woete schreef:liger schreef:woete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
enkel dommel begon te adverteren zo vroeg
half jaar 31 euro, daarna 41
http://www.scarlet.be/nl/one/
wel niet onbeperkt
Scarlet is wel niet onbeperkt downloaden, heeft ook geen nieuwsgroep (waarvoor ik voorheen apart 6€/maand betaalde). En vergeet niet dat scarlet de eerste 2 jaar bij zijn ONE product ONGELOOFLIJK VEEL problemen heeft gekend. Zo erg dat Test-aankoop zich ermee is gaan bemoeien. Ook bij Scarlet toen onderbemande helpdesks. Zelfde verhaal bij Tele2 met hun voip.
ja. wat is uw punt? Toen hebben mensen scarlet afgeraden, en daarom doen mensen dat nu ivm dommel. We spreken van NU en niet van 2 jaar geleden. Ik zou persoonlijk niet durven noch bij dommel noch bij scarlet gaan, maar als je all-in-one wil heb je weinig keuze. Dommel biedt unlimited en nieuwsgroups. Maar heeft helpdesk en email die niet werken. Scarlet is goedkoper, en "zo-zo" helpdesk, maar biedt geen unlimited