Dag allemaal,
Ik ben sinds anderhalf jaar Dommel gebruiker en van hun diensten ben ik wel tamelijk tevreden; weinig tot geen downtime, meer den voldoende volumes etc. Volgende week verhuizen we. Ik heb ruim op tijd een service ticket ingediend met volgende vraag:
Ik heb hier dus geen antwoord op gekregen tot op heden (geen ongewone zaak zo blijkt uit mijn search hier op userbase), maar zit uiteraard nog steeds met dezelfde vraag. In een FAQ heb ik ergens gezien dat de verhuis van het ADSL signaal €49 kost. Waar moet ik melden dat ik verhuis en wanneer, iemand enig idee? Ik heb geprobeerd een bestaand antwoord op de fora hier te vinden, maar er schijnt nog niemand hetzelfde probleem gehad te hebben.Status: OPEN
Date Opened: Thursday, 3 July 2008, 10:11 a.m.
Closed Date:
Beste,
Volgende maand verhuizen wij. Moet ik daarvoor speciale acties ondernemen buiten de Belgacom lijn verhuizen? Gaat het Dommelabonnement meteen terug van kracht indien de lijn verhuist wordt?
Mvg,
Pieter
Mvg,
Pieter