Lijn onterecht afgesloten

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Dus, als er een antwoord moet gestuurd worden naar het BIPT, dan moet dat ondertekend worden door Bart en/of Sandra, en niet door een van de helpdeskers of door de secretaresse.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

broli schreef:Middenkader, je geeft ze teveel credit :lol: .

Zoals hierboven aangekaart wordt, bestaat dommel uit Bart, Sandra en al de rest.
Net zoals Telenet bestaat uit Duco en al de rest, Belgacom uit die fransman en al de rest...
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

localhost schreef:
Mahimahi schreef:Ik kan je alleen maar aanraden dat wanneer je met grote firma's handelt je nooit enkel op woorden mag afgaan.

Dommel is geen grote firma, het is een KMO.


Heb ik dat gezegd ja??
Ik dacht dat ik dit algemeen bedoeld had, maar 'k kan verkeerd zijn natuurlijk.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Lord Utopia schreef:Net zoals Telenet bestaat uit Duco en al de rest, Belgacom uit die fransman en al de rest...


Heb het geedit. Zo goed my lord?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Graag on topic, tenzij de vraag van de TS ondertussen opgelost is.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
susperia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 aug 2008, 10:07

Ik denk dat ik naar mijn geld mag fluiten.
Had ondertussen nog openstaand bedrag van proforma (die ze gingen verrekenen) betaald om toch niet te lang zonder internet te zitten.
Wat blijkt nu, hebben ze het ticket gewoon afgesloten zonder enige oplossing of melding.

Zal ik dan toch mijn raadsman moeten inschakelen ...
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

Heb je al geprobeerd te bellen naar de administratie helpdesk?.. Het is altijd gemakkelijekr als je direct antwoord krijgt en ze ook direct mee kan confronteren natuurlijk
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

en neem alles op als je belt dan kunnen ze niet gewoon de telefoon dichtgooien.

Nu bellen zal toch niets oplossen want je krijgt altijd hetzelfde standaard antwoord: "ik ben niet op de hoogte, de persoon die ervan op de hoogte is zit in vergadering. Ik zal vragen of hij u terugbelt maar dit kan ik niet beloven."

En daar sta je dan. Je belt de HELPdesk en je krijgt een AFSCHEEPdesk die niet mag antwoorden. Maar probeer gerust want anders gaan er hier terug zijn die zeggen dat je niet genoeg moeite hebt gedaan :lol:
susperia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 aug 2008, 10:07

Ik heb 2 tickets hiervoor gedaan, waarvan er 1 ondertussen een 10-tal pagina's bevat.
Ik heb 3x getelefoneerd.
Ik heb 2 faxen gedaan.
Ik heb bij de ombudsdienst mijn probleem voorgelegd.

Ik denk dat ik meer dan mijn best gedaan heb.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

@susperia: je bent wel het belangrijkste vergeten: een aangetekend schrijven waar de situatie [b]beknopt[/b] uitgelegd staat, waarin je hen in gebreke stelt, hen een termijn van minstens 10 werkdagen geeft om het probleem op te lossen en waarin je stelt dat indien zij geen gevolg hebben het contract beëindigd wordt.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

staartmees schreef:indien zij geen gevolg hebben het contract beëindigd wordt.


:lol: sorry staartmees maar blijkbaar las je niet alles of anders... hmm ik zal maar geen persoonlijke opmerking geven. Hij werd afgesloten dus zeggen dat het contract beëindigd wordt zal niet veel uithalen. Waarom denkt iedereen trouwens dat ingebreke stellen zoveel gaat uithalen. Het is niets rechtgeldig. Het is enkel een manier om aan te geven dat je niet akkoord bent en je denkt dat er fouten gebeuren. Je kan dus geen termijn afdwingen.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Droopy: indertijd met Tele2 All-In niets dan problemen gehad. De helpdesk kende maar 1 antwoord: modem resetten of je van het kastje naar de muur te sturen. Uiteindelijk advokate ingeschakeld en zonder een aangetekende ingebrekestelling heb je geen poot om op te staan. En dan reageerde Tele2 ineens wel en was heel inschikkelijk.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”