Zie mijn eerdere post op pagina 4. Wanneer je te ver zit, zit er geen snelheidsverhoging in.CronoS schreef:Ik was op zich wel geinteresseerd in dit Max12 abbonement.
Ik zit ongeveer op 3.6 km van de centrale af en heb nu een 3.3 mbit verbinding liggen die stabiel is, toch zou ik graag een klein beetje sneller willen als dit mogelijk is. Dus ik had EDPNet gevraagd wat mijn verwachte lijnspeed zou gaan worden met dit nieuwe abbonnement.
Krijg ik een antwoord terug dat er geen snelheidsverhoging in kan zitten... Nu zit ik wel wat verder weg van de centrale, maar ik had met ADSL 2 wel een iets betere performance verwacht, misschien 4 of 5 mbit ? Klopt dit??? Kan straks ADSL 24 mbit of VDSL 2 nog iets voor me betekenen of is dit allemaal hopeloze techniek zolang ik 3.7 km van de wijkcentrale verwijderd bent...
Bij mij is dit dus ook het geval, 4 Mbit ongeacht ik Max6 Dyn of Max12 Dyn aanga.
ADSL2+ is op zich ook weeral een gedateerde technologie, ik hoop dat men zo snel (ook voor de kleinere ISP's) volledig kan overgaan op VDSL2, waar de ROP's aka mini-centrale's veel dichter staan (omdat er dus meer zijn) en de koper tot je thuis dus een heel stuk ingekort wordt.