/2004 18:37:49 Action Type: Manager review -----Original Message-----
From: @belgacom.be [mailto:@belgacom.be]
Sent: maandag 19 januari 2004 17:32
To: @SCARLET; @belgacom.be
Cc: @belgacom.be
Subject: RE: Broba - XXXX - CXXX

Dear customer,
Our technical department will look into the problem, our ticket number is: XXXX Feedback will follow.
Belgacom Technicline
tel.:
mail: @belgacom.be



*** NOTES 20/01/2004 10:32:07 Action Type: Manager review -----Original Message-----
From: @belgacom.be [mailto:@belgacom.be]
Sent: dinsdag 20 januari 2004 10:31
To: @SCARLET
Cc: @belgacom.be
Subject: RE: Broba - XXXX - CXXX

Lo,
De config van de lijn is ok
De meting van de lijn is ok maar de lengte van de lijn is 5Km De lijn is te lang voor 4Mb.
De ATM connectiviteit naar uw BAS is ok Mvg



*** NOTES 20/01/2004 10:40:01 Action Type: Manager review can we request a downgrade? to 3mb or 1mb... we advice you 1mb, because 5km's may also result in problems with 3mb.


*** NOTES 20/01/2004 13:56:52 Action Type: Manager review -----Original Message-----
From: ADSL2FIT [<mailto:[email protected]>]
Sent: dinsdag 20 januari 2004 13:53
To: @SCARLET
Subject: RE: Case CXXX - 20-1 - KLANT : Notes added by SNMC Netnet



Please request downgrade, thanx!

A2F .



*** NOTES 20/01/2004 14:07:50 Action Type: Manager review
we'll downgrade the line to 2 mbit

to cbu

-----Original Message-----
From: @SCARLET
Sent: dinsdag 20 januari 2004 14:11
To: @belgacom.be'
Cc: @SCARLET;
Subject: FCI Profile change - XXX - CXXX

Hello,

Please adapt following:

Regards,





*** NOTES 20/01/2004 14:44:52 websupport
*** Logged by contact:
****** START OF NOTE ADDED BY CUSTOMER ******
A change of plans, please downgrade to 3.3 Mb, customer has experience with this profile, should work just fine,

thanks, sorry for the inconvenience
****** END OF NOTE ADDED BY CUSTOMER ******


*** NOTES 20/01/2004 15:00:50 Action Type: Manager review
We'll have to wait for the first downgrade to be completed, because otherwise, we don't know in what order BGC will treat the requests. (AND they'll tell us it's a double request)
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

SeNsEi Ze0n schreef:r2504, er is een wezenlijk verschil, bij de slager zeggen ze niet van het is maximum 512 gram, bij internet diensten wel


Inderdaad ;)

Ze garranderen niet min 4MBITS ;)
Lion

Gericht aan A2F

Als jullie zulke ticket krijgen waarom kan da gewoon nie in de persoonlijke box van de betreffende persoon geplaatst worden
Vele misverstanden zouden dan gewoon niet ontstaan uit het feit dat jullie jullie klanten onwetend laten
Wanneer gaan die providers eens stoppen met als het mis gaat gewoon het op elkaar steken en eens open kaart spelen wat er echt tussen hen wordt gevraagd en geantwoord
Dit hoeft niet openbaar gemaakt worden als enkel de betreffende persoon waarom het gaat die info krijgt das meer dan voldoende
Het is toch tenslotte de klant die betaald en zorgt dat een bedrijf kan blijven bestaan en via abonnementsgelden er voor zorgt dat de lonen worden uitbetaald Dat wordt door de meeste van het personeel van de providers vergeten
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Het plaatsen van TT's is iets waar al een wijziging in gedana is. Momenteel wordt de relevante info op de persoonlijke statuspagina's bijgevuld als we deze binnenkrijgen.
Gast

SALY-4TEL PARAMETERS NOSYNCHRO - PORTUNLOCKED


Origin: 4TEL Origin: SALY
Parameter Value
Bitrate Down 4096 kbps
Relative Capacity Down 75%
Noise Margin Down 13dB
Power Transmitted Down 13dB
Attenuation Down 46dB
Number of cells Down 9734

Parameter Value
Bitrate Up 512 kbps
Relative Capacity Up 54%
Noise Margin Up 13dB
Power Transmitted Up 12dB
Attenuation Up 21dB
Number of cells up 10008

ALARMINFORMATION AND ACTIONS STATUS = RED

Das dus de current status, van mijn lijntje, dus no syncro.

Effe vraagje aan adsl2fit staff, dus theoretisch gezien vragen jullie nu downgrade aan bij bgc en dan als zij dat aanpassen dan kan ik surfen?

EN IK KAN NIET INLOGGEN OP DE STATUS PAGE ZOALS IK AL 3 KEER HEB GEZEGD, MET LOGIN PASS DAT IK HEB GEKREGEN VIA BRIEF KAN IK NIKS DOEN!!!

En op mijn compensatievraag krijg ik na meerdere malen ook nog altijd geen antwoord ...

Ik probeer geduldig en beleefd te blijven, maar aan alle geduld komt wel een einde, sorry ze.

Dank u.
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Om in te loggen op de status pagina heeft u de gegevens nodig die u per mail zijn toegestuurd op 12/12/03. We hebben de, in deze mail, vermelde gegevens getest en deze laten perfect toe om in te loggen.

Je abonnement begint pas te lopen vanaf het moment dat BGC zijn werk gedaan heeft...

Als alles volgens BGC goed moet staan, hoe komt het dan dat er geen Sync op je lijn is??? Er wordt gebruik gemaakt van het ATM-netwerk van BGC onder BROBA II. Het zijn zij dus die de wijzigingen uitvoeren.
Gast

ahum, ik heb zonet gebeld naar de dienst die de config van de dslam doet, ennuh probleem is dat ze het niet willen doen omdat er geen werkorder van was, 3.3mbit ging perfect zei ie, maar geen workorder dus geen changement :(

Zou het mogelijk zijn om zo een werkorder opnieuw eens aan te vragen zodat er een werkbevel van gemaakt word, zodat ik kan surfen :lol: en indien mogelijk feedback hierover?

thanks
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

vscomp schreef:
SeNsEi Ze0n schreef:r2504, er is een wezenlijk verschil, bij de slager zeggen ze niet van het is maximum 512 gram, bij internet diensten wel


Ze garranderen niet min 4MBITS ;)


Dat ze geen snelheidsgaranties geven naar het Internet toe is best te begrijpen, maar als ze dit niet kunnen op hun "eigen" netwerk, of zelfs naar servers zoals BELNET dan is het wat mij betreft puur boerenbedrog :!:
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Stuur je klacht dan naar scarlet :d
Men buur heeft deze provider en surft aan dezelfde snelheid als ik, een bewijs dat scarlet de schuldige is 8)
beire

Ik heb zo ne keer alles gelezen en vind toch dat er hier niet word beantwoord aan de vragen die worden gesteld. Heb zelf ervaring op dslam e.d. Als de dslam geprogrammeerd staat (van bgc) en op diezelfde LEX kon de klant vroeger wel surfen. Waarom zou het dan nu ineens niet meer gaan. Da is dikke zever!! Ik kan er nog inkomen dat het niet werkt op 4Mb maar dan zou het zeker moeten werken op 3,3Mb zoals het vroeger wel werkte. Ik vind da de staf hierin niet eerlijk is om zijn fout toe te geven. Trouens weet diene gast nog altij ni wat hij moet doen met zijn login en paswoord. Ze hebben het gemaild zeggen ze. Moeilijk om te testen als ge geen internet hebt!!! En waarom sturen ze dan een brief, telt die dan niet? Dikke zever allemaal

Beire
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Beste,

mogen wij u aanraden de bovenstaande postings eens grondig te lezen...
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

A2F schreef:Beste,

mogen wij u aanraden de bovenstaande postings eens grondig te lezen...


Sommigen zijn een beetje te lui om alles te lezen :cry:
Ze zouden dat beter wat meer doen, moest je eens weten hoeveel dezelfde al beantwoorde vragen er al gesteld zijn over Adsl2fit :).

Zoals bv over de 4MBITS sommige willen het maar niet begrijpen dat scarlet haar cappaciteit moet upgraden ;). Mensen zoals ik en anderen hier weten dat jullie backbone cappaciteit meer dan voldoende is maarja.

Mvg,

Stijn
Gast

allemaal mooi mooi, maar ondertussen is mijn probleem hier niet opgelost he.

Aan de mensen van adsl2fit plz kunt u nog eens dat werkorder doorgeven/aanvragen want blijkbaar is daar wat mis gegaan, ik heb volgens bgc systeem geen enkele werkorder in de future voor downgrade van men speed blijkbaar :(

thx
Asgarth

wie zijn schuld het is interesseert mij atm niet echt meer :-D

Wil gewoon kunnen surfen tegen 3.3mbit zoals ik al twee jaar deed bij mijn vorige provider en ik zou graag hebben dat het snel opgelost geraakt ook ...

Wat niet abnormaal is denk ik, stel uzelf eens in mijn positie en bedenk wat u zou doen ... :-)
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

amai, schone manne zijn het van adsl2fit en BGC. ik zit ook iets dichter bij dan 5 km van de centrale en kon de 3.3Mbps ook nie echt trekken (mijn buurman wel.vind ik zo al raar) en toen heb ik verschillende keren mail gestuurd naar a2f om mij te downgraden van 4 mbps naar 2 mbps en dat ging allemaal niet. nu zit ik hier schoon tegen amper 1 mbps te surfen. als ge het nie vraagt om naar 2 mbps te downgrade lukt het precies wel ma als ge het vraagt lukt het niet. rare dingen :? toch nog is mail sturen denk ik
beire

Metal,

Da zou kunnen komen da ge ni op 4Mb geraakt, da hang af van de kwaliteit van de kabel van bgc en uw binneninstallatie. Maar als je vroeger wel tegen 3,3Mb kon surfen moet het toch mogelijk zijn om te kunnen surfen tegen die snelheid? Een vraagje voor de staff. Kan de dslam niet gewoon op 3,3 gezet worden of ligt het prob bij bgc of is het a2fit da da ni wilt? Ik vind het toch maar allemaal raar zenne. Enfin ik hoop dat het toch nog allemaal in orde komt voor diegene die probs hebben. Gene goeie reklam voor zowel a2fit als voor bgc. Goe bezig.

Beire
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Wie schuld heeft of wie geen schuld heeft, daar gaat het niet echt om.
Cru gezegd: wij betalen aan a2f dus a2f moet maar zien dat het opgelost raakt.

Dan mag de uitleg nog zo mooi zijn en nog zo mooi kloppen (Ik begrijp de reactie wel als je aangevallen wordt voor iets waar je niets aan kan doen) maar als klant blijf je wel zitten met je probleem.

(Om even te plaatsen: Ik ben een van diegenen die met de 8Mbit performance problemen in Leuven te maken hebben.)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Het hangt ook af van het feit op wie zijn aparatuur dat je zit. Er wordt altijd gewerkt met profielen. En op aparatuur van BGC zijn er alleen profielen 3.3/192, 3.3/128 en 1.1/128 dacht ik. Andere mogelijkheden weigeren ze gewoonweg. Op aparatuur van Scarlet heb je dan andere profielen. Ik weet niet juist hoe het allemaal in elkaar zit, ik kan dus mis zijn met het aantal profielen en de juiste waardes. Maar ze maken er een ingewikkelde boel van hoor. Een kat zou er haar jongen niet meer in vinden.

Cheers
Afbeelding
beire

Groot gelijk, gene zever. Het moet maar in orde zijn zonder al diene zever daarrond. Ge betaald voor iets da moet werken. Ik kan daar inkomen als het ni werkt, zou da zelf ook ni graag hebbe. Ze bieden iets aan, dus moeten ze er maar voor zorgen dat het werkt! Nà.
Asgarth

Aan mensen van adsl2fit, het zal ook niet werken na een downgrade van de lijn, wees zeker, ze is zelfs ingesteld geweest op 512 kb en het werkte nog niet ....

Tijd om eens te bellen naar de helpdesk dus van adsl2fit ...
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Upgrade/Downgrades worden NIET door "repair" uitgevoerd bij Belgacom maar moeten bij een andere "divisie" aanvragaagd worden... Timer daar is 72 uur, en die wordt door BGC ook letterlijk genomen. :-(
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Hoe kunnen zij er in godsnaam voor zorgen dat het werkt als de fout niet bij hun ligt :???:

Ik begrijp het echt niet hoor iedereen weet dat belgacom het liefst zo moeilijk mogelijk doet!

Zolang Scarlet haar cappaciteit niet zal verhogen kan men bij Webvisie ook weinig doen he , aan zei die klagen zet druk op Scarlet stuur hen mailtjes e.d :p

Mvg,

Stijn
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Mijn beste vscomp,

moest ik klant zijn bij scarlet zal ik scarlet wel met mijn problemen lastig vallen. Ik ben klant en betaal aan a2f, dus ik kan en kom daar ook terecht met mijn problemen.

Voor mij part neemt a2f morgen 10 andere providers, moet ik die dan ook gaan aanschrijven moest er iets fout lopen? Neen dus.

Daarbij moest ik me nu ook nog gaan moeien bij scarlet/kpn/... zelf (en ja ik ken daar links en rechts ook wel iemand) dan wordt het een hele soep waar niemand meer het overzicht in heeft. (Kijk maar naar de starter van deze thread -no offence- die de zaak enkel maar ingewikkelder maakt door zelf in de interne bgc keuken te gaan roeren.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Denk je nu echt dat A2F dit wil , die "trage" snelheid e.d.
Zij zijn niet de oorzaak he ;).
Ik zeg het gewoon zoals het is, meer kan k ook niet doen:(.
Als je dan belt naar Scarlet (beter gezegt men buur) dan krijg je te horen "we werken eraan''.




Stijn
Lion

Wa zever wordt er hier weer veteld inverband met up /downgrade
Toen ik vorig jaar bij EDPNET was aangeslopen heb ik ook eesn gevraagd om te veranderen en een uur later was alles uitgevoerd
Zij moesten het ook aan Belgacom vragen en toen kon het wel
Raar hoor wat A2F vertelt
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”