edpnet problemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Locatie: Nossegem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
heeft het met mijn modem of niet te maken, maar de laatste tijd valt mijn verbinding heel regelmatig uit. Soms moet ik wel 10x proberen om terug in te bellen. Hb 1 max6 Dyn (postcode 3300)
Zijn er werken ergens bezig?
Werkt de klantendienst vandaag (15/8) wel ?
Zijn er werken ergens bezig?
Werkt de klantendienst vandaag (15/8) wel ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Locatie: Nossegem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
wel ik denk dat het probleem ligt bij mijn settings, zowel onder windows xp als die van de adslmodem. Ik weet dus niet meer wat ik waar moet invullen
dit komt er als ik ipconfig /all doe
IP-configuratie
Host-naam . . . . . . . . . . . .: homesoft-gjwlre
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : lan
-adapter LAN-verbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: lan
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
NVIDIA nForce Networking Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-11-09-2D-26-D1
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.5
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.0.0.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 10.0.0.138
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 10.0.0.138
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 212.71.8.10
212.71.0.33
Lease verkregen . . . . . . . . . : vrijdag 15 augustus 2008 16:15:07
Lease verlopen . . . . . . . . . : vrijdag 15 augustus 2008 18:15:07
dus daar staat misschien al iets verkeerds?
ik kan onder firefox via 10.0.0.138 adres inloggen op de adsl modem (speedtouch home)
hier staat oa
ip adress: 192.0.0.1
subnetmask: 255.255.255.0
routing
Intf Address Netmask Type Transl Action
eth0 192.0.0.1 255.255.255.0 User none
edpnet 213.219.186.128 255.255.255.0 Auto pat
eth0 10.0.0.138 255.0.0.0 Extra none
loop 127.0.0.1 255.0.0.0 Auto none
Routing (cannot be changed when link is up)
Connection Sharing: Everybody
Destination networks : all networks
Specific network
Address translation (NAT-PAT) vinkje
Primary DNS: 212.71.8.10
Secondary DNS 212.71.0.33
Options (cannot be changed when link is up)
Local IP: none Remote IP : none
Mode :dial-in Idle time limit :
LCP echo(currently enabled) vinkje
PAP(currently disabled)
ACCOMP(currently enabled) vinkje
DHCP
vinkje bij Auto DHCP en client timeout (seconds) staat op 20
dus de vraag: zitten hier fouten in deze configuratie
oh ja ik krijg een torrentprogramma (µtorrent) niet aan de praat want bij test zegt hij dat een poortnummer niet open is.
dit komt er als ik ipconfig /all doe
IP-configuratie
Host-naam . . . . . . . . . . . .: homesoft-gjwlre
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : lan
-adapter LAN-verbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: lan
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
NVIDIA nForce Networking Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-11-09-2D-26-D1
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.5
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.0.0.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 10.0.0.138
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 10.0.0.138
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 212.71.8.10
212.71.0.33
Lease verkregen . . . . . . . . . : vrijdag 15 augustus 2008 16:15:07
Lease verlopen . . . . . . . . . : vrijdag 15 augustus 2008 18:15:07
dus daar staat misschien al iets verkeerds?
ik kan onder firefox via 10.0.0.138 adres inloggen op de adsl modem (speedtouch home)
hier staat oa
ip adress: 192.0.0.1
subnetmask: 255.255.255.0
routing
Intf Address Netmask Type Transl Action
eth0 192.0.0.1 255.255.255.0 User none
edpnet 213.219.186.128 255.255.255.0 Auto pat
eth0 10.0.0.138 255.0.0.0 Extra none
loop 127.0.0.1 255.0.0.0 Auto none
Routing (cannot be changed when link is up)
Connection Sharing: Everybody
Destination networks : all networks
Specific network
Address translation (NAT-PAT) vinkje
Primary DNS: 212.71.8.10
Secondary DNS 212.71.0.33
Options (cannot be changed when link is up)
Local IP: none Remote IP : none
Mode :dial-in Idle time limit :
LCP echo(currently enabled) vinkje
PAP(currently disabled)
ACCOMP(currently enabled) vinkje
DHCP
vinkje bij Auto DHCP en client timeout (seconds) staat op 20
dus de vraag: zitten hier fouten in deze configuratie
oh ja ik krijg een torrentprogramma (µtorrent) niet aan de praat want bij test zegt hij dat een poortnummer niet open is.
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Pas daar maar mee op. Ik weet van bij Scarlet dat het niet wilt zeggen dat de trafiekmeter niet telt als hij gewoon op de site niet weergegeven wordt.KK schreef:Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt
Meestal komt er daarna dan gewoon alle trafiek bij.
En de factuurMette schreef:Pas daar maar mee op. Ik weet van bij Scarlet dat het niet wilt zeggen dat de trafiekmeter niet telt als hij gewoon op de site niet weergegeven wordt.KK schreef:Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt
Meestal komt er daarna dan gewoon alle trafiek bij.
Heb het ook eens meegemaakt bij SurfADSL, meter werkte niet en ik maar dl'en tot ik de factuur kreeg gepresenteerd.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Bij mij indertijd ook bij surfADSL, maar dan kenden ze mij nog niet.|T-J| schreef:En de factuurMette schreef:Pas daar maar mee op. Ik weet van bij Scarlet dat het niet wilt zeggen dat de trafiekmeter niet telt als hij gewoon op de site niet weergegeven wordt.KK schreef:Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt
Meestal komt er daarna dan gewoon alle trafiek bij.
Heb het ook eens meegemaakt bij SurfADSL, meter werkte niet en ik maar dl'en tot ik de factuur kreeg gepresenteerd.
Uiteindelijk heb ik het niet moeten betalen ...
-
- Pro Member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
- Locatie: Eiverbeu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Bartman , uw speedtouch , hoe oud is die ?
Is dat een 510 ?
"fluit" die ?
Ik heb er zo 2 gehad die dit fenomeen vertoonden , die begonnen uit te vallen en kregen altijd meer moeite om ingebeld te raken.
Ik heb er eens eentje opengevezen en het bleken slechte caps te zijn , die stonden allemaal bol.
Is dat een 510 ?
"fluit" die ?
Ik heb er zo 2 gehad die dit fenomeen vertoonden , die begonnen uit te vallen en kregen altijd meer moeite om ingebeld te raken.
Ik heb er eens eentje opengevezen en het bleken slechte caps te zijn , die stonden allemaal bol.
Floris Bakker for president!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Locatie: Nossegem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
het is een zwart model, al redelijk oud. Het is het model dat je softwarematig kon tweaken en er een pro model van maken zodat je ook een router krijgt.cavecat schreef:Bartman , uw speedtouch , hoe oud is die ?
Is dat een 510 ?
"fluit" die ?
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Neen, ik vrees dat het aan EDP ligt.SpoBo schreef:same here baby ... ik heb sinds een paar uurtjes ook disconnects zonder reden. zone 016.
btw, heb ook zo een speedtouch :/ verdorie hoop dat het ni aan mijn modem ligt
Sinds een uur of zo hier ook disconnects (ook zone 016).
Niet goed bezig ...
Idem in de 014 area. Handig als je te bellen in een conference naar het buitenland. Via GSM is het net wat duurder. Heb in totaal 3 keer een interrupt gehad tussen 20.30 en 21.30.Jan_B schreef:Neen, ik vrees dat het aan EDP ligt.SpoBo schreef:same here baby ... ik heb sinds een paar uurtjes ook disconnects zonder reden. zone 016.
btw, heb ook zo een speedtouch :/ verdorie hoop dat het ni aan mijn modem ligt
Sinds een uur of zo hier ook disconnects (ook zone 016).
Niet goed bezig ...
- 5 sec
- 5 minuten
- 3 minuten
in totaal 2 keer mijn ADSL modem gereset. Wel valt mij op dat dit vaker op maandag gebeurd (connectie verbindingen). Is dit toevallig de onderhoudsdag in de week ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Als het een disconnect is van het DSL signaal, dan is het Belgacom die bezig is met onderhoud in hun centrales. Een disconnect van de PPP-sessie kan diverse oorzaken hebben, maar er zijn zeker geen algemene problemen bij EDPNET.
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15
Heb hier de laatste 48u continu last van wegvallend dsl signaal
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Idem zoals ik in een ander topic ook al zei. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar het staat me echt niet aan. EDPnet was altijd zo stabiel vroeger en nu is het de laatste maand (en zeker de laatste week) echt zwak qua stabiliteit.
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15
Niet direkt, als het inderdaad een beetje onderhoud is aan Belgacom zijn kant ga ik ze niet zo snel lastig vallen. Vandaag is het in ieder geval een pak beter. Maar ik volg het op.liger schreef:en niemand heeft ticket aangemaakt?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Wel ten eersste is er een helpdesk juist voor problemenGeneric Human schreef:Niet direkt, als het inderdaad een beetje onderhoud is aan Belgacom zijn kant ga ik ze niet zo snel lastig vallen. Vandaag is het in ieder geval een pak beter. Maar ik volg het op.liger schreef:en niemand heeft ticket aangemaakt?
Ten tweede kan het ok gewoon zijn dat ze problemen niet gezien hebben en dus heb je alle baat bij om het te melden
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Tja maar ik weet uit ondervinding met andere ISP's dat het over het algemeen geen nut heeft om zo'n dingen te melden want ze gaan het toch weer op alles behalve zichzelf steken (wat niet wil zeggen dat het volgens mij aan EDPnet ligt, ik weet niet aan wie of wat het ligt).liger schreef:Wel ten eersste is er een helpdesk juist voor problemenGeneric Human schreef:Niet direkt, als het inderdaad een beetje onderhoud is aan Belgacom zijn kant ga ik ze niet zo snel lastig vallen. Vandaag is het in ieder geval een pak beter. Maar ik volg het op.liger schreef:en niemand heeft ticket aangemaakt?
Ten tweede kan het ok gewoon zijn dat ze problemen niet gezien hebben en dus heb je alle baat bij om het te melden
Uiteindelijk verandert er toch niets buiten dat je een ticket gemaakt hebt.
Dus ik ben veel minder geneigd om een ticket hiervoor aan te maken (al is het wel zo dat de EDPnet helpdesk veruit de beste is die ik al heb gehad).
Ik weet alleen dat sinds hun limietverhoging mijn internet een pak minder stabiel is geworden tot op het irritante toe en zeker de laatste 1 a 2 weken.
Een probleem dat zich weken voordoet lijkt me ook niet zomaar oplosbaar te zijn of het was al gebeurd. Er zijn gewoon capaciteitsproblemen imo.
als je router effectief disconnect, dan ligt het probleem tussen jouw aansluiting en de DSLAM. Da's een individuele lijn, dus dat kan niets met capaciteit te maken hebben.
Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.
Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Mijn router zegt dat er geen IP meer is. Mijn modem lijkt nog deftig te werken (kan spijtig genoeg niet aan de instellingen, moet anders de modem rechtstreeks op een pc aansluiten).Toxeh schreef:als je router effectief disconnect, dan ligt het probleem tussen jouw aansluiting en de DSLAM. Da's een individuele lijn, dus dat kan niets met capaciteit te maken hebben.
Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.
Alle ledjes die aan moeten zijn (inclusief dsl ledje) is aan op de modem.
Het lijkt mij geen individuele lijn te zijn dus. Maar goed ik zal er de volgende keer aan denken van een ticket te openen.
Wat ik er zo raar aan vind is dat ik altijd maanden aan een stuk hetzelfde IP had en dat het nu elke 2 a 3 dagen a maximum een week wel eens verbreekt (en niet voor eventjes).
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15
Het is inderdaad een volledige disconnect, hoewel het op dit ogenblik weer geen problemen meer geeft. Ik zal het op al die werken steken die op dit moment gebeuren in de buurtToxeh schreef:als je router effectief disconnect, dan ligt het probleem tussen jouw aansluiting en de DSLAM. Da's een individuele lijn, dus dat kan niets met capaciteit te maken hebben.
Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Nog iets wat ik gemerkt heb btw. Deze morgen stond er al 800+ MB download op onze meter voor vandaag, terwijl we op de router kunnen zien dat er niets gedownload was (+-100 MB).
De router monitored alle ingaande en uitgaande trafiek van de modem dus we kunnen wel met zekerheid zeggen dat er van bij ons uit niet zoveel data is verbruikt.
De vraag is dan, waarom staat die data op de meter en waar komt die vandaan?
Voor een meter die gebruikt wordt voor de factuur te maken vind ik dit zwak dat deze niet klopt.
De router monitored alle ingaande en uitgaande trafiek van de modem dus we kunnen wel met zekerheid zeggen dat er van bij ons uit niet zoveel data is verbruikt.
De vraag is dan, waarom staat die data op de meter en waar komt die vandaan?
Voor een meter die gebruikt wordt voor de factuur te maken vind ik dit zwak dat deze niet klopt.
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
De monitor heeft er een tijdje uitgelegen, misschien dat de bereking anders is gedaan ? Ik heb eerlijk gezegd mijn traffiek nog nooit echt berekend om te kijken of de downloadmeter klopt, maar volgens mijn gevoel is die correct (bij mij).
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik zie het verschil met wat ISPmonitor/de EDPnet meter mij geeft en mijn Router mij geeft.Sasuke schreef:De monitor heeft er een tijdje uitgelegen, misschien dat de bereking anders is gedaan ? Ik heb eerlijk gezegd mijn traffiek nog nooit echt berekend om te kijken of de downloadmeter klopt, maar volgens mijn gevoel is die correct (bij mij).
Grtz,
Sasuke
Het is niet de eerste keer dat er vanalles niet aan klopt, al valt het bij EDPnet nog wel goed mee. Bij Scarlet was dit echt een ramp vroeger.
-
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
- Locatie: Zichem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Vanmorgen start ik mijn wiffi router en pc op en open firefox, rechtsonder in firefox staat mijn minimeter lustig mee te draaien en wat zie ik er staan 11GB meer op dan toen ik hem gisteren om 18.00 uur af had gesloten.
Dus ik open de trafic meter op Edpnet en blijkbaar heb ik tussen 02.00 en 08.00 uur bijna 22 GB gedownd, dit zou nu niet verwonderlijk geweest zijn als :
1. er in hier ook maar 1 pc had aan blijvenstaan en per ongeluk was beginnen junk te downen, maar ze stonden allemaal uit!
2. ik maybe mijn wifi router had laten opstaan en iemand er lustig gebruik had van gemaakt (het zou een straffe moeten geweest zijn want WPA en alle andere shit erop), maar de wifi stond uit dus.
De accespoint stond zoals gewoonlijk wel online maar de wifi is uitgeschakeld bij dit toestel (en ja dit heb ik dubbel gecheckt).
[sarcasm]Conclusie de kabouters hebben 22 GB aan sneeuwitje films gedownload[/sarcasm]
Dit gecombineerd met de 2 x 8 uur verleden maand dat edpnet ADSL hier offline was, zou ik kunnen zeggen dat ze steken beginnen te laten vallen.
Steeds tevreden geweest maar nu beginnen er enkele wolkjes aan de hemel te verschijnen.
Een (nog) steeds tevreden Edp'er.
Dus ik open de trafic meter op Edpnet en blijkbaar heb ik tussen 02.00 en 08.00 uur bijna 22 GB gedownd, dit zou nu niet verwonderlijk geweest zijn als :
1. er in hier ook maar 1 pc had aan blijvenstaan en per ongeluk was beginnen junk te downen, maar ze stonden allemaal uit!
2. ik maybe mijn wifi router had laten opstaan en iemand er lustig gebruik had van gemaakt (het zou een straffe moeten geweest zijn want WPA en alle andere shit erop), maar de wifi stond uit dus.
De accespoint stond zoals gewoonlijk wel online maar de wifi is uitgeschakeld bij dit toestel (en ja dit heb ik dubbel gecheckt).
[sarcasm]Conclusie de kabouters hebben 22 GB aan sneeuwitje films gedownload[/sarcasm]
Dit gecombineerd met de 2 x 8 uur verleden maand dat edpnet ADSL hier offline was, zou ik kunnen zeggen dat ze steken beginnen te laten vallen.
Steeds tevreden geweest maar nu beginnen er enkele wolkjes aan de hemel te verschijnen.
Een (nog) steeds tevreden Edp'er.
-
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
- Locatie: Zichem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Ere wie ere toekomt zou ik zeggen.
De morgen van de 21é een ticket aangemaakt en vanmorgen 22é staat mijn meter terug minus de gewraakte 22 GB.
Dat is mooi en snel gereageerd dus, pluim voor de helpdesk/technische dienst aldaar.
Dit is een van de redenen dat ik nog steeds gelukkig ben bij EDPnet.
Thanks EDPnet for the service
Een foutje kan als je het ook meteen weer kan/wil goedmaken ook.
De morgen van de 21é een ticket aangemaakt en vanmorgen 22é staat mijn meter terug minus de gewraakte 22 GB.
Dat is mooi en snel gereageerd dus, pluim voor de helpdesk/technische dienst aldaar.
Dit is een van de redenen dat ik nog steeds gelukkig ben bij EDPnet.
Thanks EDPnet for the service
Een foutje kan als je het ook meteen weer kan/wil goedmaken ook.
Ja ik had gisterenavond een ticket aangemaakt met een hele omschrijving en wat screenshots. Blijkbaar heb ik gedurende 6u tegen 969kb/s gedownload wat ongeveer op een 20GB neerkomt
Nuja ze hebben het inderdaad snel opgelost door de servicedesk.
Anyway ik ben echt content qua service van edpnet en het is eigenlijk de eerste keer dat ik zo lang bij een provider ben. (al meer dan 2 jaar )
Nuja ze hebben het inderdaad snel opgelost door de servicedesk.
Anyway ik ben echt content qua service van edpnet en het is eigenlijk de eerste keer dat ik zo lang bij een provider ben. (al meer dan 2 jaar )
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Zolang ze niet met opzet proberen dit te doen (er zijn genoeg mensen die dit niet opmerken) heb ik er inderdaad niet zo'n probleem mee. Al geloof ik gerust dat dit niet het geval is, zeker niet omdat er meerdere personen getroffen zijn.
Het is zeker een feit dat de EDPnet helpdesk veruit de beste is die ik ooit heb gehad bij een ISP, waarvoor hulde.
Het is zeker een feit dat de EDPnet helpdesk veruit de beste is die ik ooit heb gehad bij een ISP, waarvoor hulde.
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15
En wederom wat probleempjes, DSL signaal valt weg, en daarmee ook de internet verbinding. Gisterenavond de 1e keer. Nu vandaag heel de dag telkens een paar minuten maar. Zou dit ook aan de router/modem kunnen liggen? En hoe kan ik dat testen? Regio is 2950, misschien andere die hetzelfde ervaren.