cd/dvd beveiligen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
naamloos
Member
Member

hoi iedereen,

weet er iemand een programma, om je cd/dvd te beveiligen? wat ik wil doen is, bv een zelfgemaakte dvd, en als ik die leen naar een vriend ofzo, dan kan hij daarvan geen copie van nemen...

iemand?

MvG
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik vrees dat je nooit echt een 100% werkende manier gaat vinden. Waarom wil je een CD/DVD beveiligen als ik mag vragen?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik heb vroeger ook eens op zoek geweest om dvd's te beveiligen en het is bijna niet doenbaar. Het beste is deze te laten branden bij een bepaalde firma die er een beveiliging op zet. Maar verschiet niet van hoeveel je er minstens moet laten branden.
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik had vroeger een programma en dat spoorde elke beveiliging op en (bijna) alles kon gekopieerd worden.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

naamloos schreef:wat ik wil doen is, bv een zelfgemaakte dvd, en als ik die leen naar een vriend ofzo, dan kan hij daarvan geen copie van nemen...
Moest je dat kunnen kon je geld verdienen me dunkt. :roll:
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

nonkie schreef:Het beste is deze te laten branden bij een bepaalde firma die er een beveiliging op zet. Maar verschiet niet van hoeveel je er minstens moet laten branden.
Het probleem is dat deze "beveiliging" compatibel moet blijven met standalone hardware. Anders gaat je dvd speler deze gewoon niet meer kunnen "decrypten". Dus ook als laat je deze beveiligen door een bedrijf, blijft deze nog altijd makkelijk te kraken.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

crapiecorn schreef:
nonkie schreef:Het beste is deze te laten branden bij een bepaalde firma die er een beveiliging op zet. Maar verschiet niet van hoeveel je er minstens moet laten branden.
Het probleem is dat deze "beveiliging" compatibel moet blijven met standalone hardware. Anders gaat je dvd speler deze gewoon niet meer kunnen "decrypten". Dus ook als laat je deze beveiligen door een bedrijf, blijft deze nog altijd makkelijk te kraken.
Klopt! Er is nog geen enkele beveiliging niet gekraakt. Dus waarom geld uitgeven om deze te beveiligen. Het houd leken wel tegen maar iemand die er weet van heeft zal een beveiligde cd/dvd toch kopiëren.
Afbeelding
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Zelfs blu-ray waar ze jaren aan de beveiliging hebben gewerkt is in enkele maanden gekraakt. Uiteindelijk moet de decryptie altijd op een onbeveiligde pc gebeuren waardoor het altijd snel kraakbaar blijft.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

nonkie schreef: Klopt! Er is nog geen enkele beveiliging niet gekraakt.
Als je hier mee bedoelt dat elke encryptie nog niet gekraakt is, dan kopt dit niet. Heel het computer gebeuren zou er heel anders uitzien moest dit het geval zijn.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

crapiecorn schreef:
nonkie schreef: Klopt! Er is nog geen enkele beveiliging niet gekraakt.
Als je hier mee bedoelt dat elke encryptie nog niet gekraakt is, dan kopt dit niet. Heel het computer gebeuren zou er heel anders uitzien moest dit het geval zijn.
Nee ik heb het over de kopieerbeveiliging.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”