VOIP problemen
ik ben nu reeds 2 weken bij dommel. Maar ik kan nog altijd niet bereikt worden op de telefoon. Zelf bellen gaat wel, ik heb hiervoor al gebeld naar dommel en zij zeiden dat het binnen de 5 werkdagen zou gemaakt worden maar het is nu al meer dan een week gelede.. Wat kan ik doen?
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Beste,
Omwille van het grote aantal aansluitingen is het enorm druk bij Dommel. De enige raad die we kunnen geven momenteel is, indien mogelijk, geduldig afwachten en regelmatig uw ticket aanpassen zodat het actueel blijft en niet verdwijnt in de hoop.
Eventueel kan je bellen, maar let op je telefoonkosten dan!
Mvg,
Sasuke
Omwille van het grote aantal aansluitingen is het enorm druk bij Dommel. De enige raad die we kunnen geven momenteel is, indien mogelijk, geduldig afwachten en regelmatig uw ticket aanpassen zodat het actueel blijft en niet verdwijnt in de hoop.
Eventueel kan je bellen, maar let op je telefoonkosten dan!
Mvg,
Sasuke
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik ken het systeem van Dommel niet, maar deze symptomen kan je meestal oplossen door een reeks poorten te forwarden naar je lokale voip IP.Titaniumx schreef:ik ben nu reeds 2 weken bij dommel. Maar ik kan nog altijd niet bereikt worden op de telefoon. Zelf bellen gaat wel, ik heb hiervoor al gebeld naar dommel en zij zeiden dat het binnen de 5 werkdagen zou gemaakt worden maar het is nu al meer dan een week gelede.. Wat kan ik doen?
Bij FreePBX is dat van poort 5000 tot poort 5100 die je naar het IP van je asterisk server forward.
Laatst gewijzigd door seagull 21 aug 2008, 15:29, in totaal 2 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
@ TitaniumX, gewoon elke dag / paar dagen je ticket openen en iets bij schrijven als: "Beste, ondertussen werkt het nog niet. Kan u mij zo spoedig mogelijk iets laten weten". Ofzoiets in dien aard.
@Seagull, dit is een gekende issue. Het toegende nummer is waarschijnlijk nog niet gekoppeld aan zijn Homeconnect user account. Dit is een administratieve ingreep.
Mvg,
Sasuke
@Seagull, dit is een gekende issue. Het toegende nummer is waarschijnlijk nog niet gekoppeld aan zijn Homeconnect user account. Dit is een administratieve ingreep.
Mvg,
Sasuke
Ik heb hetzelfde probleem. Ben ondertussen een maand Dommel klant, en kan nog steeds niet bereikt worden door Telenet en Belgacom gebruikers. Dommel beweerd dat ze er niet veel aan kunnen doen, omdat ze alle instellingen al nagekeken hebben.
Ik kan trouwens wel vanaf het werk naar huis bellen, en nog vanuit een andere locatie. Nu begin ik te denken dat die nummers kunnen bellen naar mij thuis, omdat deze nummers privé nummers zijn. Zal maandag nog is bellen met Dommel.
Trouwens, tickets wordt momenteel precies niet naar gekeken. Je kan beter bellen volgens mij. Ik ga dit wekelijks proberen vol te houden. Elke dag bellen heeft toch ook geen zin hé.
Ik kan trouwens wel vanaf het werk naar huis bellen, en nog vanuit een andere locatie. Nu begin ik te denken dat die nummers kunnen bellen naar mij thuis, omdat deze nummers privé nummers zijn. Zal maandag nog is bellen met Dommel.
Trouwens, tickets wordt momenteel precies niet naar gekeken. Je kan beter bellen volgens mij. Ik ga dit wekelijks proberen vol te houden. Elke dag bellen heeft toch ook geen zin hé.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
als je met voip belt bel je toch gratis(justvoip hier)Sasuke schreef:Beste,
Eventueel kan je bellen, maar let op je telefoonkosten dan!
Mvg,
Sasuke
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
heb hiervoor ook een ticket opstaan en heb de link van het ticket maar er word gevraagd naar een paswoord voor dit ticket en dat heb ik niet.
Iemand een gedacht waar je dit kan vinden ?
in de mail staat het al niet met de melding van het ticketnummer .
Iemand een gedacht waar je dit kan vinden ?
in de mail staat het al niet met de melding van het ticketnummer .
Wij kunnen wel gebeld worden, maar kunnen zelf niet bellen naar gsm's (proximus)