De belgacom technieker komt langs en vind niets. Mijn aansluitingen zijn goed en voor de rest kan hij het probleem niet lokaliseren. 3 Dagen later komt een 2de technieker (nadat ik weer naar dommel helpdesk belde) die hetzelfde vaststelt. Ik bedank deze persoon, biedt hem zelfs een fris drankje aan en hij vertrekt. Het probleem is tot op heden niet opgelost maar komt nu pas om de 5-6 dagen voor (en minder lang) dus heb mij er maar bij neergelegd.
Nu vandaag krijg ik mijn maandelijkse Belgacom factuur. 70,25 euro zonder btw extra kosten - Forfaitair bedrag - Herstel. Ik neem contact op met Belgacom administratie en deze vertellen mij dat dit standaard is en zij elk herstel sowieso aan de klant doorrekenen als het gaat om een 'externe' ISP en dat ik maar bij mijn ISP moet gaan klagen. De dommelhelpdesk is nu zo vriendelijk om, nadat ik alles heb uitgelegd en om meer uitleg vraag het volgende terug te sturen.
Of ze gelijk hebben of niet laat ik in het midden maar mijn werkelijke vraag blijft on opgelost.Geachte,
Gelieve contact op te nemen met belgacom mbt fakturen die door hen aan u zijn uitgeschreven.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
Heeft dommel een overeenkomst met belgacom dat als het probleem niet bij de klant en niet bij dommel ligt belgacom moet opdraaien voor de interventie aangezien het over hun infrastructuur gaat ?
Iemand hier op UB een antwoord toevallig ?
Alvast bedankt.
Beo.