coiken schreef:selder schreef:Tazmanian79 schreef:...
Grootste zever dat ik ooit al heb gehoord
ohja? Een corporate internet connectivity account met een zware SLA aan? Is dat zever?
Met zever bedoelde die persoon volgens mij niet het feit dat lease lines of andere corporate internet lijnen met zware SLA's aan verbonden slecht zijn...
Wat deze persoon wou zeggen, denk ik, is dat het gezever is om Dommel steeds goed te praten wanneer ze overduidelijk in fout zijn. Het was hun taak een kleine communicatie rond te sturen, basta!
Idd Coiken, dat bedoelde ik!
Feit is dat de communicatie/support bij Dommel slecht is. Ondanks dat ben ik zeer tevreden met mijn hosting account. De update is goed (buiten deze middag
) de snelheid is er, ... Ik heb nog geen betere hosting provider gehad!
Moesten ze iets doen aan hun support heb ik geen enkele reden tot klagen. Ik heb 4 support tickets open staan, waarvan er al een 2 maand! Zonder dat er hier opvolging aan gebeurd.
Als ik daarvoor dan bel zegt die persoon dat hij mij niet kan verder helpen maar het zal doorgeven aan de systeembeheerder.
Bovendien staat er in het automatisch antwoord die je krijgt op een support ticket dat er binnen de 5 werkdagen op zal worden geantwoord.
Reeds 4 keer hebben ze mij een nieuwe datum gegeven dat we kunnen upgraden naar hun nieuwe paketten. 4 keer zijn ze die belofte niet nagekomen. Ik ben er mij zeer van bewust dat de software die ze daarvoor moeten schrijven niet simpel is en er wel wat problemen mee kunnen zijn. Maar geef dan geen datums op, zeg dat dit gepland is in de loop van dit of volgend jaar, maar geef mensen geen valse hoop!
Communicatie, daar draait alles rond!