Heb TT liever, alleen al omdat Navman het vertikt van "alternatieve routes" te geven zonder dat je eerst zelf beslist om een andere straat te nemen dan hij zegt... Rij er maar eens mee door brussel

Zal de Ultra Skin eens proberen, maareuh... hoe kan je die skins zelf maken/aanpassen? Ergens een tutorial van?TL@ schreef:Ik heb hem zelf aangepast van een skin met uiterlijke wijzigingen![]()
Neem zeker ook eens een kijkje bij Garmin. Heel tevreden van.Frigobox schreef:Een maandje verder dan de laatste post, maar aangezien ik dezelfde vraag heb als de topicstarter, toch maar even hier posten
Mijn tante is op zoek naar een GPS
Vereisten: Europa, handig formaat, flitspalen, max prijs 200 €
Niet noodzakelijk: TMC
Op dit ogenblik gaat mijn voorkeur toch uit naar de TomTom One. Kzag in een aantal reclamefolders (Eldi, Krefell, ...) dat er een nieuwe versie is, nl de V4 voor 198 €. Andere optie is de One V3 maar die heeft al wat oudere kaarten zeker?
Overzicht Krefel
http://nl.krefel.be/new_design.lasso?Se ... 55:00%20PM
One V4
http://nl.krefel.be/new_design.lasso?Se ... 55:03%20PM
Hebben jullie alternatieven binnen de vereisten?
Ik dacht dat je daar zelfs de ONE XL voor had.Frigobox schreef:Op dit ogenblik gaat mijn voorkeur toch uit naar de TomTom One.
En iGO8 nu ook definitief buiten. Hij weigert nl. vaak een herberekening te doen als ik verkeerd rij. De enige manier om dit te verhelpen is een hard reboot (cloink schreef:Ok, nog een minpuntje ontdekt van iGO8
Ik ben zelf vrij tevreden van mijn Medion GoPal (alleen de stem van v4.5 trekt op niets ... maar ik gebruik die stem toch nooitcloink schreef:En iGO8 nu ook definitief buiten. Hij weigert nl. vaak een herberekening te doen als ik verkeerd rij. De enige manier om dit te verhelpen is een hard reboot (cloink schreef:Ok, nog een minpuntje ontdekt van iGO8). Erg irritant natuurlijk, zorgt voor vervelende situaties en dus ook iGO8 vliegt.
Op den duur ga ik nog moeten concluderen dat TomTom echt wel dé referentie is?
Heb je daar toevallig geen link van?r2504 schreef:Ik dacht dat je daar zelfs de ONE XL voor had.Frigobox schreef:Op dit ogenblik gaat mijn voorkeur toch uit naar de TomTom One.