ja. wat is uw punt? Toen hebben mensen scarlet afgeraden, en daarom doen mensen dat nu ivm dommel. We spreken van NU en niet van 2 jaar geleden. Ik zou persoonlijk niet durven noch bij dommel noch bij scarlet gaan, maar als je all-in-one wil heb je weinig keuze. Dommel biedt unlimited en nieuwsgroups. Maar heeft helpdesk en email die niet werken. Scarlet is goedkoper, en "zo-zo" helpdesk, maar biedt geen unlimitedwoete schreef:Scarlet is wel niet onbeperkt downloaden, heeft ook geen nieuwsgroep (waarvoor ik voorheen apart 6€/maand betaalde). En vergeet niet dat scarlet de eerste 2 jaar bij zijn ONE product ONGELOOFLIJK VEEL problemen heeft gekend. Zo erg dat Test-aankoop zich ermee is gaan bemoeien. Ook bij Scarlet toen onderbemande helpdesks. Zelfde verhaal bij Tele2 met hun voip.liger schreef:enkel dommel begon te adverteren zo vroegwoete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
half jaar 31 euro, daarna 41
http://www.scarlet.be/nl/one/
wel niet onbeperkt
Het grote Homeconnect topic deel 2
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Nuja je hebt mensen die kunne nrelativeren en je hebt mensen die di tniet kunnen. Verder moet je eens plaatsen in hun schoenen en kijk of je nog zou kunnen reageren..
Ik kan me bijvoorbeeld al voorstellen 6 man aan helpdesk, constant telefoons oppakken. Ze zien hun support tickets lijst en zien dat 90% klagen over hetzelfde iets waar ze momenteel zelf niet echt een antwoord op hebben omdat ze geen controle ove rhebben.. Tickets blijven maar opstapelen en telefoons blijven rinkelen..
Dan moet je als bedrijf maar prioriteiten stellen. En ze kiezen dan om geen werknemer constant zelfde antwoord te geven (een nieuwspost en tis gedaan natuurlijk) en kiezen om volop telefoons op te pakken.
Verder kan ik me oo ik voorstellen dat dommel kampt met talloze onverwachte problemen waar jullie het blijkbaar het vrij simpel voorstellen. Nu als tegenargument kan je zeggen dat ze het beter zouden moeten testen. Maar als je weet welk bedrijf dommel is dan weet je dat ze hun kosten zo laag proberen te houden om hun producten aan zo'n scherp mogelijke prijs te bieden dus blijkbaar hebben ze niet al te veel geld ingestoken om het uitgebreid te testen + eens de eerste gigasetboxen al te koop waren en de contracten al binnenstroomden, merkten ze dat er veel klotige foutjes waren aan de software en dat het bedrijf niet echt goed was die eraan werkte. Niuew bedrijf talloze mensen die beginnen klagen. Dommel krijgt geen overzicht.. Volop damage controle..
Alle ik probeer maar beetje door de bril te kijken van dommel en ik kan me voorstellen dat ze het ook anders hebben gewild maar dat die onvoorziene problemen zeker hun parten hebben gespeeld. Verder wil belgacom ook niet meerwerken terwijl dommel dacht dat belgacom alles ging opengooien op 1 juli... Weer vertraging weer mails.. De sneeuwbal begint vri jgroot te worden allesinds.
En als je hen dan irriteert door supernegatief te zijn en niet echt veel begrip toont voor hen dan verliezen ze het en vlieg je buiten blijkbaar. Kan ik wel voorstellen. (Ze doen hun uiterste best je blijft klagen wel je weet wss hoe je zelf dan voelt)
Besluit is dus dat je niet zo kort af moet zijn en alles zwart wit ziet en vooral vanuit uw standpunt. Dommel is een innoverend bedrijf dat hun doelgroep zeker tevreden wilt stellen. Het bedrijf bespaart kosten door minder uitgebreide helpdesk te hebben. Als klant kies je uiteindelijk om in zee te gaan met dommel en ook voor hun werkwijze. Toon wat begrip val elkaar niet direct in de haren. Het zijn ook tenslotte maar mensen en geen robots. + Jullie zeggen dat dommel alleen geld kan innen en verder de klant laat stikken is vrij extreem en helemaal niet correct. Anders zou er nooit cityconnect geweest zijn, moesten ze het geld niet gebruiken om verder te groeien. Kijk dus beetje verder dan uw neus lang is.
P.S. Af en toe bij het lezen, kan je gevoel krijgen van generaliseren. Moet je daarbij niet aangevallen voelen het is niet zo bedoeld. Gewoon gemakkelijker zonder mensen aan te wijzen.
Ik kan me bijvoorbeeld al voorstellen 6 man aan helpdesk, constant telefoons oppakken. Ze zien hun support tickets lijst en zien dat 90% klagen over hetzelfde iets waar ze momenteel zelf niet echt een antwoord op hebben omdat ze geen controle ove rhebben.. Tickets blijven maar opstapelen en telefoons blijven rinkelen..
Dan moet je als bedrijf maar prioriteiten stellen. En ze kiezen dan om geen werknemer constant zelfde antwoord te geven (een nieuwspost en tis gedaan natuurlijk) en kiezen om volop telefoons op te pakken.
Verder kan ik me oo ik voorstellen dat dommel kampt met talloze onverwachte problemen waar jullie het blijkbaar het vrij simpel voorstellen. Nu als tegenargument kan je zeggen dat ze het beter zouden moeten testen. Maar als je weet welk bedrijf dommel is dan weet je dat ze hun kosten zo laag proberen te houden om hun producten aan zo'n scherp mogelijke prijs te bieden dus blijkbaar hebben ze niet al te veel geld ingestoken om het uitgebreid te testen + eens de eerste gigasetboxen al te koop waren en de contracten al binnenstroomden, merkten ze dat er veel klotige foutjes waren aan de software en dat het bedrijf niet echt goed was die eraan werkte. Niuew bedrijf talloze mensen die beginnen klagen. Dommel krijgt geen overzicht.. Volop damage controle..
Alle ik probeer maar beetje door de bril te kijken van dommel en ik kan me voorstellen dat ze het ook anders hebben gewild maar dat die onvoorziene problemen zeker hun parten hebben gespeeld. Verder wil belgacom ook niet meerwerken terwijl dommel dacht dat belgacom alles ging opengooien op 1 juli... Weer vertraging weer mails.. De sneeuwbal begint vri jgroot te worden allesinds.
En als je hen dan irriteert door supernegatief te zijn en niet echt veel begrip toont voor hen dan verliezen ze het en vlieg je buiten blijkbaar. Kan ik wel voorstellen. (Ze doen hun uiterste best je blijft klagen wel je weet wss hoe je zelf dan voelt)
Besluit is dus dat je niet zo kort af moet zijn en alles zwart wit ziet en vooral vanuit uw standpunt. Dommel is een innoverend bedrijf dat hun doelgroep zeker tevreden wilt stellen. Het bedrijf bespaart kosten door minder uitgebreide helpdesk te hebben. Als klant kies je uiteindelijk om in zee te gaan met dommel en ook voor hun werkwijze. Toon wat begrip val elkaar niet direct in de haren. Het zijn ook tenslotte maar mensen en geen robots. + Jullie zeggen dat dommel alleen geld kan innen en verder de klant laat stikken is vrij extreem en helemaal niet correct. Anders zou er nooit cityconnect geweest zijn, moesten ze het geld niet gebruiken om verder te groeien. Kijk dus beetje verder dan uw neus lang is.
P.S. Af en toe bij het lezen, kan je gevoel krijgen van generaliseren. Moet je daarbij niet aangevallen voelen het is niet zo bedoeld. Gewoon gemakkelijker zonder mensen aan te wijzen.
Als ik het mij goed herinner: kwaad reageren en i.p.v. te antwoorden de telefoon toegooien, ... (ik heb het ook een paar keer gelezen)Zuttasoxx schreef:verwijs me eens :dliger schreef:Ik zou uw redenering volgen moesten Bart en Sandra niet zo arrogant zijn
(je kon paar "ervaringen" hier vrij lang geleden lezen)
Ik heb het wel zelf niet meegemaakt. (Maar in die periode heb ik zelf niet moeten bellen)
...
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Gehoord van de schoondochter van den bakker achter den hoek?BBB schreef:Als ik het mij goed herinner: kwaad reageren en i.p.v. te antwoorden de telefoon toegooien, ... (ik heb het ook een paar keer gelezen)Zuttasoxx schreef:verwijs me eens :dliger schreef:Ik zou uw redenering volgen moesten Bart en Sandra niet zo arrogant zijn
(je kon paar "ervaringen" hier vrij lang geleden lezen)
Ik heb het wel zelf niet meegemaakt. (Maar in die periode heb ik zelf niet moeten bellen)
Nee gelezen, onder andere hier op het forum.THDBASED schreef:Gehoord van de schoondochter van den bakker achter den hoek?
Maar ja ontkennen(proberen te bestempelen als leugenaar) is vlugger gedaan als zelf is zoeken natuurlijk. Of wat is uw verborgen boodschap?
En ik heb trouwens niet gezegd dat dit waar is noch dat het niet waar is. Ik heb alleen gezegd dat ik het gelezen heb.
cloink schreef:Sandra strikes again!bogusbogus45 schreef:Ik ben toen zelfs tamelijk GROF aangesproken geweest aan de telefoon door een medewerkster (kan zelfs mede-eigenares zijn).
Gekend "probleem" hoor, heb hier zelf ook al ervaring mee (al ging het toen over hosting).
...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
is het normaal dat het VOIP lampje niet brandt als er geen telefoon is ingeplugd?
en als ik in de siemens kijk zie ik dat de voip niet is afgeschermd....
en iedere keer als ik de homelink nu wil opstarten installeert deze iedere keer de modem opnieuw en dat is niet de bedoeling en ik kan nooit verder gaan om bv een mailbox aan te maken daar blokt de homelink altijd....
en als ik in de siemens kijk zie ik dat de voip niet is afgeschermd....
en iedere keer als ik de homelink nu wil opstarten installeert deze iedere keer de modem opnieuw en dat is niet de bedoeling en ik kan nooit verder gaan om bv een mailbox aan te maken daar blokt de homelink altijd....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Neen, hier gelezen. MEERMAALS.THDBASED schreef:Gehoord van de schoondochter van den bakker achter den hoek?BBB schreef:Als ik het mij goed herinner: kwaad reageren en i.p.v. te antwoorden de telefoon toegooien, ... (ik heb het ook een paar keer gelezen)Zuttasoxx schreef:verwijs me eens :dliger schreef:Ik zou uw redenering volgen moesten Bart en Sandra niet zo arrogant zijn
(je kon paar "ervaringen" hier vrij lang geleden lezen)
Ik heb het wel zelf niet meegemaakt. (Maar in die periode heb ik zelf niet moeten bellen)
Je zou kunnen zeggen dat voor je het ZELF ervaart is het "niet bewezen" of wat dan ook. Maar dan kan je ook beginnen zeveren dat aarde niet rond is omdat je het zelf nooit gezien hebt...
Het lampje zou normaal moeten branden en aan VoIP kan je normaal niet aan.q-tec schreef:is het normaal dat het VOIP lampje niet brandt als er geen telefoon is ingeplugd?
en als ik in de siemens kijk zie ik dat de voip niet is afgeschermd....
en iedere keer als ik de homelink nu wil opstarten installeert deze iedere keer de modem opnieuw en dat is niet de bedoeling en ik kan nooit verder gaan om bv een mailbox aan te maken daar blokt de homelink altijd....
VoIP lampje gaat alleen branden als de instellingen ervan in orde zijn (dus dat zal niet branden zolang je zelf nog aan VoIP aankan; ofwel moet je natuurlijk zelf gegevens invoeren die ook werken)
Ik kan u niet direct helpen met het probleem (ik kan de software wel opstarten en dan krijg ik "direct" het scherm om in te loggen)
...
k heb dus een grote probleem.
3 weken geleden heb ik dommel homeconnect gekocht, het stond dat alles heel gemakkelijk te installeren is ezv. Dus dan direct heb ik cd in computer ingestoken en alle stapen gedaan, heb ook die contract afgeprint en naar hun via mail ondertekend gestruurd. Ik heb thuis ook geen telefoonlijn dus die cd heeft gezegd dat iemand zal komen voor telefoonlijn te leggen. Dus bleef ik nu rustig wachten.
Dan een week gepasseerd ik was niet meer zo rustig, ik dacht hmm misschien hebben ze mijn contract niet gekregen dan heb ik nog eens naar [email protected] gestruud mijn contract. Dan nog een week was voorbij en dan begon ik hen te mailen met vragen, waarom komt niemand telefoonlijn leggen en krijg ik geen brief van u, en stilte. Geen antwoord, het is meer dan vijf werkdagen gepasseerd
Gisteren heb ik email van dommel gekregen dat mijn account is actief en ze vragen me al eerste proforma factuur te betalen. Ik was heel verrased hoe komt het? Mijn account is actief ja maar ik heb geen internet geen telefoonlijn. En als ik kom op mijn account op dommel site staat er CONTACT: NO, betekent dat ze het niet gekregen hebben? ik heb ze die 2 keer gemailed, wat moet ik dan doen?
Dus kunt me iemand uitleggen ik weet niet meer wat te doen, ik heb alleen vragen, ik begrijp niets meer.
Waarom moet ik betalen als ik nog niet eens aangesloten ben!?
Komen ze mij telefoonlijn aanleggen?!
Wanneer krijg ik een brief van hun met activatiecode?!
Hebben ze mijn ondertekend contract gekregen of niet?!
Waarom aantwoorden ze niet mijn emails?!
Waarom kan ik hun telefonisch niet bereiken?!
En hoe zit het nu allemaal?! Wat moet ik doen?! Gewoon wachten?!
Had iemand van jullie deze probleem?
Ik ben nu echt een beetje gefrustreerd, ik dacht het zou heel gemakkelijk gaan zonder probleem en binnen paar dagen zou ik dommel hebben, maar het duurt allemaal zo lang en ik begrijp niet wat gebeurt eigenlijk.
Ik dank iedereen wie geeft me een raad of een uitleg.
3 weken geleden heb ik dommel homeconnect gekocht, het stond dat alles heel gemakkelijk te installeren is ezv. Dus dan direct heb ik cd in computer ingestoken en alle stapen gedaan, heb ook die contract afgeprint en naar hun via mail ondertekend gestruurd. Ik heb thuis ook geen telefoonlijn dus die cd heeft gezegd dat iemand zal komen voor telefoonlijn te leggen. Dus bleef ik nu rustig wachten.
Dan een week gepasseerd ik was niet meer zo rustig, ik dacht hmm misschien hebben ze mijn contract niet gekregen dan heb ik nog eens naar [email protected] gestruud mijn contract. Dan nog een week was voorbij en dan begon ik hen te mailen met vragen, waarom komt niemand telefoonlijn leggen en krijg ik geen brief van u, en stilte. Geen antwoord, het is meer dan vijf werkdagen gepasseerd
Gisteren heb ik email van dommel gekregen dat mijn account is actief en ze vragen me al eerste proforma factuur te betalen. Ik was heel verrased hoe komt het? Mijn account is actief ja maar ik heb geen internet geen telefoonlijn. En als ik kom op mijn account op dommel site staat er CONTACT: NO, betekent dat ze het niet gekregen hebben? ik heb ze die 2 keer gemailed, wat moet ik dan doen?
Dus kunt me iemand uitleggen ik weet niet meer wat te doen, ik heb alleen vragen, ik begrijp niets meer.
Waarom moet ik betalen als ik nog niet eens aangesloten ben!?
Komen ze mij telefoonlijn aanleggen?!
Wanneer krijg ik een brief van hun met activatiecode?!
Hebben ze mijn ondertekend contract gekregen of niet?!
Waarom aantwoorden ze niet mijn emails?!
Waarom kan ik hun telefonisch niet bereiken?!
En hoe zit het nu allemaal?! Wat moet ik doen?! Gewoon wachten?!
Had iemand van jullie deze probleem?
Ik ben nu echt een beetje gefrustreerd, ik dacht het zou heel gemakkelijk gaan zonder probleem en binnen paar dagen zou ik dommel hebben, maar het duurt allemaal zo lang en ik begrijp niet wat gebeurt eigenlijk.
Ik dank iedereen wie geeft me een raad of een uitleg.
Man man man...en dan zeggen ze dat we hier graag klagen .
Oke eerst rustig in ademen en terug uit. Welkom bij dommel!!!
Stap 1:
Kan je op CRM inloggen???
hier -> https://crm.schedom-europe.net/
Stap 2a: Zo neen
Je contract is nooit aangekomen.
Stap 2b: Zo ja
Als je kan inloggen betekent het dat ze je gegevens met contract hebben ontvangen en je een klant hebben gemaakt.
Stap 3
Ik denk dat iemand van bgc of dommel je zal bellen ivm kabel installatie. Ben hier niet zeker van moet iemand anders bevestigen.
Stap 4:
Relax! Bij mij heeft het 5 weken! geduurd eer ik activatie brief heb gekregen.
Dus neen er is "niets mis" het is alleen dommel. Wat ik ook raar vindt is dat je precies geen enkel post hebt gelezen hier voor je homeconnect aanvroeg, groooooooooote fout.
Oke eerst rustig in ademen en terug uit. Welkom bij dommel!!!
Stap 1:
Kan je op CRM inloggen???
hier -> https://crm.schedom-europe.net/
Stap 2a: Zo neen
Je contract is nooit aangekomen.
Stap 2b: Zo ja
Als je kan inloggen betekent het dat ze je gegevens met contract hebben ontvangen en je een klant hebben gemaakt.
Stap 3
Ik denk dat iemand van bgc of dommel je zal bellen ivm kabel installatie. Ben hier niet zeker van moet iemand anders bevestigen.
Stap 4:
Relax! Bij mij heeft het 5 weken! geduurd eer ik activatie brief heb gekregen.
Dus neen er is "niets mis" het is alleen dommel. Wat ik ook raar vindt is dat je precies geen enkel post hebt gelezen hier voor je homeconnect aanvroeg, groooooooooote fout.
Ja ik dacht dat dit al heel gemakkelijk zou gaan zoals ze zeggen. Ik wist niet dat moet zo lang wachten ezv, en ja ik ben klant aangemaakt en mijn status is actief, gwn dus in principe mijjn eerste maand gaat nu, maar ik heb geen werkelijke dommel internet, en het is al tijdje, ok ik zal wachten en zal zien hoe het zal aflopen, ik will gewoon dat alles goed werkt dat is al.
Ik zal hier eens een paar antwoorden geven
Die dame aan de telefoon: Dat is de bazin, er werkt geen andere vrouw bij Dommel. Maar die is er niet vaak.
Er werken daar dan nog 5 mannen.
Omdat ze het nu zo immens druk hebben met telefoons opnemen, gebeuren de reacties op de tickets tussendoor, ook de activatiebrieven enzo worden tussendoor opgevouwen en verstuurd. Daarom dat alles op zich laat wachten.
Ze zijn er volk aan het aan nemen, vooral 2 personen hebben ze nodig:
1 persoon als administratie, om de actievatiebrieven te verzenden, de tickets te beantwoorden.
1 persoon als helpdesk voor de facturatie.
Op dit moment belt iedereen naar 1 nummer, hoewel er 2 nummers zijn om heen te bellen.
1 nummer voor helpdesk van de technische zaken.
1 nummer voor helpdesk van facturatie.
(ps: vraag me niet welke de verschillende nr's zijn, want ik zie er ook maar 1)
Daarom dat men van de helpdesk het soms ook niet weten, omdat bepaalde personen zijn aangesteld voor vb facturatie en die krijgen dan telefoons van technische zaken.
Hier zijn ze dus wel allemaal mee bezig, en volk aan nemen om de tickets te beantwoorden staat wel als prioriteit bij hun. Want ze vinden het natuurlijk zelf ook niet leuk dat klanten zo lang moeten wachten.
Die dame aan de telefoon: Dat is de bazin, er werkt geen andere vrouw bij Dommel. Maar die is er niet vaak.
Er werken daar dan nog 5 mannen.
Omdat ze het nu zo immens druk hebben met telefoons opnemen, gebeuren de reacties op de tickets tussendoor, ook de activatiebrieven enzo worden tussendoor opgevouwen en verstuurd. Daarom dat alles op zich laat wachten.
Ze zijn er volk aan het aan nemen, vooral 2 personen hebben ze nodig:
1 persoon als administratie, om de actievatiebrieven te verzenden, de tickets te beantwoorden.
1 persoon als helpdesk voor de facturatie.
Op dit moment belt iedereen naar 1 nummer, hoewel er 2 nummers zijn om heen te bellen.
1 nummer voor helpdesk van de technische zaken.
1 nummer voor helpdesk van facturatie.
(ps: vraag me niet welke de verschillende nr's zijn, want ik zie er ook maar 1)
Daarom dat men van de helpdesk het soms ook niet weten, omdat bepaalde personen zijn aangesteld voor vb facturatie en die krijgen dan telefoons van technische zaken.
Hier zijn ze dus wel allemaal mee bezig, en volk aan nemen om de tickets te beantwoorden staat wel als prioriteit bij hun. Want ze vinden het natuurlijk zelf ook niet leuk dat klanten zo lang moeten wachten.
Hey iedereen,
ik heb op 9 juli de overstap van NetConnect naar HomeConnect aangevraagd en heb deze vrijdag EINDELIJK de brief met inloggegevens gekregen.
Nu heb ik wat vraagjes:
- ik lees op het forum dat je best de nieuwe software download, dus niet de cd gebruiken die in de brief zat maar downloaden?
- ik heb 3 PC's thuis, moet ik op elke PC die software installeren?
- heb ik de activatiedesk nodig? (Met nr 0800/...), aangezien het zondag is en ze nemen blijkbaar niet op. Anders wacht ik tot volgende week of zo...
Alvast bedankt!!!
ik heb op 9 juli de overstap van NetConnect naar HomeConnect aangevraagd en heb deze vrijdag EINDELIJK de brief met inloggegevens gekregen.
Nu heb ik wat vraagjes:
- ik lees op het forum dat je best de nieuwe software download, dus niet de cd gebruiken die in de brief zat maar downloaden?
- ik heb 3 PC's thuis, moet ik op elke PC die software installeren?
- heb ik de activatiedesk nodig? (Met nr 0800/...), aangezien het zondag is en ze nemen blijkbaar niet op. Anders wacht ik tot volgende week of zo...
Alvast bedankt!!!
Ik was vergeten een antwoord te geven ivm je factuur.Igorok schreef:Ja ik dacht dat dit al heel gemakkelijk zou gaan zoals ze zeggen. Ik wist niet dat moet zo lang wachten ezv, en ja ik ben klant aangemaakt en mijn status is actief, gwn dus in principe mijjn eerste maand gaat nu, maar ik heb geen werkelijke dommel internet, en het is al tijdje, ok ik zal wachten en zal zien hoe het zal aflopen, ik will gewoon dat alles goed werkt dat is al.
Dat is normaal dat je al moet betalen. Je volgende factuur zal automatisch opgeschoven worden afhankelijk van de datum die op je activatiebrief zal staan. Heel goed opletten dat dit dus gebeurd!!! Eigenlijk moet je volgende factuur 2 maanden na activatie dan komen, want je hebt een gratis maand . Je betaalt nu dus voor de maand na de gratis maand en daarom 2 maanden uitstel voor volgende factuur. Dus houd dit in het oog of je kan je geld verliezen.
Verwijder je huidige software als je die al hebt geinstalleerd en ga naar de eerste post van dit thread je zal daar een link zien.Kanter schreef:Hey iedereen,
Nu heb ik wat vraagjes:
- ik lees op het forum dat je best de nieuwe software download, dus niet de cd gebruiken die in de brief zat maar downloaden?
Alleen installeren op de "hoofd" pc.- ik heb 3 PC's thuis, moet ik op elke PC die software installeren?
In welk stap zit je? Heb je net de homeconnect pack aangekocht? Heb je internet? Zoja, welke provider?- heb ik de activatiedesk nodig? (Met nr 0800/...), aangezien het zondag is en ze nemen blijkbaar niet op. Anders wacht ik tot volgende week of zo...
Laatst gewijzigd door broli 31 aug 2008, 10:47, in totaal 1 gewijzigd.
Volgens mij is het voor ons hetzelfde nummer alleen dat de meeste op 1 voor nederlands drukken en direct terug op 1 voor vragen i.v.m. facturatie, als je de 2de keer op 2 drukt is het in principe voor technische vragen (als ik mij niet vergis)Wentie schreef:Op dit moment belt iedereen naar 1 nummer, hoewel er 2 nummers zijn om heen te bellen.
1 nummer voor helpdesk van de technische zaken.
1 nummer voor helpdesk van facturatie.
(ps: vraag me niet welke de verschillende nr's zijn, want ik zie er ook maar 1)
...
Hey Broli, bedankt voor het snelle antwoord!broli schreef:
In welk stap zit je? Heb je net de homeconnect pack aangekocht? Heb je internet? Zoja, welke provider?
Ik moet nog beginnen met de installatieprocedure
Wou eerst zeker zijn welke stappen ik moet ondernemen.
Dus: zit nu bij NetConnect met m'n eigen router dus. Moet de Siemens router nog installeren. Dus als het een paar uur of zelfs een dag duurt voor ik dat 0800 nr moet bellen, dan begin ik vandaag. Als je daarentegen meteen moet bellen, dan wacht ik wel tot in de week
Je hebt de 0800 nr niet nodig als je al internet hebt. Installeer de software, ga door de stappen en email de contract door. Let wel op gebruik niet je netconnect login gegevens als je je account aanmaakt. En gebruik ook een paswoord die niet langer is dan 10 chars (ik weet niet of dit al is gefixed.).Kanter schreef: Dus: zit nu bij NetConnect met m'n eigen router dus. Moet de Siemens router nog installeren. Dus als het een paar uur of zelfs een dag duurt voor ik dat 0800 nr moet bellen, dan begin ik vandaag. Als je daarentegen meteen moet bellen, dan wacht ik wel tot in de week
Dan na een paar dagen zal je zien dat je met je homeconnect account op CRM kan inloggen. En dan begint het wachten op activatiebrief .
Euhm, heb ik die activatiebrief niet al gekregen?broli schreef: Je hebt de 0800 nr niet nodig als je al internet hebt. Installeer de software, ga door de stappen en email de contract door. Let wel op gebruik niet je netconnect login gegevens als je je account aanmaakt. En gebruik ook een paswoord die niet langer is dan 10 chars (ik weet niet of dit al is gefixed.).
Dan na een paar dagen zal je zien dat je met je homeconnect account op CRM kan inloggen. En dan begint het wachten op activatiebrief .
Er zat een gekopieerde cd bij en mijn login gegeven voor HomeConnect...
Heb immers mijn aanvraag voor HomeConnect al gemaild he...
En op de brief zelf staat ook: "Deze brief bevat de beloofde activatie-code..."
Of volg ik niet
PS: heb vandaag mijn e-mail en paswoord die ik bij NetConnect al veranderd naar iets anders...
Je was dan niet duidelijk genoeg. Je zit dan in fase 2 waar je je activatie brief al hebt. Wat is de lijn activatie datum die op de brief staat? Als die al voorbij is kan je gerust installatie afmaken.Kanter schreef: Euhm, heb ik die activatiebrief niet al gekregen?
Er zat een gekopieerde cd bij en mijn login gegeven voor HomeConnect...
Heb immers mijn aanvraag voor HomeConnect al gemaild he...
En op de brief zelf staat ook: "Deze brief bevat de beloofde activatie-code..."
Of volg ik niet
PS: heb vandaag mijn e-mail en paswoord die ik bij NetConnect al veranderd naar iets anders...
Kijk die cd die je hebt meekregen bevat een update van de software. Je hebt die update niet nodig als je de versie van de link hier download. Wat ik je aanraadt is de homelink software volledig verwijderen. En de versie in de eerste post gebruiken.
Dan gewoon stappen doorlopen. Ik zou siemens modem ook eerst resetten voor gebruik, met knop aan onderkant 10sec in te houden. En dan gewoon installatie voltooien. Na een half uur zou je verbinding moeten hebben en met wat geluk ook voip.
Laatst gewijzigd door broli 31 aug 2008, 12:20, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Uhm, hier brandt het VoIP lichtje zelfs niet..Zuttasoxx schreef:ie;and waarvan de telefonie wee rniet werkt?.. voip lichtje brandt ik krijg een kiestoon, maar kan niet bellen en opgebeld worden..
Eerste keer dat ik dit probleem heb.. zou het algemene panne zijn? of zijn ze bezig aan het frutselen?
Laatst gewijzigd door Fireblade 31 aug 2008, 12:28, in totaal 1 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
@ Fireblade en zustadinges
Ook hier brandt voip lampje niet... 1 geregistreerde account mislukt(not found) staat er in de modem te lezen.
SIP effe down?
Ook hier brandt voip lampje niet... 1 geregistreerde account mislukt(not found) staat er in de modem te lezen.
SIP effe down?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
idem hier geen voip lampje meerFireblade schreef:Uhm, hier brandt het VoIP lichtje zelfs niet..Zuttasoxx schreef:ie;and waarvan de telefonie wee rniet werkt?.. voip lichtje brandt ik krijg een kiestoon, maar kan niet bellen en opgebeld worden..
Eerste keer dat ik dit probleem heb.. zou het algemene panne zijn? of zijn ze bezig aan het frutselen?
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
ahja inderdaad,
daarjuist was voip wel geregistreerd maar kan ik niet meer bellen,
nu is voip niet meer geregistreerd, wrs starten ze heel de boel weer opnieuw op ...
Hopelijk wordt dit allemaal snel verholpen want ik ben maar home connect geworden omdat voipcheap soms storingen gaf ...
daarjuist was voip wel geregistreerd maar kan ik niet meer bellen,
nu is voip niet meer geregistreerd, wrs starten ze heel de boel weer opnieuw op ...
Hopelijk wordt dit allemaal snel verholpen want ik ben maar home connect geworden omdat voipcheap soms storingen gaf ...
@fluppeke.. Just call me zutta
Euhm ja voip brandt nu ook niet.. Raar.. Maar een kleine geruststelling dat het niet aan ons ligt.. Maw dak maandag dommel onder hun voeten geef. Volgens mij zijn ze eraan aan het werken. Maar OH zo een verkeerd moment
Euhm ja voip brandt nu ook niet.. Raar.. Maar een kleine geruststelling dat het niet aan ons ligt.. Maw dak maandag dommel onder hun voeten geef. Volgens mij zijn ze eraan aan het werken. Maar OH zo een verkeerd moment
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
bwa, 'k weet niet, 't is zondag en voor de meeste mensen is dat rustdag.. nu hopen dat iedereen ook een belrustdag heeft
To download or not to download, that's the question.
Dan is het wel logische dat je tot morgen wacht of niet . Btw heb ook hetzelfde datum.Kanter schreef:broli schreef: Wat is de lijn activatie datum die op de brief staat?
Dat is 1 september 2008, morgen dus.
Dus best tot morgen wachten of mag ik vandaag al beginnen?
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
hier is voip lampje ook terug gaan branden, maar uitbellen mislukt 9/10 en één keer heb ik naar base kunnen bellen na héél lang wachten.
Is het met de volgende update van homelink dat je nummerweergave, voicemail, website etc. zal kunnen instellen?
Is het met de volgende update van homelink dat je nummerweergave, voicemail, website etc. zal kunnen instellen?
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Hier knippert het VoIP lichtje..
EDIT: omg! ik leg de hoorn in, het lichtje van VoIP blijft knipperen, dat van Phone 1 niet. 5 minuten later rinkelt de opgebelde telefoon !
EDIT: omg! ik leg de hoorn in, het lichtje van VoIP blijft knipperen, dat van Phone 1 niet. 5 minuten later rinkelt de opgebelde telefoon !
Laatst gewijzigd door Fireblade 31 aug 2008, 13:40, in totaal 1 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Dank daarvoor, ik had het ondertussen zelf ook al teruggevonden.icekiller2k6 schreef:source code van gigaset sx762
http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,h ... rN,00.html
Alles al uitgepakt met 7zip, maar nu zijn daar zoveel submapjes dat ik echt niet weet waar te beginnen zoeken. Ik ben helaas ook niet zo bekend met programmeertaal. Ik heb in ieder geval een kennis gecontacteerd die voor zijn werk Siemens modems programmeert.
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Iemand met kennis van zaken zou eens moeten kijken naar de code van de backup pagina. Een backup is gecodeerd en kan je niet inlezen (om zo het voip paswoord te weten te komen). Maar als je de code kan inzien die zo'n backup terug importeert en decodeerd dan kun je het bestand leesbaar maken. Zo zou je homeconnect ook op andere modems kunnen gebruiken als je het voip paswoord weet.broli schreef:En wat wou je dan juist doen?woete schreef:Ik ben helaas ook niet zo bekend met programmeertaal. Ik heb in ieder geval een kennis gecontacteerd die voor zijn werk Siemens modems programmeert.
Hoe word het bestand genoemd en wat is de extensie.woete schreef:Iemand met kennis van zaken zou eens moeten kijken naar de code van de backup pagina. Een backup is gecodeerd en kan je niet inlezen (om zo het voip paswoord te weten te komen). Maar als je de code kan inzien die zo'n backup terug importeert en decodeerd dan kun je het bestand leesbaar maken. Zo zou je homeconnect ook op andere modems kunnen gebruiken als je het voip paswoord weet.broli schreef:En wat wou je dan juist doen?woete schreef:Ik ben helaas ook niet zo bekend met programmeertaal. Ik heb in ieder geval een kennis gecontacteerd die voor zijn werk Siemens modems programmeert.