Lijn onterecht afgesloten
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Dus, als er een antwoord moet gestuurd worden naar het BIPT, dan moet dat ondertekend worden door Bart en/of Sandra, en niet door een van de helpdeskers of door de secretaresse.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Net zoals Telenet bestaat uit Duco en al de rest, Belgacom uit die fransman en al de rest...broli schreef:Middenkader, je geeft ze teveel credit .
Zoals hierboven aangekaart wordt, bestaat dommel uit Bart, Sandra en al de rest.
- Mahimahi
- Elite Poster
- Berichten: 1192
- Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
- Locatie: Derde straatje op de rechterkant
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heb ik dat gezegd ja??localhost schreef:Dommel is geen grote firma, het is een KMO.Mahimahi schreef:Ik kan je alleen maar aanraden dat wanneer je met grote firma's handelt je nooit enkel op woorden mag afgaan.
Ik dacht dat ik dit algemeen bedoeld had, maar 'k kan verkeerd zijn natuurlijk.
So long, and thanks for all the fish
Ik denk dat ik naar mijn geld mag fluiten.
Had ondertussen nog openstaand bedrag van proforma (die ze gingen verrekenen) betaald om toch niet te lang zonder internet te zitten.
Wat blijkt nu, hebben ze het ticket gewoon afgesloten zonder enige oplossing of melding.
Zal ik dan toch mijn raadsman moeten inschakelen ...
Had ondertussen nog openstaand bedrag van proforma (die ze gingen verrekenen) betaald om toch niet te lang zonder internet te zitten.
Wat blijkt nu, hebben ze het ticket gewoon afgesloten zonder enige oplossing of melding.
Zal ik dan toch mijn raadsman moeten inschakelen ...
en neem alles op als je belt dan kunnen ze niet gewoon de telefoon dichtgooien.
Nu bellen zal toch niets oplossen want je krijgt altijd hetzelfde standaard antwoord: "ik ben niet op de hoogte, de persoon die ervan op de hoogte is zit in vergadering. Ik zal vragen of hij u terugbelt maar dit kan ik niet beloven."
En daar sta je dan. Je belt de HELPdesk en je krijgt een AFSCHEEPdesk die niet mag antwoorden. Maar probeer gerust want anders gaan er hier terug zijn die zeggen dat je niet genoeg moeite hebt gedaan
Nu bellen zal toch niets oplossen want je krijgt altijd hetzelfde standaard antwoord: "ik ben niet op de hoogte, de persoon die ervan op de hoogte is zit in vergadering. Ik zal vragen of hij u terugbelt maar dit kan ik niet beloven."
En daar sta je dan. Je belt de HELPdesk en je krijgt een AFSCHEEPdesk die niet mag antwoorden. Maar probeer gerust want anders gaan er hier terug zijn die zeggen dat je niet genoeg moeite hebt gedaan
Ik heb 2 tickets hiervoor gedaan, waarvan er 1 ondertussen een 10-tal pagina's bevat.
Ik heb 3x getelefoneerd.
Ik heb 2 faxen gedaan.
Ik heb bij de ombudsdienst mijn probleem voorgelegd.
Ik denk dat ik meer dan mijn best gedaan heb.
Ik heb 3x getelefoneerd.
Ik heb 2 faxen gedaan.
Ik heb bij de ombudsdienst mijn probleem voorgelegd.
Ik denk dat ik meer dan mijn best gedaan heb.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
@susperia: je bent wel het belangrijkste vergeten: een aangetekend schrijven waar de situatie [b]beknopt[/b] uitgelegd staat, waarin je hen in gebreke stelt, hen een termijn van minstens 10 werkdagen geeft om het probleem op te lossen en waarin je stelt dat indien zij geen gevolg hebben het contract beëindigd wordt.
sorry staartmees maar blijkbaar las je niet alles of anders... hmm ik zal maar geen persoonlijke opmerking geven. Hij werd afgesloten dus zeggen dat het contract beëindigd wordt zal niet veel uithalen. Waarom denkt iedereen trouwens dat ingebreke stellen zoveel gaat uithalen. Het is niets rechtgeldig. Het is enkel een manier om aan te geven dat je niet akkoord bent en je denkt dat er fouten gebeuren. Je kan dus geen termijn afdwingen.staartmees schreef:indien zij geen gevolg hebben het contract beëindigd wordt.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
Droopy: indertijd met Tele2 All-In niets dan problemen gehad. De helpdesk kende maar 1 antwoord: modem resetten of je van het kastje naar de muur te sturen. Uiteindelijk advokate ingeschakeld en zonder een aangetekende ingebrekestelling heb je geen poot om op te staan. En dan reageerde Tele2 ineens wel en was heel inschikkelijk.