edpnet problemen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

heeft het met mijn modem of niet te maken, maar de laatste tijd valt mijn verbinding heel regelmatig uit. Soms moet ik wel 10x proberen om terug in te bellen. Hb 1 max6 Dyn (postcode 3300)

Zijn er werken ergens bezig?

Werkt de klantendienst vandaag (15/8) wel ?
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Hier (Max6 Dyn, postcode 3360) lijkt alles te werken.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt :lol:
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

wel ik denk dat het probleem ligt bij mijn settings, zowel onder windows xp als die van de adslmodem. Ik weet dus niet meer wat ik waar moet invullen

dit komt er als ik ipconfig /all doe

IP-configuratie

Host-naam . . . . . . . . . . . .: homesoft-gjwlre
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : lan

-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: lan
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
NVIDIA nForce Networking Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-11-09-2D-26-D1
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.5
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.0.0.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 10.0.0.138
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 10.0.0.138
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 212.71.8.10
212.71.0.33
Lease verkregen . . . . . . . . . : vrijdag 15 augustus 2008 16:15:07
Lease verlopen . . . . . . . . . : vrijdag 15 augustus 2008 18:15:07

dus daar staat misschien al iets verkeerds?

ik kan onder firefox via 10.0.0.138 adres inloggen op de adsl modem (speedtouch home)

hier staat oa
ip adress: 192.0.0.1
subnetmask: 255.255.255.0

routing
Intf Address Netmask Type Transl Action
eth0 192.0.0.1 255.255.255.0 User none
edpnet 213.219.186.128 255.255.255.0 Auto pat
eth0 10.0.0.138 255.0.0.0 Extra none
loop 127.0.0.1 255.0.0.0 Auto none


Routing (cannot be changed when link is up)
Connection Sharing: Everybody
Destination networks : all networks
Specific network
Address translation (NAT-PAT) vinkje
Primary DNS: 212.71.8.10
Secondary DNS 212.71.0.33

Options (cannot be changed when link is up)
Local IP: none Remote IP : none
Mode :dial-in Idle time limit :
LCP echo(currently enabled) vinkje
PAP(currently disabled)
ACCOMP(currently enabled) vinkje

DHCP
vinkje bij Auto DHCP en client timeout (seconds) staat op 20

dus de vraag: zitten hier fouten in deze configuratie

oh ja ik krijg een torrentprogramma (µtorrent) niet aan de praat want bij test zegt hij dat een poortnummer niet open is.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

KK schreef:Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt :lol:

Pas daar maar mee op. Ik weet van bij Scarlet dat het niet wilt zeggen dat de trafiekmeter niet telt als hij gewoon op de site niet weergegeven wordt.

Meestal komt er daarna dan gewoon alle trafiek bij.
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

Mette schreef:
KK schreef:Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt :lol:

Pas daar maar mee op. Ik weet van bij Scarlet dat het niet wilt zeggen dat de trafiekmeter niet telt als hij gewoon op de site niet weergegeven wordt.

Meestal komt er daarna dan gewoon alle trafiek bij.

En de factuur ;)
Heb het ook eens meegemaakt bij SurfADSL, meter werkte niet en ik maar dl'en tot ik de factuur kreeg gepresenteerd.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

|T-J| schreef:
Mette schreef:
KK schreef:Momenteel is het enige 'probleem' hier dat de trafiekmeter niet werkt :lol:

Pas daar maar mee op. Ik weet van bij Scarlet dat het niet wilt zeggen dat de trafiekmeter niet telt als hij gewoon op de site niet weergegeven wordt.

Meestal komt er daarna dan gewoon alle trafiek bij.

En de factuur ;)
Heb het ook eens meegemaakt bij SurfADSL, meter werkte niet en ik maar dl'en tot ik de factuur kreeg gepresenteerd.


Bij mij indertijd ook bij surfADSL, maar dan kenden ze mij nog niet.
Uiteindelijk heb ik het niet moeten betalen ...
cavecat
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
Locatie: Eiverbeu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Bartman , uw speedtouch , hoe oud is die ?
Is dat een 510 ?
"fluit" die ?

Ik heb er zo 2 gehad die dit fenomeen vertoonden , die begonnen uit te vallen en kregen altijd meer moeite om ingebeld te raken.

Ik heb er eens eentje opengevezen en het bleken slechte caps te zijn , die stonden allemaal bol.
Floris Bakker for president!
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

cavecat schreef:Bartman , uw speedtouch , hoe oud is die ?
Is dat een 510 ?
"fluit" die ?


het is een zwart model, al redelijk oud. Het is het model dat je softwarematig kon tweaken en er een pro model van maken zodat je ook een router krijgt.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Da's zo'n gewone speedtouch home dan?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

lithion schreef:Da's zo'n gewone speedtouch home dan?


ja, een ethernet model (zwart) heb het al sinds belgacom met zijn adsl begonnen is
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

same here baby ... ik heb sinds een paar uurtjes ook disconnects zonder reden. zone 016.

btw, heb ook zo een speedtouch :/ verdorie hoop dat het ni aan mijn modem ligt :D
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

SpoBo schreef:same here baby ... ik heb sinds een paar uurtjes ook disconnects zonder reden. zone 016.

btw, heb ook zo een speedtouch :/ verdorie hoop dat het ni aan mijn modem ligt :D


Neen, ik vrees dat het aan EDP ligt.

Sinds een uur of zo hier ook disconnects (ook zone 016).

Niet goed bezig ...
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

ok goed goed ... blij dat mijn modempje goed zijn werk doet dan... maar minder tevreden met edpnet. vooral omdat hun status overal green is zogezegd ...
myhobby
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 nov 2006, 08:12

Jan_B schreef:
SpoBo schreef:same here baby ... ik heb sinds een paar uurtjes ook disconnects zonder reden. zone 016.

btw, heb ook zo een speedtouch :/ verdorie hoop dat het ni aan mijn modem ligt :D


Neen, ik vrees dat het aan EDP ligt.

Sinds een uur of zo hier ook disconnects (ook zone 016).

Niet goed bezig ...


Idem in de 014 area. Handig als je te bellen in een conference naar het buitenland. Via GSM is het net wat duurder. Heb in totaal 3 keer een interrupt gehad tussen 20.30 en 21.30.

- 5 sec
- 5 minuten
- 3 minuten

in totaal 2 keer mijn ADSL modem gereset. Wel valt mij op dat dit vaker op maandag gebeurd (connectie verbindingen). Is dit toevallig de onderhoudsdag in de week ?
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

wel, da zijn ongeveer wel tijden die kunnen kloppen met mijn tijden. van 2 keer weet ik het zeker ... en het zou wel kunnen in die periode en het was idd 1 keer slechts super kort dat ik terug internet had.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Als het een disconnect is van het DSL signaal, dan is het Belgacom die bezig is met onderhoud in hun centrales. Een disconnect van de PPP-sessie kan diverse oorzaken hebben, maar er zijn zeker geen algemene problemen bij EDPNET.
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Heb hier de laatste 48u continu last van wegvallend dsl signaal :evil:
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Idem zoals ik in een ander topic ook al zei. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar het staat me echt niet aan. EDPnet was altijd zo stabiel vroeger en nu is het de laatste maand (en zeker de laatste week) echt zwak qua stabiliteit.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

en niemand heeft ticket aangemaakt?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Heb thuis ook EDPNET en ik merk tegenwoord regelmatig disconnects zo 's avonds na 23u. Voor de rest is mijn lijn zeer stabiel (postcode 2650), ook al zit ik op 3km van de centrale.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Hier is alles piekfijn in orde (pc 2340)
myhobby
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 nov 2006, 08:12

Dfrog schreef:Hier is alles piekfijn in orde (pc 2340)


Net weer een hick-up. Ga ticket aanmaken, want dat is de enige manier. 014 regio
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

liger schreef:en niemand heeft ticket aangemaakt?


Niet direkt, als het inderdaad een beetje onderhoud is aan Belgacom zijn kant ga ik ze niet zo snel lastig vallen. Vandaag is het in ieder geval een pak beter. Maar ik volg het op.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Generic Human schreef:
liger schreef:en niemand heeft ticket aangemaakt?


Niet direkt, als het inderdaad een beetje onderhoud is aan Belgacom zijn kant ga ik ze niet zo snel lastig vallen. Vandaag is het in ieder geval een pak beter. Maar ik volg het op.

Wel ten eersste is er een helpdesk juist voor problemen :D
Ten tweede kan het ok gewoon zijn dat ze problemen niet gezien hebben en dus heb je alle baat bij om het te melden
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

liger schreef:
Generic Human schreef:
liger schreef:en niemand heeft ticket aangemaakt?


Niet direkt, als het inderdaad een beetje onderhoud is aan Belgacom zijn kant ga ik ze niet zo snel lastig vallen. Vandaag is het in ieder geval een pak beter. Maar ik volg het op.

Wel ten eersste is er een helpdesk juist voor problemen :D
Ten tweede kan het ok gewoon zijn dat ze problemen niet gezien hebben en dus heb je alle baat bij om het te melden

Tja maar ik weet uit ondervinding met andere ISP's dat het over het algemeen geen nut heeft om zo'n dingen te melden want ze gaan het toch weer op alles behalve zichzelf steken (wat niet wil zeggen dat het volgens mij aan EDPnet ligt, ik weet niet aan wie of wat het ligt).

Uiteindelijk verandert er toch niets buiten dat je een ticket gemaakt hebt.
Dus ik ben veel minder geneigd om een ticket hiervoor aan te maken (al is het wel zo dat de EDPnet helpdesk veruit de beste is die ik al heb gehad).

Ik weet alleen dat sinds hun limietverhoging mijn internet een pak minder stabiel is geworden tot op het irritante toe en zeker de laatste 1 a 2 weken.

Een probleem dat zich weken voordoet lijkt me ook niet zomaar oplosbaar te zijn of het was al gebeurd. Er zijn gewoon capaciteitsproblemen imo.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

als je router effectief disconnect, dan ligt het probleem tussen jouw aansluiting en de DSLAM. Da's een individuele lijn, dus dat kan niets met capaciteit te maken hebben.

Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Toxeh schreef:als je router effectief disconnect, dan ligt het probleem tussen jouw aansluiting en de DSLAM. Da's een individuele lijn, dus dat kan niets met capaciteit te maken hebben.

Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.

Mijn router zegt dat er geen IP meer is. Mijn modem lijkt nog deftig te werken (kan spijtig genoeg niet aan de instellingen, moet anders de modem rechtstreeks op een pc aansluiten).
Alle ledjes die aan moeten zijn (inclusief dsl ledje) is aan op de modem.

Het lijkt mij geen individuele lijn te zijn dus. Maar goed ik zal er de volgende keer aan denken van een ticket te openen.

Wat ik er zo raar aan vind is dat ik altijd maanden aan een stuk hetzelfde IP had en dat het nu elke 2 a 3 dagen a maximum een week wel eens verbreekt (en niet voor eventjes).
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

myhobby schreef:
Dfrog schreef:Hier is alles piekfijn in orde (pc 2340)


Net weer een hick-up. Ga ticket aanmaken, want dat is de enige manier. 014 regio


Geen problemen hier ook regio 014
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Toxeh schreef:als je router effectief disconnect, dan ligt het probleem tussen jouw aansluiting en de DSLAM. Da's een individuele lijn, dus dat kan niets met capaciteit te maken hebben.

Als het geen line disconnect is, ligt het waarschijnlijk ergens in de ATM/IP wolk, en dan is het beste dat je kan doen een ticket openen.


Het is inderdaad een volledige disconnect, hoewel het op dit ogenblik weer geen problemen meer geeft. Ik zal het op al die werken steken die op dit moment gebeuren in de buurt :)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Nog iets wat ik gemerkt heb btw. Deze morgen stond er al 800+ MB download op onze meter voor vandaag, terwijl we op de router kunnen zien dat er niets gedownload was (+-100 MB).

De router monitored alle ingaande en uitgaande trafiek van de modem dus we kunnen wel met zekerheid zeggen dat er van bij ons uit niet zoveel data is verbruikt.

De vraag is dan, waarom staat die data op de meter en waar komt die vandaan?

Voor een meter die gebruikt wordt voor de factuur te maken vind ik dit zwak dat deze niet klopt.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

De monitor heeft er een tijdje uitgelegen, misschien dat de bereking anders is gedaan ? Ik heb eerlijk gezegd mijn traffiek nog nooit echt berekend om te kijken of de downloadmeter klopt, maar volgens mijn gevoel is die correct (bij mij).

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Sasuke schreef:De monitor heeft er een tijdje uitgelegen, misschien dat de bereking anders is gedaan ? Ik heb eerlijk gezegd mijn traffiek nog nooit echt berekend om te kijken of de downloadmeter klopt, maar volgens mijn gevoel is die correct (bij mij).

Grtz,
Sasuke

Ik zie het verschil met wat ISPmonitor/de EDPnet meter mij geeft en mijn Router mij geeft.
Het is niet de eerste keer dat er vanalles niet aan klopt, al valt het bij EDPnet nog wel goed mee. Bij Scarlet was dit echt een ramp vroeger.
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Vanmorgen start ik mijn wiffi router en pc op en open firefox, rechtsonder in firefox staat mijn minimeter lustig mee te draaien en wat zie ik er staan 11GB meer op dan toen ik hem gisteren om 18.00 uur af had gesloten.

Dus ik open de trafic meter op Edpnet en blijkbaar heb ik tussen 02.00 en 08.00 uur bijna 22 GB gedownd, dit zou nu niet verwonderlijk geweest zijn als :
1. er in hier ook maar 1 pc had aan blijvenstaan en per ongeluk was beginnen junk te downen, maar ze stonden allemaal uit!

2. ik maybe mijn wifi router had laten opstaan en iemand er lustig gebruik had van gemaakt (het zou een straffe moeten geweest zijn want WPA en alle andere shit erop), maar de wifi stond uit dus.

De accespoint stond zoals gewoonlijk wel online maar de wifi is uitgeschakeld bij dit toestel (en ja dit heb ik dubbel gecheckt).


[sarcasm]Conclusie de kabouters hebben 22 GB aan sneeuwitje films gedownload[/sarcasm]

Dit gecombineerd met de 2 x 8 uur verleden maand dat edpnet ADSL hier offline was, zou ik kunnen zeggen dat ze steken beginnen te laten vallen.

Steeds tevreden geweest maar nu beginnen er enkele wolkjes aan de hemel te verschijnen.

Een (nog) steeds tevreden Edp'er.
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Haha, Ik heb zogezegd de 21ste het volgende gedownload bij de nachttrafiek (02-08h)==> 20.941,45 MB

Dit op een 6MBIT lijntje, begrijpen wie begrijpen kan :)
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Ere wie ere toekomt zou ik zeggen.
De morgen van de 21é een ticket aangemaakt en vanmorgen 22é staat mijn meter terug minus de gewraakte 22 GB.

Dat is mooi en snel gereageerd dus, pluim voor de helpdesk/technische dienst aldaar.

Dit is een van de redenen dat ik nog steeds gelukkig ben bij EDPnet.

Thanks EDPnet for the service

Een foutje kan als je het ook meteen weer kan/wil goedmaken ook.
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Ja ik had gisterenavond een ticket aangemaakt met een hele omschrijving en wat screenshots. Blijkbaar heb ik gedurende 6u tegen 969kb/s gedownload wat ongeveer op een 20GB neerkomt :)

Nuja ze hebben het inderdaad snel opgelost door de servicedesk.

Anyway ik ben echt content qua service van edpnet en het is eigenlijk de eerste keer dat ik zo lang bij een provider ben. (al meer dan 2 jaar :))
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Zolang ze niet met opzet proberen dit te doen (er zijn genoeg mensen die dit niet opmerken) heb ik er inderdaad niet zo'n probleem mee. Al geloof ik gerust dat dit niet het geval is, zeker niet omdat er meerdere personen getroffen zijn.

Het is zeker een feit dat de EDPnet helpdesk veruit de beste is die ik ooit heb gehad bij een ISP, waarvoor hulde.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

zou wel heel subtiel zijn, 22GB op één avondje :)

Lijkt mij eerder een foutje ergens, dan kwaad opzet
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

En wederom wat probleempjes, DSL signaal valt weg, en daarmee ook de internet verbinding. Gisterenavond de 1e keer. Nu vandaag heel de dag telkens een paar minuten maar. Zou dit ook aan de router/modem kunnen liggen? En hoe kan ik dat testen? Regio is 2950, misschien andere die hetzelfde ervaren.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”