Tip: Homeconnect en facturatie.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Zoals homeconnecters weten hebben ze vrij vroeg de eerste factuur gekregen. Nu vragen ze dan zich af wat er gebeurt met die gratis maand. Als je belt zeggen ze wel dat de volgende factuur "automatisch" zal opgeschoven worden. Nu kan dit waar of niet zijn maar ik raad anders aan dan wachten en hopen. 2 dagen nadat ik al homeconnect had was er niets automatisch opgeschoven. Als ik keek naar de renew date in CRM dan was de renew date oktober! terwijl dit pas november moest zijn. Want...

September: gratis
Oktober: nu al betaald
November: normaal beginnen betalen

Sinds ik op 1 september homeconnect had. Had ik gebeld en vroeg ze of ze de renew date op 1 november konden zetten. En de meneer heeft dit vriendelijk gedaan en nu staat men renew date inderdaad op 2008/11/01. Dus ik raad de andere mensen om het zelfde te doen om er nu van af te zijn dan later er mee vast te zitten of zelfs totaal vergeten.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member

hmm kzal eens moeten kijken

alsx je uw adsl later hebt geactiveerd dan op de brief, wordt dit verschoven vanaf de 3e factuur
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Zuttasoxx schreef:hmm kzal eens moeten kijken

alsx je uw adsl later hebt geactiveerd dan op de brief, wordt dit verschoven vanaf de 3e factuur
Dat is een lastige vraag. Bij mij moest ik zelf zeggen wat de datum op de brief staat. Als ze niet bitchy zijn kunnen ze rekening houden met wanneer je effectief geactiveerd bent.
Zoniet hang op en bel later terug en zeg ze dat dat de datum is van de brief...het is het proberen waard.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member

broli schreef:
Zuttasoxx schreef:hmm kzal eens moeten kijken

Dat is een lastige vraag. Bij mij moest ik zelf zeggen wat de datum op de brief staat. Als ze niet bitchy zijn kunnen ze rekening houden met wanneer je effectief geactiveerd bent.
Zoniet hang op en bel later terug en zeg ze dat dat de datum is van de brief...het is het proberen waard.
Aaah maar alle wat de helpdesk mij verteld heeft, is de datum waarop je de eerste kee radsl connectie maakt met dommel uw activatie datum.. Die activatiedatum dat op je brief setaat en ook op je huidige factuur, wordt automatisch verschoven vanaf de 3e factuur heeft ,en ,ij gezegd.. nu kzal zien want kmoe de derde nog krijgen.
Afbeelding
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 5 keer

Dit is leuke info, heb zelf tot nu toe ook al alle maanden betaald. 2 om correct te zijn, zal dan een van de dagen ook maar eens bellen om dit mooi te laten verschuiven.

Bellen jullie via de 8888 nummer naar dommel of via de 0800 ???

Groetjes
FullHD
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

7777 :wink:
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 5 keer

FullHD schreef:7777 :wink:
thx m8

Ga ik vanavond zeker ff doen
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Bij ons was de gratis maand augustus, en de 1e factuur is nu betaald voor september. Maar betaal je bij Dommel voor de komende maand of voor de gepasseerde maand?

Bij Telenet was het de gepasseerde maand en dan zou onze renew date, die nu op 6/10 staat, nog een maand later moeten zijn.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

metaldeth schreef:Bij ons was de gratis maand augustus, en de 1e factuur is nu betaald voor september. Maar betaal je bij Dommel voor de komende maand of voor de gepasseerde maand?

Bij Telenet was het de gepasseerde maand en dan zou onze renew date, die nu op 6/10 staat, nog een maand later moeten zijn.
voor de komende maand
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Lord Utopia schreef:
metaldeth schreef:Bij ons was de gratis maand augustus, en de 1e factuur is nu betaald voor september. Maar betaal je bij Dommel voor de komende maand of voor de gepasseerde maand?

voor de komende maand
bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”