hoi iedereen,
weet er iemand een programma, om je cd/dvd te beveiligen? wat ik wil doen is, bv een zelfgemaakte dvd, en als ik die leen naar een vriend ofzo, dan kan hij daarvan geen copie van nemen...
iemand?
MvG
cd/dvd beveiligen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik heb vroeger ook eens op zoek geweest om dvd's te beveiligen en het is bijna niet doenbaar. Het beste is deze te laten branden bij een bepaalde firma die er een beveiliging op zet. Maar verschiet niet van hoeveel je er minstens moet laten branden.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Moest je dat kunnen kon je geld verdienen me dunkt.naamloos schreef:wat ik wil doen is, bv een zelfgemaakte dvd, en als ik die leen naar een vriend ofzo, dan kan hij daarvan geen copie van nemen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Het probleem is dat deze "beveiliging" compatibel moet blijven met standalone hardware. Anders gaat je dvd speler deze gewoon niet meer kunnen "decrypten". Dus ook als laat je deze beveiligen door een bedrijf, blijft deze nog altijd makkelijk te kraken.nonkie schreef:Het beste is deze te laten branden bij een bepaalde firma die er een beveiliging op zet. Maar verschiet niet van hoeveel je er minstens moet laten branden.
-
- Elite Poster
Klopt! Er is nog geen enkele beveiliging niet gekraakt. Dus waarom geld uitgeven om deze te beveiligen. Het houd leken wel tegen maar iemand die er weet van heeft zal een beveiligde cd/dvd toch kopiëren.crapiecorn schreef:Het probleem is dat deze "beveiliging" compatibel moet blijven met standalone hardware. Anders gaat je dvd speler deze gewoon niet meer kunnen "decrypten". Dus ook als laat je deze beveiligen door een bedrijf, blijft deze nog altijd makkelijk te kraken.nonkie schreef:Het beste is deze te laten branden bij een bepaalde firma die er een beveiliging op zet. Maar verschiet niet van hoeveel je er minstens moet laten branden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Zelfs blu-ray waar ze jaren aan de beveiliging hebben gewerkt is in enkele maanden gekraakt. Uiteindelijk moet de decryptie altijd op een onbeveiligde pc gebeuren waardoor het altijd snel kraakbaar blijft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Als je hier mee bedoelt dat elke encryptie nog niet gekraakt is, dan kopt dit niet. Heel het computer gebeuren zou er heel anders uitzien moest dit het geval zijn.nonkie schreef: Klopt! Er is nog geen enkele beveiliging niet gekraakt.
-
- Elite Poster
Nee ik heb het over de kopieerbeveiliging.crapiecorn schreef:Als je hier mee bedoelt dat elke encryptie nog niet gekraakt is, dan kopt dit niet. Heel het computer gebeuren zou er heel anders uitzien moest dit het geval zijn.nonkie schreef: Klopt! Er is nog geen enkele beveiliging niet gekraakt.