Weet iemand met zekerheid de locatie van Dommel's helpdesk? Ik denk dat ze in Diepenbeek zitten maar ben niet 100% zeker.
Ik ben van plan om maandag er naartoe te rijden aangezien ik niet langer kan telefoneren via BGC en van Dommel krijgt mijn router de VOIP settings niet binnen en dat sinds 16/7.
Ik heb destijds mijn eerste router omgeruild voor een nieuwe en denk dat het komt door het nieuwe MAC adres dat mijn VOIP niet in orde geraakt.
Alvast bedankt...
Locatie van Dommel's helpdesk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
India ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nee , das Telenet![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maar ik denk dat daar hulp verkrijgen niet evident gaat zijn![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Indien niet zo , hou ons op de hoogte , ik ga er ook eens naartoe rijden dan vrees ik
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nee , das Telenet
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maar ik denk dat daar hulp verkrijgen niet evident gaat zijn
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Indien niet zo , hou ons op de hoogte , ik ga er ook eens naartoe rijden dan vrees ik
The eternal and true pessimist ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ken iemand die daar na toe is gegaan. Is blijkbaar alleen een callcenter.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Die hun helpdesk is geen doorkomen aan...vanmorgen weeral geprobeerd: njet. dit is een *ramp*
ik gok voor het eerste toch wel denk ik, maar hun wachtsysteem is gewoonweg slecht uitgewerkt. Daardoor verloopt het al minder fair.
Ik belde bv vorige week vrijdag om 17u59(om 17u40 was ik al binnen, ne ik moest even wachten, maar geen reply), en was direct binnen. Blijkbaar was hun centrale verbinding verbroken... En dan heeft die mens mij toch wel t ot 18u10 geholpen. Ze zijn gewoon onderbemand+ slecht systeem
Ik belde bv vorige week vrijdag om 17u59(om 17u40 was ik al binnen, ne ik moest even wachten, maar geen reply), en was direct binnen. Blijkbaar was hun centrale verbinding verbroken... En dan heeft die mens mij toch wel t ot 18u10 geholpen. Ze zijn gewoon onderbemand+ slecht systeem
Ook in Geel zit Telenet.L-army schreef:Telenet zit zeker niet in India, die zitten verspreid over meerdere callcenters in leuven, zaventem en hasselt. Telenet heeft wel Indiërs in dienst voor de ontwikkeling van applicaties.a3ke schreef:India
Nee , das Telenet
De helpdesk van Tele2 zit wel in Hongarije dacht ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
inderdaad ben al is langs gegaan in diepenbeek
(bij dommel dus) vriendelijk
maar had wel schrik (bleef zo tussen de dooropening hehe...)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Geen idee, ze zitten/zaten in ieder geval bij IP Globalnet en Sitel. Waar ze voor de rest nog zitten heb ik geen flauw idee.Wentie schreef:Ook in Geel zit Telenet.
Jup, dat gaat ook. Maar maak er geen gewoonte van of het zal ook snel gedaan zijn.icekiller2k6 schreef:inderdaad ben al is langs gegaan in diepenbeek(bij dommel dus) vriendelijk
Ik heb deze morgen eens geprobeerd te bellen en had na een 8-tal minuten iemand aan de lijn. Het zal wel toeval zijn maar ik heb altijd dezelfde persoon aan de lijn. Verleden vrijdag heb ik 2 uur geprobeerd en ben nooit voorbij de muziek geraakt.
Mijn probleem dat ik nog steeds geen VOIP heb komt dus wel degelijk van het feit dat mijn MAC adres is gewijzigd door de omruiling van de router.
Ik heb ze het nieuwe MAC adres gegeven en ze gingen het bekijken.
Hetvolgende ga je misschien niet geloven maar daarnet hebben zij mezelf gebeld op mijn GSM!!!
Ik zou toch terug naar Loveno moeten gaan om een andere router en de daarbij horende activatiecode te gaan halen. Daarna moet ik die code en het MAC adres van die router doorbellen zodat zij hun systeem kunnen updaten. De activatecode en het MAC adres van de router zijn gekoppeld aan mekaar en moeten bij mekaar blijven. Ik vraag me dan wel af hoe dit gaat wanneer de router ooit stuk gaat?
Alleszins ik ben blij dat Dommel me gebeld heeft. Deze morgen had ik hun gevraagd er wat vaart achter te zetten aangezien ik al een week zonder telefoon zit. Daarstraks hebben ze mezelf gebeld dus toch een teken dat ze met mijn case al bezig waren en dat ze wel degelijk de moeite doen om het op te lossen.
Nu hopen dat Loveno mij verder kan helpen met alweer een andere omruiling!
Hopelijk niet teveel schrijffouten...ben net wakker na mijn nachtdienst en heb maar 3 uur geslapen..
Ik hou jullie verder op de hoogte..
Mijn probleem dat ik nog steeds geen VOIP heb komt dus wel degelijk van het feit dat mijn MAC adres is gewijzigd door de omruiling van de router.
Ik heb ze het nieuwe MAC adres gegeven en ze gingen het bekijken.
Hetvolgende ga je misschien niet geloven maar daarnet hebben zij mezelf gebeld op mijn GSM!!!
Ik zou toch terug naar Loveno moeten gaan om een andere router en de daarbij horende activatiecode te gaan halen. Daarna moet ik die code en het MAC adres van die router doorbellen zodat zij hun systeem kunnen updaten. De activatecode en het MAC adres van de router zijn gekoppeld aan mekaar en moeten bij mekaar blijven. Ik vraag me dan wel af hoe dit gaat wanneer de router ooit stuk gaat?
Alleszins ik ben blij dat Dommel me gebeld heeft. Deze morgen had ik hun gevraagd er wat vaart achter te zetten aangezien ik al een week zonder telefoon zit. Daarstraks hebben ze mezelf gebeld dus toch een teken dat ze met mijn case al bezig waren en dat ze wel degelijk de moeite doen om het op te lossen.
Nu hopen dat Loveno mij verder kan helpen met alweer een andere omruiling!
Hopelijk niet teveel schrijffouten...ben net wakker na mijn nachtdienst en heb maar 3 uur geslapen..
Ik hou jullie verder op de hoogte..
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Er bestaat ook open muziek waar geen rechten op hoeven betaalt te worden, misschien kunnen ze aan de hand daarvan is wat meer afwisselen. Want het is inderdaad vervelend om zo een eeuwigheid hetzelfde te moeten aanhoren.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Da's nog altijd beter dan het irritante Struggle For Pleasure van Wim Mertens dat je krijgt bij Proximus. Daar krijg je pas stress van.bravo schreef:ik zou vooral is willen dat dat ene wachtmuziekje uitgebreid wordt. Ik ben die Within Temptation wel lichtjes beu gehoord
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Heb daar al enkele zaken gekocht : altijd prima dienstverlening. Soms zelfs te prima zodat je effe moet wachten eer het aan jou is ....rte968 schreef: Nu hopen dat Loveno mij verder kan helpen met alweer een andere omruiling!
..
Ook hele bekwame kerel, weet zowat alles en eerlijk. Toen ik enkele jaren geleden een nieuwe grafische kaart wou kopen om filmpjes in HD te bekijken zei hij me dat de kaart die ik nu had wel voldeed, en ik me beter de kosten kon besparen..... en idd, achteraf zelf gevonden met wat aan de instellingen te wijzigen ik perfect HD-filmpjes kon zien
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
L-army schreef:Geen idee, ze zitten/zaten in ieder geval bij IP Globalnet en Sitel. Waar ze voor de rest nog zitten heb ik geen flauw idee.Wentie schreef:Ook in Geel zit Telenet.
Jup, dat gaat ook. Maar maak er geen gewoonte van of het zal ook snel gedaan zijn.icekiller2k6 schreef:inderdaad ben al is langs gegaan in diepenbeek(bij dommel dus) vriendelijk
was om mijn contract binnen te brengen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wij hebben sedert x-aantal dagen een slechte verbinding en vreselijke ruis in de telefoonlijn. Daartoe naar dommel gebeld en de eerste keer na 15 minuten binnen. Moest eerst zelf checken of er binnenshuis niks mis was want ze meten inderdaad storingen. Dus alles gecheckt en zelfs een andere splitter gaan kopen. Terug proberen bellen en ditmaal duurde het al een dik half uur. Ze gingen Belgacom contacteren en de volgende dag gingen ze bellen voor een afspraak. Volgende dag niets gehoord, dag erna ook niet dus probeer opnieuw te bellen. na 45 minuten nog niemand aan de lijn en je wordt dan afgesloten. tweede maal van hetzelfde ! vandaag terug proberen en na 40 minuten iemand aan de lijn die het ging uitzoeken. na een 5-tal minuten te wachten zegt hij nog eventjes geduld te willen hebben want was aan het zoeken en daarna tuut tuut tuut
nog enkele malen opnieuw geprobeerd maar geraak nie meer binnen. Dus zelf naar Belgacom gebeld en daar wisten ze ervan af maar volgens hun is de lijn ok en ligt het probleem bij dommel.
voila, daar sta je dan als klant. ik ben heel erg boos maar kan dus niets doen.
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
nog enkele malen opnieuw geprobeerd maar geraak nie meer binnen. Dus zelf naar Belgacom gebeld en daar wisten ze ervan af maar volgens hun is de lijn ok en ligt het probleem bij dommel.
voila, daar sta je dan als klant. ik ben heel erg boos maar kan dus niets doen.
Even een update:
Ik heb Loveno gebeld en hij had de doos en de activatie key nog van mijn nieuwe router. Ik heb daarna Dommel gebeld, heeft wel 25 minuten geduurd voor ik binnen was, en hun die key samen met het nieuwe MAC adres gegeven. Met die 2 gegevens zouden ze nu hun database kunnen aanpassen. Morgen zou, volgens Dommel, mijn VOIP probleem opgelost moeten zijn.
Met dank aan de buren met hun uitstekende BGC lijn![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb Loveno gebeld en hij had de doos en de activatie key nog van mijn nieuwe router. Ik heb daarna Dommel gebeld, heeft wel 25 minuten geduurd voor ik binnen was, en hun die key samen met het nieuwe MAC adres gegeven. Met die 2 gegevens zouden ze nu hun database kunnen aanpassen. Morgen zou, volgens Dommel, mijn VOIP probleem opgelost moeten zijn.
Met dank aan de buren met hun uitstekende BGC lijn
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)