Onder het mom van 'achterliggend sarcasme' en, bij uitbreiding, mijn ingebeelde morele superioriteit kan ik dus voortaan ongestraft iemand schofferen en kleineren? Leuk om weten. Ik dacht dat flames niet gewenst waren op een forum, blijkbaar heb ik me daarin vergist (voor alle eerlijkheid, vooraleer je met de bewuste post aan komt draven, ik heb me er ook al aan bezondigd, maar heb me er ten minste voor geëxcuseerd).Goendi schreef:Ik hou zeer zeker wel mijn manieren. Als je niet tegen bepaalde flames kunt, omdat het achterliggende sarcasme je confronteert met je eigen stommiteiten, moet je niet komen melken achteraf dat het onbeleefd is. Ga gewoon in een hoekje grienen dan.ispwatch houdt ten minste zijn manieren. Dat kunnen van jou en sommige anderen spijtig genoeg niet zeggen. Snel even wat roepen en dan alle tegen-argumenten afdoen als niet ter zake doende, zo overtuigd van het eigen 'grote gelijk'. De redelijkheid is hier weer ver te zoeken.
Wat voor de één als 'normaal' overkomt, kan voor de andere als beledigend overkomen. Ik denk dat het normaal is dat in een geschreven medium woorden beter gewikt en gewogen moeten worden voor dat je ze neerschrijft.
Ik heb geen idee waar je het hier over hebt. Wie is de 'je'? Ik denk dat, als ik het topic doorlees, er niemand is (buiten een onnozele opmerjing van Fluppeke en wat ge-off-topic over manklopende aansluitingen) die e-leven hier nog verdedigt en belgacom ongelijk geeft. Ik zie dus niet in waarom je je hier zo over opwindt?Goendi schreef:Tof... Dus: je hebt ongelijk, verkondigt je ongelijk, krijgt je ongelijk, en dan ga je zagen dat je op je ongelijk wordt gewezen en er mee geconfronteert? Komaan eh, wordt eens een beetje mannelijk. Of wat dacht je dan? Dat mensen die hier continu pleiten voor redelijkheid (zoals ik deed toen e-leven werd afgesloten), dan de wind van voren krijgen omdat het toch maar weer eens Belgacom is, plots ons gaan inhouden als dan uiteindelijk blijkt dat we gelijk hadden om voor redelijkheid te pleiten? Wat, it's just an opinion, en als we gelijk hebben dan vergroten we het uit, maar als we ongelijk krijgen mogen we het minimaliseren? try it elsewhere.EDIT: en voor alle duidelijkheid. Ja, het is E-leven hun eigen fout. En ja, Belgacom had waarschijnlijk (want dus blijkbaar ten gronde bevestigd door rechter) het recht om E-leven af te sluiten. Geen enkel probleem daarmee. Enkel met de yes-in-your-face-houding van sommigen hier heb ik een probleem.