Scarlet One 20 of Dommel Homeconnect (Oostende) + centrales

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
testerx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 12 aug 2008, 03:40

Hoi,

Ben een oude telenet "expressnetter" die braafjes €54 per maand betaalde voor een Express Digipack met digitale tv, internet, freephone 24 + regelmatig volumetoeslagen die soms oplopen...

Maar volgende maand neem ik een goedkopere alternatieve provider die meer volume (en minder snelheid erbij genomen) biedt voor z'n geld. Toch probeer ik nog de snelste ADSL2+ te vinden.

Was bijna zeker van Dommel Homeconnect, maar daar staat alles nog niet op punt (snelheid 12MBps was tegen 15/7 beloofd maar nog steeds niet, 20Mbps tegen 31/12/2008)

Ben nu serieus aan het twijfelen tussen Scarlet One 20 http://www.scarlet.be/nl/one/ en Dommel Homeconnect.

Ken niets van Scarlet, maar vermoed dat hun netwerk al beter gestructureerd is dan Dommel, misschien betere klantenservice ook. Ook is 100GB/maand volume meer dan genoeg bij Scarlet.

Belangrijke vraag :
Weet iemand waar de Scarlet & Dommel centrales staan in Oostende.
Dit om te weten hoever ik ervan woon voor de beste connectie.

Weet dat je hiervoor kan mailen of bellen, maar eer zo'n "dommel-ticket" behandeld is, zit ik al bij een nieuwe provider ;)

Indien jullie nog andere aanraders hebben van beste prijs/kwaliteit internet+telefonie pakketten hoor ik het graag.

Thanks!!
TesterX
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

geen enkel van de twee.
aléé toch nie hier in kortrijk in mijn staar.
Ik scarlet een beetje verder dommel.
Allebei hetzelfde probleem goed werken maar tussen 19 - 23 u en weekend een protnul
Ik en al aan het kijken om terug naar telenet te gaan.
Laatst gewijzigd door proxiboyke 14 aug 2008, 02:10, in totaal 1 gewijzigd.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik heb dommel netconnect en heb steeds ongeveer dezelfde snelheid elk uur van de dag. Deze ligt op 3.8 Mbps. Normaal zou ik 4.5 Mbps moeten hebben maar voor een afstand van een goede 2 Km mag ik al blij zijn.
Morgen wordt mijn scarlet op mijn tweede lijn aangesloten. Dan kan ik vergelijken.
De support van dommel is 0.0 maar het product mag er zijn. De eerste maanden had ik wel regelmatig geen verbinding gedurende verschillende uren maar dit is blijkbaar opgelost. In ieder geval, ik moet geen metertje in het oog houden omdat ik boostpack heb. Smalband is nog steeds mijn volledige snelheid.
Scarlet is naar het schijnt op support nu ook niet sterk dus zal je moeten kiezen tussen prijs/product.
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

sorry voor offtopic maar dit is gewoon te erg
proxiboyke schreef:geen enkel van de twee.
aléé toch nie hier in k
Allebei hetzelfde probleem goet werken maar tussen 19 - 23 u en weekend

O_M_G_
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

testerx schreef:
Ken niets van Scarlet, maar vermoed dat hun netwerk al beter gestructureerd is dan Dommel, misschien betere klantenservice ook. Ook is 100GB/maand volume meer dan genoeg bij Scarlet.



Dommel maakt gebruik van het belgacom netwerk dus is zeker goed gestructureerd misschien zelfs nog beter als dat van scarlet
(gewoon ter info)
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 maa 2008, 22:33

Scrombleadsl: Extreme - 150GB maandelijks volume - 6Mbps download - 35.95 Euro.
Turbo - 75GB maandelijks volume - 24Mbps download - 34.95 Euro.
Werkende en bereikbare helpdesk inbegrepen. :wink:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik denk dat de TS opzoek is naar een totaal oplossing. Dat bied scromble niet.

Testerx, hoeveel topics ga je trouwens nog openen over het zelfde? Dit is niet de bedoeling he.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”