Info: Dommel, verhuizen naar je nieuwe adres.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Piru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2007, 09:48
Locatie: Merksem
Contacteer:

Info Post 4!
Dag allemaal,

Ik ben sinds anderhalf jaar Dommel gebruiker en van hun diensten ben ik wel tamelijk tevreden; weinig tot geen downtime, meer den voldoende volumes etc. Volgende week verhuizen we. Ik heb ruim op tijd een service ticket ingediend met volgende vraag:

Status: OPEN
Date Opened: Thursday, 3 July 2008, 10:11 a.m.
Closed Date:

Beste,
Volgende maand verhuizen wij. Moet ik daarvoor speciale acties ondernemen buiten de Belgacom lijn verhuizen? Gaat het Dommelabonnement meteen terug van kracht indien de lijn verhuist wordt?

Mvg,

Pieter


Ik heb hier dus geen antwoord op gekregen tot op heden (geen ongewone zaak zo blijkt uit mijn search hier op userbase), maar zit uiteraard nog steeds met dezelfde vraag. In een FAQ heb ik ergens gezien dat de verhuis van het ADSL signaal €49 kost. Waar moet ik melden dat ik verhuis en wanneer, iemand enig idee? Ik heb geprobeerd een bestaand antwoord op de fora hier te vinden, maar er schijnt nog niemand hetzelfde probleem gehad te hebben.

Mvg,

Pieter
Laatst gewijzigd door Piru 28 jul 2008, 13:52, in totaal 1 gewijzigd.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Volgens mij hoef je allen de belgacomlijn te verhuizen. Wel dommel inlichten dat je een ander adres hebt wat betreft de facturatie.
Tja tegenwoordig is het bij dommel "trek uw plan".
Afbeelding
Piru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2007, 09:48
Locatie: Merksem
Contacteer:

Zit er wat mee verveeld idd; op zo een momenten wil je gewoon klaar en duidelijke info.

Zal het dan maar zo proberen! Ik heb wel gezien dat je in het control panel je adres etc kan aanpassen, maar je moet wel een mailtje ervoor verzenden. Ik hoop dat alles vlot verloopt, heb geen zin om zonder internet te zitten.

Pieter
Piru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2007, 09:48
Locatie: Merksem
Contacteer:

Ik heb telefonisch contact gehad met de Dommel Helpdesk;

Ze zeggen dat je de Discoverylijn moet verhuizen, dat zij den van Belgacom een factuur krijgen voor de verhuis van het ADSL signaal en deze wordt dan doorgefactureerd naar de eindgebruiker.

Wel straf; de verhuis van die lijn kost mij bij Belgacom al 135€ volgens hun site, je betaalt dus 2 keer. Ik post dit maar even voor de volledigheid, voor moesten andere gebruikers ook met deze vraag zitten.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

het is bijna goedkoper om je lijn en abo op te zeggen en een nieuwe aan te vragen.
seppevs
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:21
Locatie: Mortsel

Ik ben ook juist verhuist, ging allemaal zeer vlot en op tijd.

Ik heb 48.99 EUR hiervoor aan Dommel moeten betalen. Ben je zeker dat je aan Belgacom nu ook nog geld moet? Ik heb mijn Belgacom factuur nog niet gekregen.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

idd, gewoon lijn verhuizen en alles gaat mee. is idd wel duur ja.
Piru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2007, 09:48
Locatie: Merksem
Contacteer:

heb idd nu ook de proforma invoice gekregen van dommel: €48.99

Echt vlot is het allemaal niet gegaan, maar dit lag min of meer aan Belgacom. Ik raad iedereen aan om ruimschoots op voorhand de verhuis aan te vragen. Het duurt twee weken vooralleer ze de lijn verhuizen. Als het net als bij mij even niet wilt lukken en er fysiek nog een aanpassing moet gebeuren, kan je nog een week wachten. Heb voorlopig nog geen factuur van Belgacom ontvangen, maar het zou voorlopig bij 66€ blijven, tenzij de interventie in huis aangerkend wordt. Dit zou normaal gezien niet mogen. Belgacom dekt zelf alle defecten van de lijn tot het eerste telefooncontactpunt. Bij ons lag het aan het PSTN bakske in de kelder...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”