Hm... Ik dacht dat daar ergens een stukje van online stond (of toch zou komen te staan) maar aangezien ik dat niet vind (en jij dus ook niet
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
) zal ik het even in het kort vertellen.
Ongeveer anderhalf jaar geleden hadden een aantal mensen de buik vol van de crappy service die je kreeg op het technisch forum van Skynet. Veel vragen, weinig (goede) antwoorden en het complete gebrek aan supervisie.
Toen hebben een aantal mensen zich samengezet, en hebben Skynet-User-Base opgericht. Dat was niet meer dan een forum ergens op iemands webhosting, maar goed, we waren vertrokken.
Na een tijd werd het wel duidelijk dat we daar niet konden blijven en werd het initiatief genomen om dit project een beetje beter uit te gaan bouwen. Het verhuisde van server en kreeg een eigen domeinnaam;
www.userbase.be .
Nog een tijd later werd beslist om open te staan voor alle providers, omdat uit de problemen op het forum wel bleek dat problemen zich vaak niet beperkte tot enkel Skynet.
En wie we zijn ... wel, ik ben meon
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Voorlopig de laatst 'aangeworven' moderator en een beetje verantwoordelijk voor de grafische opsmuk van deze site. Elders is er nog een topic waarin een heleboel bezoekers (en dus ook mods) zich een beetje bloot geven.
Maar de sappige details laat ik voor als ons 'officieel' "about us" verhaal wordt gepubliceerd
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)