VOIP problemen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Titaniumx
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jul 2008, 19:54

ik ben nu reeds 2 weken bij dommel. Maar ik kan nog altijd niet bereikt worden op de telefoon. Zelf bellen gaat wel, ik heb hiervoor al gebeld naar dommel en zij zeiden dat het binnen de 5 werkdagen zou gemaakt worden maar het is nu al meer dan een week gelede.. Wat kan ik doen?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Beste,

Omwille van het grote aantal aansluitingen is het enorm druk bij Dommel. De enige raad die we kunnen geven momenteel is, indien mogelijk, geduldig afwachten en regelmatig uw ticket aanpassen zodat het actueel blijft en niet verdwijnt in de hoop.

Eventueel kan je bellen, maar let op je telefoonkosten dan!

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Titaniumx schreef:ik ben nu reeds 2 weken bij dommel. Maar ik kan nog altijd niet bereikt worden op de telefoon. Zelf bellen gaat wel, ik heb hiervoor al gebeld naar dommel en zij zeiden dat het binnen de 5 werkdagen zou gemaakt worden maar het is nu al meer dan een week gelede.. Wat kan ik doen?

Ik ken het systeem van Dommel niet, maar deze symptomen kan je meestal oplossen door een reeks poorten te forwarden naar je lokale voip IP.
Bij FreePBX is dat van poort 5000 tot poort 5100 die je naar het IP van je asterisk server forward.
Laatst gewijzigd door seagull 21 aug 2008, 15:29, in totaal 2 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Titaniumx
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jul 2008, 19:54

@Sasuke hoe kan ik mijn ticket dan vernieuwen?

@Seagull ik weet hoe ik modem poorten kan forwarden maar heb geen idee hoe ik het kan doen naar je lokale voip ip...?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@ TitaniumX, gewoon elke dag / paar dagen je ticket openen en iets bij schrijven als: "Beste, ondertussen werkt het nog niet. Kan u mij zo spoedig mogelijk iets laten weten". Ofzoiets in dien aard.

@Seagull, dit is een gekende issue. Het toegende nummer is waarschijnlijk nog niet gekoppeld aan zijn Homeconnect user account. Dit is een administratieve ingreep.

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

Ik heb hetzelfde probleem. Ben ondertussen een maand Dommel klant, en kan nog steeds niet bereikt worden door Telenet en Belgacom gebruikers. Dommel beweerd dat ze er niet veel aan kunnen doen, omdat ze alle instellingen al nagekeken hebben.

Ik kan trouwens wel vanaf het werk naar huis bellen, en nog vanuit een andere locatie. Nu begin ik te denken dat die nummers kunnen bellen naar mij thuis, omdat deze nummers privé nummers zijn. Zal maandag nog is bellen met Dommel.

Trouwens, tickets wordt momenteel precies niet naar gekeken. Je kan beter bellen volgens mij. Ik ga dit wekelijks proberen vol te houden. Elke dag bellen heeft toch ook geen zin hé.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Sasuke schreef:Beste,

Eventueel kan je bellen, maar let op je telefoonkosten dan!

Mvg,
Sasuke

als je met voip belt bel je toch gratis(justvoip hier)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Klopt, niet over nagedacht .. de mens kan gratis naar dommel bellen :)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

heb hiervoor ook een ticket opstaan en heb de link van het ticket maar er word gevraagd naar een paswoord voor dit ticket en dat heb ik niet.
Iemand een gedacht waar je dit kan vinden ?
in de mail staat het al niet met de melding van het ticketnummer .
Jimmypop
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 jul 2008, 22:02

Wij kunnen wel gebeld worden, maar kunnen zelf niet bellen naar gsm's (proximus)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”