Goendi schreef:Opmerkelijk, maar te respecteren eh.... Disputen gebeuren, en in geval van contracten gelden de bepalingen in die contracten. Dit betekend dat een ISP ook een contract kan opzeggen voor eender welke reden... Niemand is verplicht een dienst te verlenen aan iemand, ze kunnen die ook weigeren...
Dat kan dan wel heel cru klinken allemaal, maar hello, welkom in de wereld? Dit gaat om bedrijven, winst/verlies, imago enzovoort. En of er nu terecht geklaagd wordt of niet over hun support, is dan niet aan de orde... Iedereen verwacht support, maar diezelfde mensen vergeten wél dat de prijs van hun abbo's net gedrukt wordt doordat ze de loonkosten laag kunnen houden. Nu ik zit hier dat allemaal niet goed te praten, en als je anders gewoon bent, zul je niet met minder genoegen nemen, maar klagen impliceert dat je een keuze hebt: je kunt iets aanvaarden en accepteren, of je kunt dat niet. Indien niet, dan zoek je alternatieven... En kom nu niet zeggen "jamaar er is nergens een alternatief zoals Dommel", want dan zeg ik: dan heb je je keuze -ook- gemaakt, de keuze om Dommel als ISP te hebben, en hun werkwijze er bij te nemen.
Klagen is makkelijk, iedereen kan het. Als ik op restaurant ga omdat er ginds steak op de menu kaart staat, ga ik niet lopen klagen dat ze geen dame blanche als nagerecht hebben bvb... Dan ben ik tevreden dat ik de steak heb waar ik voor ga. hiermee wil ik zeggen: de wet van vraag en aanbod bepaald de behoeftes van de consument. Heb je behoefte aan snel internet, met hoge datalimiet, 24/7 instant support, allerlei extra's & statisch IP, dan vrees ik dat je ofwel diep in je buidel moet tasten, ofwel dat je gaat moeten inbinden op je behoeftes als je dit alles ook nog eens aan de goedkoopste prijs wilt. Er is ook niemand die staat te gillen dat die een porsche wil voor de prijs van een 2pk eh... Beeld je eens in wat die garagist tegen u zou zeggen? Zou je dan ook zo verontwaardigd zijn?
Uw post zou sticky moeten worden!
Inderdaad de support is misschien wat minder bij dommel, maar als je veel support wil/nodig hebt, ga dan naar skynet ofzo, en loop aub niet te zagen.
Droopy als ik uw posts lees kan ik echt wel begrijpen waarom ze u liever kwijt dan rijk zijn, man man man, gij kunt zagen.
Ok, ge hebt problemen (misschien niet alleen met uw lijn, maar ook met uzelf), en ge kunt blijkbaar niet beseffen dat mensen die op een helpdesk werken OOK MAAR MENSEN ZIJN DIE VOOR HUN LOON WERKEN!
Ikzelf werk ook in de IT en weet maar al te goed dat helpdesk de meest ondankbare job is die er is (blij dat ik dat niet meer moet doen!); maar maak ze dan AUB niet het leven zuur door ze alle 5 voet lastig te vallen en uit te vliegen, dat lost echt NIETS op!
edit: en als je alle voorwaarden van dommel wil, EN je wil nog een goede support die al je problemen binnen de 5 minuten kan oplossen, wel, veel geluk, zo een provider bestaat niet