Hoi,
Ben een oude telenet "expressnetter" die braafjes €54 per maand betaalde voor een Express Digipack met digitale tv, internet, freephone 24 + regelmatig volumetoeslagen die soms oplopen...
Maar volgende maand neem ik een goedkopere alternatieve provider die meer volume (en minder snelheid erbij genomen) biedt voor z'n geld. Toch probeer ik nog de snelste ADSL2+ te vinden.
Was bijna zeker van Dommel Homeconnect, maar daar staat alles nog niet op punt (snelheid 12MBps was tegen 15/7 beloofd maar nog steeds niet, 20Mbps tegen 31/12/2008)
Ben nu serieus aan het twijfelen tussen Scarlet One 20 http://www.scarlet.be/nl/one/ en Dommel Homeconnect.
Ken niets van Scarlet, maar vermoed dat hun netwerk al beter gestructureerd is dan Dommel, misschien betere klantenservice ook. Ook is 100GB/maand volume meer dan genoeg bij Scarlet.
Belangrijke vraag :
Weet iemand waar de Scarlet & Dommel centrales staan in Oostende.
Dit om te weten hoever ik ervan woon voor de beste connectie.
Weet dat je hiervoor kan mailen of bellen, maar eer zo'n "dommel-ticket" behandeld is, zit ik al bij een nieuwe provider
Indien jullie nog andere aanraders hebben van beste prijs/kwaliteit internet+telefonie pakketten hoor ik het graag.
Thanks!!
TesterX
Scarlet One 20 of Dommel Homeconnect (Oostende) + centrales
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
geen enkel van de twee.
aléé toch nie hier in kortrijk in mijn staar.
Ik scarlet een beetje verder dommel.
Allebei hetzelfde probleem goed werken maar tussen 19 - 23 u en weekend een protnul
Ik en al aan het kijken om terug naar telenet te gaan.
aléé toch nie hier in kortrijk in mijn staar.
Ik scarlet een beetje verder dommel.
Allebei hetzelfde probleem goed werken maar tussen 19 - 23 u en weekend een protnul
Ik en al aan het kijken om terug naar telenet te gaan.
Laatst gewijzigd door proxiboyke 14 aug 2008, 02:10, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik heb dommel netconnect en heb steeds ongeveer dezelfde snelheid elk uur van de dag. Deze ligt op 3.8 Mbps. Normaal zou ik 4.5 Mbps moeten hebben maar voor een afstand van een goede 2 Km mag ik al blij zijn.
Morgen wordt mijn scarlet op mijn tweede lijn aangesloten. Dan kan ik vergelijken.
De support van dommel is 0.0 maar het product mag er zijn. De eerste maanden had ik wel regelmatig geen verbinding gedurende verschillende uren maar dit is blijkbaar opgelost. In ieder geval, ik moet geen metertje in het oog houden omdat ik boostpack heb. Smalband is nog steeds mijn volledige snelheid.
Scarlet is naar het schijnt op support nu ook niet sterk dus zal je moeten kiezen tussen prijs/product.
Morgen wordt mijn scarlet op mijn tweede lijn aangesloten. Dan kan ik vergelijken.
De support van dommel is 0.0 maar het product mag er zijn. De eerste maanden had ik wel regelmatig geen verbinding gedurende verschillende uren maar dit is blijkbaar opgelost. In ieder geval, ik moet geen metertje in het oog houden omdat ik boostpack heb. Smalband is nog steeds mijn volledige snelheid.
Scarlet is naar het schijnt op support nu ook niet sterk dus zal je moeten kiezen tussen prijs/product.
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Dommel maakt gebruik van het belgacom netwerk dus is zeker goed gestructureerd misschien zelfs nog beter als dat van scarlettesterx schreef:
Ken niets van Scarlet, maar vermoed dat hun netwerk al beter gestructureerd is dan Dommel, misschien betere klantenservice ook. Ook is 100GB/maand volume meer dan genoeg bij Scarlet.
(gewoon ter info)