Zoals homeconnecters weten hebben ze vrij vroeg de eerste factuur gekregen. Nu vragen ze dan zich af wat er gebeurt met die gratis maand. Als je belt zeggen ze wel dat de volgende factuur "automatisch" zal opgeschoven worden. Nu kan dit waar of niet zijn maar ik raad anders aan dan wachten en hopen. 2 dagen nadat ik al homeconnect had was er niets automatisch opgeschoven. Als ik keek naar de renew date in CRM dan was de renew date oktober! terwijl dit pas november moest zijn. Want...
September: gratis
Oktober: nu al betaald
November: normaal beginnen betalen
Sinds ik op 1 september homeconnect had. Had ik gebeld en vroeg ze of ze de renew date op 1 november konden zetten. En de meneer heeft dit vriendelijk gedaan en nu staat men renew date inderdaad op 2008/11/01. Dus ik raad de andere mensen om het zelfde te doen om er nu van af te zijn dan later er mee vast te zitten of zelfs totaal vergeten.
Tip: Homeconnect en facturatie.
Dat is een lastige vraag. Bij mij moest ik zelf zeggen wat de datum op de brief staat. Als ze niet bitchy zijn kunnen ze rekening houden met wanneer je effectief geactiveerd bent.Zuttasoxx schreef:hmm kzal eens moeten kijken
alsx je uw adsl later hebt geactiveerd dan op de brief, wordt dit verschoven vanaf de 3e factuur
Zoniet hang op en bel later terug en zeg ze dat dat de datum is van de brief...het is het proberen waard.
Aaah maar alle wat de helpdesk mij verteld heeft, is de datum waarop je de eerste kee radsl connectie maakt met dommel uw activatie datum.. Die activatiedatum dat op je brief setaat en ook op je huidige factuur, wordt automatisch verschoven vanaf de 3e factuur heeft ,en ,ij gezegd.. nu kzal zien want kmoe de derde nog krijgen.broli schreef:Dat is een lastige vraag. Bij mij moest ik zelf zeggen wat de datum op de brief staat. Als ze niet bitchy zijn kunnen ze rekening houden met wanneer je effectief geactiveerd bent.Zuttasoxx schreef:hmm kzal eens moeten kijken
alsx je uw adsl later hebt geactiveerd dan op de brief, wordt dit verschoven vanaf de 3e factuur
Zoniet hang op en bel later terug en zeg ze dat dat de datum is van de brief...het is het proberen waard.
![Afbeelding](http://img183.imageshack.us/img183/6565/bar03nd1.jpg)
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
Dit is leuke info, heb zelf tot nu toe ook al alle maanden betaald. 2 om correct te zijn, zal dan een van de dagen ook maar eens bellen om dit mooi te laten verschuiven.
Bellen jullie via de 8888 nummer naar dommel of via de 0800 ???
Groetjes
Bellen jullie via de 8888 nummer naar dommel of via de 0800 ???
Groetjes
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
thx m8FullHD schreef:7777
Ga ik vanavond zeker ff doen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bij ons was de gratis maand augustus, en de 1e factuur is nu betaald voor september. Maar betaal je bij Dommel voor de komende maand of voor de gepasseerde maand?
Bij Telenet was het de gepasseerde maand en dan zou onze renew date, die nu op 6/10 staat, nog een maand later moeten zijn.
Bij Telenet was het de gepasseerde maand en dan zou onze renew date, die nu op 6/10 staat, nog een maand later moeten zijn.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
voor de komende maandmetaldeth schreef:Bij ons was de gratis maand augustus, en de 1e factuur is nu betaald voor september. Maar betaal je bij Dommel voor de komende maand of voor de gepasseerde maand?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
bedanktLord Utopia schreef:voor de komende maandmetaldeth schreef:Bij ons was de gratis maand augustus, en de 1e factuur is nu betaald voor september. Maar betaal je bij Dommel voor de komende maand of voor de gepasseerde maand?