Klagen is buiten bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

staartmees schreef:lees even traag en duidelijk wat ketter schrijft, that's all.
Wil je zeggen dat het spijtig is voor Droopy, maar dat dit meer bij andere zou moeten gebeuren om van de lastige klanten af te geraken (en Droopy is dan "collateral dammage"?)
Is dat niet de reden waarom ze op veel plaatsen de doodstraf hebben afgeschaft, omdat er soms ook onschuldigen ter dood werden veroordeeld!

Om een probleem op te lossen is een dialoog het beste, maar dat komt van twee kanten, ook van Dommel.
...
staartmees
Plus Member
Plus Member

In heel deze zaak horen we uiteindelijk maar 1 klok luiden. Indertijd was het juist hetzelfde verhaal met die Ceurix & Margaass, tot stilaan de werkelijkheid aan het licht kwam.

Die ombudsdienst is maar een laatste reddingsboei. Lukt het niet via tickets of telefonisch, dan heb je eerst nog een aangetekend schrijven. Lukt dat niet dan stel je hen aangetekend in gebreke wat dan inhoud dat ze een termijn van meestal 10 dagen krijgen om de problemen op te lossen of het contract zonder gevolg te beëindigen. En blijkbaar heeft Dommel voor het laatste gekozen.

Nu prima, dan kan Droopy overstappen naar de ISP die volledig voldoet aan zijn wensen.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

piet.pienter schreef:
juist ja, nergens. Een payserver heb je wel voor een paar euro maar de 100gb download geeft geen enkele andere provider.Ik hoop maar dat dommel niet ten onder gaat aan zijn eigen succes zoals destijds tele2 met zijn telefonie....
HUH ???
Er zijn minstens 4 andere providers die 100GB download en meer geven voor ongeveer dezelfde prijs als dommel.
Je hebt er zelf net één genoemd ...
kamagurka
Starter Plus
Starter Plus

Gent32m schreef:
droopy schreef:Dus het was vlug opgelost als ze zoals bij anderen hier gewoon een maand het contract hadden verschoven.
Bij anderen hebben ze dit wel gedaan. Waarom bij jou dan niet ?
Ik heb daarstraks nog eens naar Dommel gebeld en gevraagd waarom er op Userbase wél personen zijn waarvan de faktuurperiode een maand werd opgeschoven en bij mij niet. Het antwoord was dat het onmogelijk was dat ze ooit bij iemand een periode hebben verlengd.

Dus óf (de helpdesk van) Dommel liegt, óf iedereen die beweert dat hun fakturen werden opgeschoven, liegt.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

Sasuke schreef:Woow, we zijn weer goed bezig. Staartmees, Ketter, denk dat een zaak als dit NOOOIT de schuld van de klant kan zijn. De TS is effectief het slachtoffer, we weten enkel niet wat er nog tussening gebeurd is.

Het is ook helemaal niet nodig om politiek te worden, droopy zijn situatie is niet het eerste of enige geval in zijn soort. Het is echter wel de eerste keer dat ik dommel dit zie doen, lijkt mij van hun kant eerder "the easy way out".

Mvg,
Sasuke
dat is pas kort door de bocht. Aangezien je niet weet wat er al dan niet tussenin is gebeurd, kan het even goed zijn dat de klant zichzelf enkel als slachtoffer toont. Waarmee ik geen uitspraak over dommel, de feiten of droopy doe.
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

kamagurka schreef:Dus óf (de helpdesk van) Dommel liegt, óf iedereen die beweert dat hun fakturen werden opgeschoven, liegt.
Ik heb hier al is bewijzen gepost dat mijn factuur is opgeschoven (en ik heb voor mezelf het gesprek opgenomen waar de helpdesk dit zelf heeft voorgesteld!)
...
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

staartmees schreef:
nonkie schreef:Een paar???? :eek:
Wie zei daar van die roze bril? Wel ik denk dat het een roze bril met zwarte glazen is dat je op hebt.
Er komen elke dag nieuwe leden hun beklag doen.
Nonkie besef ne keer dat dit forum geen weerspiegeling is van alle Dommel-klanten net zo een krantenforum geen weerspiegeling is van de maatschappij. Zelfs als je hier een poll zou over opzetten heeft die nog geen enkele betekenis omdat je daarvoor alle Dommelklanten zou moeten laten stemmen.

Jij vond Dommel niet goed en je bent er nu vanaf wat jij blijkbaar ook weer niet goed vindt. Ofwel blijf je zeveren zoals Ceurrix en zijn vriendje Margaass, ofwel gedraag je je als een volwassene en doe je hen een proces aan omdat je je onheus behandeld voelt ofwel pluis je het één en andere uit en stap je naar een ISP die aan jouw wensen en grillen voldoet. Zooo simpel is dat nu zie.
Ik ben nog steeds dommelklant. Je hangt vast aan een jaarcontract dus overstappen gaat niet zo vlug. Ik vind die uitleg wel op niets trekken wat betreft " overstappen als het je niet bevalt".
Zeveren? Ja komaan zeg, wie is er hier aan het zeveren.
Ik ben volwassen genoeg om te beseffen dat dommel een goed product tegen een scherpe prijs heeft zolang het werkt. Maar de support als je het nodig hebt is zo goed als onbestaande. En dit is wel heel belangrijk.
En dan heb ik het nog niet over die arrogantie die ze hanteren.
En je moet zo niet vitten op ceurrix of margaas. Deze persoon heeft als eerste ons gewaarschuwd over dommel en had nog gelijk ook. Vind het spijtig dat hij daarvoor gestraft is. Met de opstelling van zijn berichten had ik het soms ook moeilijk, dat geef ik toe.
Hoe zeggen ze het, shoot the messenger.
Als u een tevreden klant bent daar kan ik mee leven hoor.
Ik ben nu ook al een paar maanden een tevreden klant. Ik heb geen uitval meer en heb de support momenteel niet nodig. Maar dat wil niet zeggen dat ik de mensen niet geloof die hier hun ongenoegen komen uiten. Ik steun ze!!!!
Steun jij je isp maar. Tot je zelf in dezelfde situatie terecht komt. En vroeg of laat zal dit gebeuren geloof me. En dan hoop ik dat je ook zo onthaald wordt. Dan mag jij de ceurrix/margaas gaan uithangen.
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

staartmees schreef:In heel deze zaak horen we uiteindelijk maar 1 klok luiden. Indertijd was het juist hetzelfde verhaal met die Ceurix & Margaass, tot stilaan de werkelijkheid aan het licht kwam.

Die ombudsdienst is maar een laatste reddingsboei. Lukt het niet via tickets of telefonisch, dan heb je eerst nog een aangetekend schrijven. Lukt dat niet dan stel je hen aangetekend in gebreke wat dan inhoud dat ze een termijn van meestal 10 dagen krijgen om de problemen op te lossen of het contract zonder gevolg te beëindigen. En blijkbaar heeft Dommel voor het laatste gekozen.

Nu prima, dan kan Droopy overstappen naar de ISP die volledig voldoet aan zijn wensen.
Niemand weerhoudt dommel om hier te posten vermits ze het toch allemaal volgen (maar ik kan wel begrijpen dat er ook nadelen zijn verbonden voor een bedrijf)
En wat betreft margaas enige wat ik nu als conclusie heb is dat ze 2 hadden groot gelijk. Dommel is incompetent als het aankomt op facturen veranderen///terug storeten etc.
Het is ook waar dat margaas het overal heeft gespammed maar dat heeft nooit zambo of dommel hardcore fanboys weerhouden zelfde te doen :roll:
droopy
Pro Member
Pro Member

staartmees schreef:In heel deze zaak horen we uiteindelijk maar 1 klok luiden. Indertijd was het juist hetzelfde verhaal met die Ceurix & Margaass, tot stilaan de werkelijkheid aan het licht kwam.

Je hoort inderdaad enkel mijn kant en ik zou niets liever hebben dan dat dommel zou reageren. Ik vraag hun dit al van april maar doodse stilte. Waarom moet ik extra kosten doen van aangetekende schrijven terwijl ze beloven met hun ticketsysteem om te antwoorden of aan de telefoon beloven dat ze gaan antwoorden? De ombudsdienst heeft tot 2x een herinnering gestuurd dat ze geen antwoord kregen op hun vraag. Dus wie wil er dan geen dialoog. Het probleem is eenvoudig ik vraag een verhuis aan en die is telaat uitgevoerd. Dommel zegt dat die binnen de termijn is gebeurd vanaf betaling tot overzetting. Dit klopt maar voor ze de betaling hebben ingeboekt waren er weken voorbij die ervoor gezorgd hebben dat de betaling bij hen telaat geboekt werd. VB ik betaal via dommiciliering maar ze bieden het niet aan, ik vraag om met overschrijving te betalen maar dat mag niet dus ik moet wachten tot ze het aanbieden. Dan is de betaling van mijn rekening en ontvangen ze die pas in hun systeem een week later... Dus ik doe wat ze vragen ik werk niet tegen ik loop voor hen rond om alles te regelen maar het resultaat is dat de verhuis een maand later was door hun slechte werking.

Wat ertussen gebeurd is? Niets dat is nu net het probleem. Ik dien een ticket in in april zonder reactie. Als ik bel zit die bij hun ombudsdienst waar ik het bestaan van betwijfel. Als ik die wil bereiken zijn ze telefonisch niet bereikbaar.

En wat met al die dingen die ze aan hun laars lappen? Al 5 jaar is er beslist dat telefonische support aan zonaal tarief moet en wat doet dommel? Nu gaan ze het veranderen en zogezegd is het de schuld van de ombudsdienst dat er geen support meer is in het weekend maar niemand belet hen om support te geven aan zonaal tarief zoals de anderen. Elke verkoper moet een correctiefaktuur kunnen maken maar Dommel kan dit volgens hun systeem niet of ze willen niet wie zal het zeggen.

Ik wil niet veranderen want dat gaat me geld kosten en ik ben tevreden over het product maar dit wil niet zeggen dat ik geen informatie mag vragen als ik ergens niet mee akkoord ben. En dat ik een deftige volledige uitleg verwacht.
droopy
Pro Member
Pro Member

kamagurka schreef:Het antwoord was dat het onmogelijk was dat ze ooit bij iemand een periode hebben verlengd.

Dus óf (de helpdesk van) Dommel liegt, óf iedereen die beweert dat hun fakturen werden opgeschoven, liegt.
Kama, pas op dat ze zich niet schuilen achter de bewoording. Toen mijn contract in het begin 3 maanden telaat geactiveerd werd heeft men mijn volgende aanrekeningsdag 3 maanden verschoven zodat ik die maanden niet heb moeten betalen. Dan kon het ook maar nu krijgen ze veel de vraag omdat er veel misloopt en denk ik dat ze een volledige stop als opdracht gekregen hebben.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik ken niet heel de voorgeschiedenis en wil daarom ook niemand viseren (zowel droopy niet als dommel). Maar dit zijn dus vrij 'gebruikelijke' dingen, ik weet met zekerheid dat telenet en belgacom dit toepassen (staat niet voor niets in elk contract dat je voor je neus krijgt). Natuurlijk een spijtige zaak, maar er valt nu eenmaal weinig aan te doen. Dommel bied op dit moment geen exclusief product aan, dus ik ben vrij zeker dat je op een ander je plaats wel zal vinden. Als je effectief de stabiliteit van dommel wil behouden kan je eens gaan kijken naar een van de bekende resellers (freedomnet of yabu).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member

l-army bedankt voor de tips.

Ik heb het contract ondertussen al van voor naar achter gelezen en van links naar rechts en ik zie nergens op welke grond ze het contract kunnen stopzetten. Ik kan enkel een vermelding vinden van opzeggen wegens niet correct of niet betalen en alles is betaald.

Vind er iemand anders iets in het contract waar staat dat dommel het contract éénzijdig kan opzeggen?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

Ik ga nu niet het contract uitspitten. Maar het klopt, L-Army heeft een punt.
Volgens mij kan dit. Of ze het met de juiste reden en recht hebben gedaan daar twijfel ik wel sterk aan.
Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als dit kan voordat het jaar om is, betekent dat dat enkel de cliënt plichten heeft en de provider dus niet. Dat lijkt me heel sterk! een contract is tussen twee personen die een akkoord aangaan. Als één van beide binnen het jaar wil scheiden, zou dat in principe met een zelfde schadevergoeding moeten. Dat zou me logisch lijken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Als dit kan voordat het jaar om is, betekent dat dat enkel de cliënt plichten heeft en de provider dus niet. Dat lijkt me heel sterk! een contract is tussen twee personen die een akkoord aangaan. Als één van beide binnen het jaar wil scheiden, zou dat in principe met een zelfde schadevergoeding moeten. Dat zou me logisch lijken.
Als ze geen geldige reden hebben zoals spammen, illigale dingen enz...
Dan kan de klant dit aanvechten en een schadevergoeding eisen. Tenslotte is en blijft het contractbreuk maar nu van de kant van de leverancier.
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member

voor er misverstanden ontstaan ik ben al klant van juli 2007. Dan werd het contract 3 maanden telaat geactiveerd en werd mijn volgende faktuur 3 maanden verschoven. In april ben ik verhuisd en werd mijn verhuis een maand telaat geregeld en daar gaat het dispuut over. Dus in principe ben ik al langer dan een jaar klant. Maar toch blijft het feit dat een isp zich aan bepaalde voorwaarden moet houden om het contract stop te zetten net als een klant dit moet doen.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat doen ze toch: ze sluiten je af op 17 september, dus mits een maand opzeg.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Niemand mag voor eeuwig door een contract gebonden zijn, dat is niet legaal. Ofwel heb je een contract voor bepaalde duur (waar al dan niet nog een opzeggingsclausule aan verbonden is) ofwel heb je een contract van onbepaalde duur (wat hier het geval is) maar dan moet er voor beide partijen de mogelijkheid zijn om het contract op te zeggen.

Je kan discuteren over de voorwaarden van de opzeg (opzegtermijn, ...) maar Dommel heeft in elk geval het recht om een contract te beëindigen.
droopy
Pro Member
Pro Member

ze hebben inderdaad het recht om het contract te beëindigen dat is normaal maar wel op gegronde redenen en die moeten ze erbij vermelden en een opzegtermijn van een maand in acht nemen. Pas vandaag een aangetekende brief ontvangen wat volgens mij minder dan een maand is tot 17 september.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

Uzzi schreef:Niemand mag voor eeuwig door een contract gebonden zijn, dat is niet legaal. Ofwel heb je een contract voor bepaalde duur (waar al dan niet nog een opzeggingsclausule aan verbonden is) ofwel heb je een contract van onbepaalde duur (wat hier het geval is) maar dan moet er voor beide partijen de mogelijkheid zijn om het contract op te zeggen.

Je kan discuteren over de voorwaarden van de opzeg (opzegtermijn, ...) maar Dommel heeft in elk geval het recht om een contract te beëindigen.
Wel ik ben daar niet zo zeker van hoor. Het hangt ervan af wat de reden is.
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

nonkie schreef:
Uzzi schreef:Niemand mag voor eeuwig door een contract gebonden zijn, dat is niet legaal. Ofwel heb je een contract voor bepaalde duur (waar al dan niet nog een opzeggingsclausule aan verbonden is) ofwel heb je een contract van onbepaalde duur (wat hier het geval is) maar dan moet er voor beide partijen de mogelijkheid zijn om het contract op te zeggen.

Wel ik ben daar niet zo zeker van hoor. Het hangt ervan af wat de reden is.

Laat ons zeggen, iedereen heeft het recht een contract te beëindigen, maar dan moet daar wel al dan niet iets tegenover staan. Als klant moet je bij een ISP de maand vooropzeg respecteren (indien langer dan 1 jaar klant) of een opzegvergoeding betalen.
Als ISP moet je na een jaar ook gewoon 1 maand vooropzeg respecteren veronderstel ik. Hoe het zit binnen je eerste jaar zal wschlijk van je contract afhangen. Jammer dat hierover blijkbaar niets vermeld staat in het Dommel-contract.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

droopy schreef:Pas vandaag (20 aug) een aangetekende brief ontvangen wat volgens mij minder dan een maand is tot 17 september.
Ga je nu nog over die drie dagen zeuren :|
Zucht...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Dat zou iedere ISP (en dus niet alleen Dommel) wel doen als je bij hen opzegt, denk ik zo.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
droopy
Pro Member
Pro Member

zoals maglor zegt regels zijn er voor iedereen. Als ze willen opzeggen en ze hebben een gegronde reden dan moeten ze het ook correct doen. Anders betaal ik ook een boete. Ik verlang niet meer dan wat ze van mij verlangen.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Maglor schreef:Dat zou iedere ISP (en dus niet alleen Dommel) wel doen als je bij hen opzegt, denk ik zo.
Ik vind een dispuut over drie dagen belachelijk. Maar ja, wie ben ik...
Wat een ander daarmee doet, is zijn zaak...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
droopy
Pro Member
Pro Member

omdat er zijn die zeggen dat ik te hard van stapel loop en niet probeer:

ik bel deze middag om te vragen wat de contractuele bepaling is waar ze naar verwijzen. Ik krijg als antwoord:

"ik ben er niet van op de hoogte maar u zal het wel weten wat het is" Ik antwoord dat ik het niet weet en daarom bel ik.
"ik weet het niet en ik kan u niet doorverbinden met een verantwoordelijke"
Direct erna word ik op hold gezet en een minuut erna verbreken ze de verbinding.

Dus ze kunnen zelf niet zeggen welke bepaling ze naar verwijzen.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Maglor schreef:Gent32m, neem als-je-blieft toch eens je roze dommel-bril af. Het begint stilaan een beetje genant te worden. Altijd maar blijven Dommel verdedigen ("we moeten geduld hebben", "heb je het niet zelf gezocht?",...), hoe hou je het toch vol?..
inderdaad!!!!!
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

Gent32m schreef:
droopy schreef:Pas vandaag (20 aug) een aangetekende brief ontvangen wat volgens mij minder dan een maand is tot 17 september.
Ga je nu nog over die drie dagen zeuren :|
Zucht...
Tjonge, het druipt er echt af zene.
Als de klant de regels moet volgen dan moet een leverancier dit ook. Punt uit!
Afbeelding
WilliamM
Starter Plus
Starter Plus

please stop the flamewar!!

mannekes, zeuren kan je op een ander ook, probeer het informatief te houden zodat een objectieve surfer juiste informatie krijgt!

iedereen die goede of slechte ervaringen heeft mag ze posten maar hou het informatief zodat een volgende gebruiker met een gelijkaardig probleem/situatie kan leren uit onze bevindingen!

my 0.02$
staartmees
Plus Member
Plus Member

Voor een aangetekend schrijven geldt de datum van verzending (=inschrijving) en niet de datum wanneer je die krijgt. Als je die 2 weken op de post zou laten liggen, ga je dan beweren dat je pas 14 dagen van te voren verwittigd werd?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Contacteer:

Opmerkelijk, maar te respecteren eh.... Disputen gebeuren, en in geval van contracten gelden de bepalingen in die contracten. Dit betekend dat een ISP ook een contract kan opzeggen voor eender welke reden... Niemand is verplicht een dienst te verlenen aan iemand, ze kunnen die ook weigeren...

Dat kan dan wel heel cru klinken allemaal, maar hello, welkom in de wereld? Dit gaat om bedrijven, winst/verlies, imago enzovoort. En of er nu terecht geklaagd wordt of niet over hun support, is dan niet aan de orde... Iedereen verwacht support, maar diezelfde mensen vergeten wél dat de prijs van hun abbo's net gedrukt wordt doordat ze de loonkosten laag kunnen houden. Nu ik zit hier dat allemaal niet goed te praten, en als je anders gewoon bent, zul je niet met minder genoegen nemen, maar klagen impliceert dat je een keuze hebt: je kunt iets aanvaarden en accepteren, of je kunt dat niet. Indien niet, dan zoek je alternatieven... En kom nu niet zeggen "jamaar er is nergens een alternatief zoals Dommel", want dan zeg ik: dan heb je je keuze -ook- gemaakt, de keuze om Dommel als ISP te hebben, en hun werkwijze er bij te nemen.

Klagen is makkelijk, iedereen kan het. Als ik op restaurant ga omdat er ginds steak op de menu kaart staat, ga ik niet lopen klagen dat ze geen dame blanche als nagerecht hebben bvb... Dan ben ik tevreden dat ik de steak heb waar ik voor ga. hiermee wil ik zeggen: de wet van vraag en aanbod bepaald de behoeftes van de consument. Heb je behoefte aan snel internet, met hoge datalimiet, 24/7 instant support, allerlei extra's & statisch IP, dan vrees ik dat je ofwel diep in je buidel moet tasten, ofwel dat je gaat moeten inbinden op je behoeftes als je dit alles ook nog eens aan de goedkoopste prijs wilt. Er is ook niemand die staat te gillen dat die een porsche wil voor de prijs van een 2pk eh... Beeld je eens in wat die garagist tegen u zou zeggen? Zou je dan ook zo verontwaardigd zijn?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Je gaat hier aan 1 ding voorbij. Velen zitten al langer dan 1 jaar bij dommel. Ik zelf ben overgestapt toen Easynet er de brui aan gaf voor zijn residentiele klanten. Ik was toen al een tijdje hostingklant en had daarvoor al enkele hostinklanten aangebracht bij Dommel ( de eerste zal zelfs in het eerste jaar van hun bestaan geweest zijn). Support was buitengewoon. Ik heb ooit op zaterdagavond rond 11 uur nog antwoord gekregen op mijn vraag. Later werd je aan de telefoon (die ogenblikkelijk opgenomen werd) ook vlot geholpen.
Dat waren de criteria waarop ik Dommel beoordeelde toen ik zelf hosting nam en ook toen ik mijn overstap van Easynet maakte (dat was trouwens zeer snel in orde, zoek maar op het forum).
Ik denk dat bij vele ontevreden klanten de achteruitgang van de kwaliteit van de Dommel helpdesk het probleem is. Als Dommel had geweest zoals ze nu zijn had ik niet eens een abbo genomen bij hun. De kwaliteit is dus minder geworden tijdens de abbo-periode (en de prijs hoger-remember de 2 Euro stijging waarbij ook ineens betaling via CC niet meer kon).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Contacteer:

Ik zie niet wat ik vergeet? Ook op wat je nu zegt applied het voorgaande? vrije markt, vrije keuze...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Goendi schreef:Ik zie niet wat ik vergeet? Ook op wat je nu zegt applied het voorgaande? vrije markt, vrije keuze...
Inderdaad. Hosting is al weg bij Dommel, ADSL volgt 1 dezer.

Technisch kan ik trouwens de helpdesk perfect missen. De enige keren dat ik ze nodig had was met problemen waar ik niets kon aan doen (server outages, facturatie) en laat dat nu de zaken zijn waar dommel niets aan doet.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
AnubisS
Starter
Starter

Goendi schreef:Opmerkelijk, maar te respecteren eh.... Disputen gebeuren, en in geval van contracten gelden de bepalingen in die contracten. Dit betekend dat een ISP ook een contract kan opzeggen voor eender welke reden... Niemand is verplicht een dienst te verlenen aan iemand, ze kunnen die ook weigeren...

Dat kan dan wel heel cru klinken allemaal, maar hello, welkom in de wereld? Dit gaat om bedrijven, winst/verlies, imago enzovoort. En of er nu terecht geklaagd wordt of niet over hun support, is dan niet aan de orde... Iedereen verwacht support, maar diezelfde mensen vergeten wél dat de prijs van hun abbo's net gedrukt wordt doordat ze de loonkosten laag kunnen houden. Nu ik zit hier dat allemaal niet goed te praten, en als je anders gewoon bent, zul je niet met minder genoegen nemen, maar klagen impliceert dat je een keuze hebt: je kunt iets aanvaarden en accepteren, of je kunt dat niet. Indien niet, dan zoek je alternatieven... En kom nu niet zeggen "jamaar er is nergens een alternatief zoals Dommel", want dan zeg ik: dan heb je je keuze -ook- gemaakt, de keuze om Dommel als ISP te hebben, en hun werkwijze er bij te nemen.

Klagen is makkelijk, iedereen kan het. Als ik op restaurant ga omdat er ginds steak op de menu kaart staat, ga ik niet lopen klagen dat ze geen dame blanche als nagerecht hebben bvb... Dan ben ik tevreden dat ik de steak heb waar ik voor ga. hiermee wil ik zeggen: de wet van vraag en aanbod bepaald de behoeftes van de consument. Heb je behoefte aan snel internet, met hoge datalimiet, 24/7 instant support, allerlei extra's & statisch IP, dan vrees ik dat je ofwel diep in je buidel moet tasten, ofwel dat je gaat moeten inbinden op je behoeftes als je dit alles ook nog eens aan de goedkoopste prijs wilt. Er is ook niemand die staat te gillen dat die een porsche wil voor de prijs van een 2pk eh... Beeld je eens in wat die garagist tegen u zou zeggen? Zou je dan ook zo verontwaardigd zijn?
Uw post zou sticky moeten worden!
Inderdaad de support is misschien wat minder bij dommel, maar als je veel support wil/nodig hebt, ga dan naar skynet ofzo, en loop aub niet te zagen.
Droopy als ik uw posts lees kan ik echt wel begrijpen waarom ze u liever kwijt dan rijk zijn, man man man, gij kunt zagen.
Ok, ge hebt problemen (misschien niet alleen met uw lijn, maar ook met uzelf), en ge kunt blijkbaar niet beseffen dat mensen die op een helpdesk werken OOK MAAR MENSEN ZIJN DIE VOOR HUN LOON WERKEN!

Ikzelf werk ook in de IT en weet maar al te goed dat helpdesk de meest ondankbare job is die er is (blij dat ik dat niet meer moet doen!); maar maak ze dan AUB niet het leven zuur door ze alle 5 voet lastig te vallen en uit te vliegen, dat lost echt NIETS op!

edit: en als je alle voorwaarden van dommel wil, EN je wil nog een goede support die al je problemen binnen de 5 minuten kan oplossen, wel, veel geluk, zo een provider bestaat niet
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Geweldige eerste post zeg... :roll:
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cloink schreef:Geweldige eerste post zeg... :roll:
En toch heeft hij gelijk :roll:
AnubisS
Starter
Starter

Wel, sorry maar dit forum is echt meer een klaagmuur dan een forum,...
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Volgens mij word er in deze thread al een hele tijd niets zinnigs meer gezegd.

De algemen conclusie is en blijft de volgende:

45% is dommel fanboy
45% is anti dommel
10% is gematigd en word dan afgestraft door de 2 andere groepen.

Indien een andere mod mij niet overruled gaat hier dus nu een slotje op.

Mijn excuses aan droopy, maar denk dat ook hij wel inziet dat deze thread nog maar weinig nut heeft.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”