Speedpack ... wie heeft het nu al
Gisteren een upgrade van de firmware van modem en router (USR) gedaan en dit zijn mijn nieuwe waarden.
of
of
Regio 02/postcode 1932http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 7439 kbit/s or 930 kbyte/s
- Upload speed : 305 kbit/s or 38 kbyte/s
Sat Aug 30 2008 at 10:07:39 UTC+0200
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Lombardsijde (Middelkerke), dicht bij Westende. Heb eerlijk gezegd nog nooit van Adinkerke gehoord Ligt blijkbaar in De Panne.frado schreef:waar woonde p recies? . Ik in adinkerkedean3009 schreef:Hier ook zone 058, ook niks.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Omg... nog nooit van gehoord? Das daar waar Samson&Gert zijn, dat is het outdoor studio100-pretparkdean3009 schreef: Lombardsijde (Middelkerke), dicht bij Westende. Heb eerlijk gezegd nog nooit van Adinkerke gehoord Ligt blijkbaar in De Panne.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Nee, wist daar niks overLord Utopia schreef:Omg... nog nooit van gehoord? Das daar waar Samson&Gert zijn, dat is het outdoor studio100-pretparkdean3009 schreef: Lombardsijde (Middelkerke), dicht bij Westende. Heb eerlijk gezegd nog nooit van Adinkerke gehoord Ligt blijkbaar in De Panne.
Via https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx wordt er gezegd dat er 12 mbps mogelijk is op mijn lijn. Via www.dommel.be enkel 4,6 mbps. Wat is het nu ?
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Idem hier, heb hem echter wel kunnen bestellen, nu enkel nog wachten op effectieve activatie... Maar eerst moet ik nog pro forma krijgencumme schreef:Via https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx wordt er gezegd dat er 12 mbps mogelijk is op mijn lijn. Via www.dommel.be enkel 4,6 mbps. Wat is het nu ?
Idem hier (089 maaseik) als ik naar mijn profiel ga en speedpack wil activeren zegt hij 'error blablabl' dus tgaat hier toch nog niet voorlopigcumme schreef:Via https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx wordt er gezegd dat er 12 mbps mogelijk is op mijn lijn. Via www.dommel.be enkel 4,6 mbps. Wat is het nu ?
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
denk dat iedereen daar aansluitbaar op 12 mbit is via https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx
Hier ben ik ook perfect aansluitbaar op 12 mbit maar kan wel via crm niet bestellen omdat het bij mij nog niet kan.
Dus ja wat moet je geloven .
Hier ben ik ook perfect aansluitbaar op 12 mbit maar kan wel via crm niet bestellen omdat het bij mij nog niet kan.
- brooklyn
- Elite Poster
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: MultiMode
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 11996 kbps
Upstream Rate: 511 kbps
Downstream Margin: 20 db
Upstream Margin: 24 db
Downstream Line Attenuation: 20 db
Upstream Line Attenuation: 3 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 22 db
vroooommm
DSL Modulation Mode: MultiMode
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 11996 kbps
Upstream Rate: 511 kbps
Downstream Margin: 20 db
Upstream Margin: 24 db
Downstream Line Attenuation: 20 db
Upstream Line Attenuation: 3 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 22 db
vroooommm
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Of je zit te ver van de centrale zoals mij en dan zit je met een 3.3 Mbit profiel te werken...yama schreef:denk dat iedereen daar aansluitbaar op 12 mbit is via https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx
Mijn speedpack is ook vandaag geactiveerd, maar heb geen 12 mbit.
Dit zijn mijn waardes:
Link Information
Uptime: 0 days, 0:13:29
DSL Type: G.992.5 annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 509 / 9.023
Data Transferred (Sent/Received) [kB/kB]: 0,00 / 0,00
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 19,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 10,5 / 24,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 29,0 / 24,5
Ik kond de helpdesk vandaag niet bereiken.
Is dit normaal? Kan iemand mij helpen?
Dit zijn mijn waardes:
Link Information
Hmm, lijnwaarden zijn meer als goed genoeg.carsi schreef:Mijn speedpack is ook vandaag geactiveerd, maar heb geen 12 mbit.
Dit zijn mijn waardes:
Link Information
SN Margin (Up/Down) [dB]: 29,0 / 24,5 : dat kan nooit een probleem zijn om op 12mbit te zetten...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Joris84,
er is een verschil tussen reële waarden en theoretische maximumdoorvoersnelheid. ± 8Mbps ligt in de lijn van de verwachting lijkt me en afhankelijk van de afstand van de centrale kan het mss. iets meer of minder zijn.
Mvg,
David
er is een verschil tussen reële waarden en theoretische maximumdoorvoersnelheid. ± 8Mbps ligt in de lijn van de verwachting lijkt me en afhankelijk van de afstand van de centrale kan het mss. iets meer of minder zijn.
Mvg,
David
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik heb de optie om het aan te vragen , maar ik vermoed dat ik vrij ver van centrale zit, ik woon op den boerenbuiten in the middle of nowhere . Men linksys router heeft geen lijnwaarden info , dus kan die niet achterhalen.
Ik heb momenteel een vrij goede connectie en haal men max snelheid van 4.6 mbit. Maar stel dat ik vrij ver van centrale woon en upgrade van 12 mbit vraag. Kan het zijn dat ik constant connectie verlies ga hebben als ze mij upgraden , omdat ik de snelheid niet kan halen?
Ik heb altijd schrik voor verandering omdat ik weet dat hun helpdesk niet werkt. Ook al is het upgraden naar iets beter , voor hetzelfde geld loopt het mis en geraak je niet in contact met hun.
Ik heb momenteel een vrij goede connectie en haal men max snelheid van 4.6 mbit. Maar stel dat ik vrij ver van centrale woon en upgrade van 12 mbit vraag. Kan het zijn dat ik constant connectie verlies ga hebben als ze mij upgraden , omdat ik de snelheid niet kan halen?
Ik heb altijd schrik voor verandering omdat ik weet dat hun helpdesk niet werkt. Ook al is het upgraden naar iets beter , voor hetzelfde geld loopt het mis en geraak je niet in contact met hun.
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Allez de nieuwe klanten kunnen speedpack aanvragen voor 50 euro nu
(promo klanten die nu een bestelling plaatsen voor een nieuwe adsl-account kunnen het speed pack laten activeren voor slechts 49,00 euro incl. btw.
dit is dus een cadeau van 50,00 euro incl. btw.)
Bestaande mogen de volle pot lijkt precies telenet of belgacom met de promo's voor nieuwe klanten en niks voor de bestaande .
(promo klanten die nu een bestelling plaatsen voor een nieuwe adsl-account kunnen het speed pack laten activeren voor slechts 49,00 euro incl. btw.
Bestaande mogen de volle pot lijkt precies telenet of belgacom met de promo's voor nieuwe klanten en niks voor de bestaande .
Er staat nergens bij dat je binnen de x-aantal maanden geen ex-klant mag geweest zijn. Dus, Netconnect opzeggen en direct terug aanvragen. Je betaalt dan 20 euro activatiekost, maar je spaart 50 euro uit voor het speedpack, een nettowinst van 30 euro...yama schreef:Bestaande mogen de volle pot lijkt precies telenet of belgacom met de promo's voor nieuwe klanten en niks voor de bestaande .
Ik vind 50€ voor "hun werk" toch wel een beetje te veel. Dat is bijna de kosten van 1 werkman die 1 volle dag werkt. Je gaat me toch niet vertellen dat dat waar is. Die winstmarge moet erover zijn bij dommel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Je zult eerder bedoelen 1 uurtje werk voor 1 man , die mens z'n uurloon , rsz en patronale bijdragen , zit je al gauw 45 a 50 € per uur voor een arbeider .broli schreef:Ik vind 50€ voor "hun werk" toch wel een beetje te veel. Dat is bijna de kosten van 1 werkman die 1 volle dag werkt. Je gaat me toch niet vertellen dat dat waar is. Die winstmarge moet erover zijn bij dommel.
Nuja , he is niet meer dan andere providers ook vragen ( sommige vragen dit ook om de smartcard voor digitv te activeren ).
- OpThaCop
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik heb al eerder gemeld dat ik die 99€ teveel vind voor zo'n activering.
50€ wou ik nog betalen.
Toen al werd ik afgeschoten, dus ik vind het wel grappig dat ze jou niet afschieten met de 50€, broli
50€ wou ik nog betalen.
Toen al werd ik afgeschoten, dus ik vind het wel grappig dat ze jou niet afschieten met de 50€, broli
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is exact hetzelfde voor klanten bij EDPnet! Zij introduceren een nieuw product, met andere activatiekosten en een hogere maandprijs. Broli, die 50 EUR is de prijs die ze betalen bij Belgacom.yama schreef:Allez de nieuwe klanten kunnen speedpack aanvragen voor 50 euro nu