Niemand te bereiken
heb nu al bijna 2 jaar netconnect maar ga binnenkort verhuizen met een nieuw telnr waarbij ik dan homeconnect wil gebruiken
ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon maar niemand reageert voor verdere informatie
wat moet ik nou doen???
ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon maar niemand reageert voor verdere informatie
wat moet ik nou doen???
ik vind het wel straf, vroeger was dit volgens vele een top provider ...
nu kan niemand hen nog bereiken ... precies of de vorige trend wordt een andere ...
Kmoet zeggen, als je uw provider na 2 maand niet kunt bereiken dan is er een groot probleem.
mogelijkheden:
1) naar ginder rijden
2) overstappen naar andere provider
3) blijven bellen
4) andere telefoon kopen
5) ombudsdienst informeren ...
Ik hoop dat Dommel zich snel herpakt, want dit straalt naar alle alternatieve providers uit, terwijl het niet overal zo is ...
nu kan niemand hen nog bereiken ... precies of de vorige trend wordt een andere ...
Kmoet zeggen, als je uw provider na 2 maand niet kunt bereiken dan is er een groot probleem.
mogelijkheden:
1) naar ginder rijden
2) overstappen naar andere provider
3) blijven bellen
4) andere telefoon kopen
5) ombudsdienst informeren ...
Ik hoop dat Dommel zich snel herpakt, want dit straalt naar alle alternatieve providers uit, terwijl het niet overal zo is ...
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
13 min bellen (0800) en was binnen
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Denkte nu echt dat die nummers ni op dezelfde centrale uitkomensail0rbe schreef:Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?
Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zou toch kunnen dat ze zien via welke nr het signaal binnen komt?Devilzown schreef:Denkte nu echt dat die nummers ni op dezelfde centrale uitkomensail0rbe schreef:Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?
Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.
en op deze manier plant dommel wereld te controleren
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Devilzown schreef: Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.
Ik ging niet meer reageren op de dommel topics maar dit kon ik niet laten liggen. Sorry.grox schreef: ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
dan heb jij gewoon veel gelukDevilzown schreef:Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik vandaag gebeld ... na een dikke 5 minuten had ik iemand aan de lijn bij dommel (0800).
Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.
Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
toch al ongever 10 mensen die beweren dat e helpdesk niet kunnen contacteren...Devilzown schreef:Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
3x gebeld,
eerste keer na 20 minuten de melding gekregen dat de oproep niet beantwoord wordt en dat ik later eens terug moest bellen. De 2de keer duurde het 30 minuten vooraleer ze de oproep beeindigden en de derde keer zelfs na 45 minuten.
Alle drie de oproepen waren naar het nieuwe 070-nummer en werden gedaan tussen 10u en 13u.
Dat we lang moeten wachten wil ik nog mee akkoord gaan, maar na 45 minuten gewoon de oproep beeindigen vind ik een beetje teveel van het goeie. Waarom dan niet meteen een boodschap in het begin waarin de gemiddelde wachttijd vermeld wordt. Dan weet je meteen wat je te wachten staat.
Aan de andere kant is de activering en indienststelling heel vlot verlopen en werkt alles perfect maar het is totaal onaanvaardbaar dat er geen woord gerept wordt over de bijkomende diensten zoals domeinnaam overzetten, comfortdienst, snelheidsverhoging,...
Het is net alsof we, eens we overgeschakeld zijn, aan ons lot overgelaten worden.
eerste keer na 20 minuten de melding gekregen dat de oproep niet beantwoord wordt en dat ik later eens terug moest bellen. De 2de keer duurde het 30 minuten vooraleer ze de oproep beeindigden en de derde keer zelfs na 45 minuten.
Alle drie de oproepen waren naar het nieuwe 070-nummer en werden gedaan tussen 10u en 13u.
Dat we lang moeten wachten wil ik nog mee akkoord gaan, maar na 45 minuten gewoon de oproep beeindigen vind ik een beetje teveel van het goeie. Waarom dan niet meteen een boodschap in het begin waarin de gemiddelde wachttijd vermeld wordt. Dan weet je meteen wat je te wachten staat.
Aan de andere kant is de activering en indienststelling heel vlot verlopen en werkt alles perfect maar het is totaal onaanvaardbaar dat er geen woord gerept wordt over de bijkomende diensten zoals domeinnaam overzetten, comfortdienst, snelheidsverhoging,...
Het is net alsof we, eens we overgeschakeld zijn, aan ons lot overgelaten worden.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Waarom bel je nog naar dat 070 nummer ?
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
sorry, ik bedoelde indedaad dat 011-nummerdietervanb schreef:Waarom bel je nog naar dat 070 nummer ?
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Gaan we met Tik eens een test doen van de telefonische bereikbaarheid van providers?Fluppeke schreef:Ik vandaag gebeld ... na een dikke 5 minuten had ik iemand aan de lijn bij dommel (0800).
Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Haja, hij was met djeetn bezig!frado schreef:ik om 9u02, en niemand aan de lijn gekregen. 10min moeten wachten. Imo wel raar als ge zo vroeg belt
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
nja kheb het laatste uur nu 4x gebeld, en st eesd pakt er niemand op. Kgeef het op voor nu hoor, zal tegen de middag nog es proberen zeker . Wanneer is't beste moment? ietske voor 12u?
Kwil gewoon vragen of ik voor 18 u al mag beginnen, wanneer .be enzo komt, en hoe het zit met nummerherkenning.
Kwil gewoon vragen of ik voor 18 u al mag beginnen, wanneer .be enzo komt, en hoe het zit met nummerherkenning.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Dat lijkt me niet slim? Zou je niet beter 1 keer 1 uur bellen i.p.v. 4 keer 15 minuten? Zo kom je nl. steeds weer achteraan de rij...frado schreef:nja kheb het laatste uur nu 4x gebeld, en st eesd pakt er niemand op.
ooh. shiny.
of alleszins geen deftige... Zo stom dat je er altijd uitvliegt na 15min, dan mag je opnieuw bellen, en wie weet waar je dan staat . Dat systeem mogen ze toch wel es veranderen. En een stem toevoegen die een schatting van resterende tijd geeft/hoeveel personen voor u
*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets
*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets
Ik heb het meeste succes om binnen te raken als ik direct na elkaar bel (ik heb wel bijna elke keer +/- 1u15min moeten proberen (de ene keer wat langer de andere keer minder lang)frado schreef:of alleszins geen deftige... Zo stom dat je er altijd uitvliegt na 15min, dan mag je opnieuw bellen, en wie weet waar je dan staat . Dat systeem mogen ze toch wel es veranderen. En een stem toevoegen die een schatting van resterende tijd geeft/hoeveel personen voor u
*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets
Ik weet eigenlijk niet of echt lang wachten zin heeft, want elke keer dat ze afpakten was het juist na 5sec muziek, of misschien is dit toeval geweest bij mij.
...
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Hier ook niets, kan ze niet bereiken...heb vanmorgen 3x geprobeerd.
Ojah ? Wordt je ook vandaag aangesloten ? Dus kan ik eigenlijk ook al modem aansluiten ?frado schreef:8e keer goede keer:D . Rond 12.30 is wel een goede tijd om te bellen. Ik mag dus al de code ed ingeven, kmoet niet tot 18u wachten . Direct er es aan beginnen si!
ik heb tientallen keren geprobeerd, dagen na elkaar, zonder succes
heb klacht via http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
ingediend
heb klacht via http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
ingediend
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 jul 2008, 10:16
Ik ben zelf een tevreden klant maar lees wel graag de discussies hier.
Ik heb me vandaag geregistreerd hier omdat ik toch even wilde reageren op dit topic. Ik zie in dit topic dat er heel veel mensen klagen dat ze nooit contact krijgen met de helpdesk van Dommel.
Is dat nu zo verwonderlijk? Ik zie dat er verschillende mensen zijn die naar de helpdesk bellen omdat ze een brief krijgen dat ze op een bepaalde dag om 18 uur mogen beginnen en of ze dan niet in de voormiddag mogen starten met activeren. Dat is toch gewoon belachelijk om daarvoor een helpdesk te gaan belasten. Waarom sturen ze die brief dan denk je?
Moest ik op zo'n helpdesk werken en zo'n belachelijke vragen krijgen, steeds opnieuw, dan zou ik de telefoon ook al eens wat langer laten bellen voor ik zou opnemen. Jullie doen het gewoon jezelf aan dat die helpdesk steeds overbelast is.
Denk daar maar eens over na voor je nog eens naar een helpdesk gaat bellen. Er zijn mensen die echt problemen hebben en daar is die helpdesk voor en niet voor het beantwoorden van belachelijke vragen waarvan het antwoord eigenlijk al op voorhand gekend is door diegene die naar de helpdesk belt.
Ik heb me vandaag geregistreerd hier omdat ik toch even wilde reageren op dit topic. Ik zie in dit topic dat er heel veel mensen klagen dat ze nooit contact krijgen met de helpdesk van Dommel.
Is dat nu zo verwonderlijk? Ik zie dat er verschillende mensen zijn die naar de helpdesk bellen omdat ze een brief krijgen dat ze op een bepaalde dag om 18 uur mogen beginnen en of ze dan niet in de voormiddag mogen starten met activeren. Dat is toch gewoon belachelijk om daarvoor een helpdesk te gaan belasten. Waarom sturen ze die brief dan denk je?
Moest ik op zo'n helpdesk werken en zo'n belachelijke vragen krijgen, steeds opnieuw, dan zou ik de telefoon ook al eens wat langer laten bellen voor ik zou opnemen. Jullie doen het gewoon jezelf aan dat die helpdesk steeds overbelast is.
Denk daar maar eens over na voor je nog eens naar een helpdesk gaat bellen. Er zijn mensen die echt problemen hebben en daar is die helpdesk voor en niet voor het beantwoorden van belachelijke vragen waarvan het antwoord eigenlijk al op voorhand gekend is door diegene die naar de helpdesk belt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Allez kom, precies of in 90% van de telefoontjes gevraagd wordt of ze zich voor 18u mogen aanmelden?
Ik denk dat er heel wat andere problemen zijn, niet alleen met de homeconnect-activatie maar met andere zaken zoals overschakelen, afsluiten van abo's, nummerbehoud, facturatieproblemen,... die volledige verkeerd lopen. En ik denk dat de meeste telefoontjes daar wel over zullen gaan, niet?
Ik denk dat er heel wat andere problemen zijn, niet alleen met de homeconnect-activatie maar met andere zaken zoals overschakelen, afsluiten van abo's, nummerbehoud, facturatieproblemen,... die volledige verkeerd lopen. En ik denk dat de meeste telefoontjes daar wel over zullen gaan, niet?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
geloof me, ik zit met technische problemen waardoor ik geen telefonie heb noch internet, al een maand lang
van de waarschijnlijk 80 of meer telefoontjes dat ik gepleegd heb heb ik ze in die tijd 2 keer aan de lijn gehad.
een helpdesk moet mensen HELPEN MET HUN TECHNISCHE PROBLEMEN
het is belachelijk dat ik een contract getekend heb voor iets dat ik misschien nooit zal kunnen gebruiken en dit omdat ik gewoon niet kan met hen communiceren....
van de waarschijnlijk 80 of meer telefoontjes dat ik gepleegd heb heb ik ze in die tijd 2 keer aan de lijn gehad.
een helpdesk moet mensen HELPEN MET HUN TECHNISCHE PROBLEMEN
het is belachelijk dat ik een contract getekend heb voor iets dat ik misschien nooit zal kunnen gebruiken en dit omdat ik gewoon niet kan met hen communiceren....
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
gisteren voor het eerst de helpdesk nodig had dus ik heb moeten bellen
na 7 pogingen binnengeraakt( 011 en 070 afgewisseld en binnengeraakt nog op de 070 lijn) en moet zeggen de persoon was vriendelijk.
Nu is het natuurlijk nog afwachten of het probleem smoodly opgelost geraakt .
Maar we hebben er goede hoop op .
na 7 pogingen binnengeraakt( 011 en 070 afgewisseld en binnengeraakt nog op de 070 lijn) en moet zeggen de persoon was vriendelijk.
Nu is het natuurlijk nog afwachten of het probleem smoodly opgelost geraakt .
Maar we hebben er goede hoop op .
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26
Op mijn mails reageren ze anders ook steeds de dag nadien. Ik krijg wel altijd te horen dat volgende week de problemen van de baan zijn, maar helaas duurt "volgende week" bij hen iets langer.
Vergeet niet dat dommel een super groei kent op dit moment en zulke problemen met bereikbaarheid hadden ze waarschijnlijk zelf niet verwacht.
Wat mij iets meer stoort is het feit dat je bij Homeconnect betaalt voor bepaalde diensten, maar meer dan de helft van die diensten zijn nog niet beschikbaar...
Internet en telefoneren verloopt hier gelukkig prima!
Vergeet niet dat dommel een super groei kent op dit moment en zulke problemen met bereikbaarheid hadden ze waarschijnlijk zelf niet verwacht.
Wat mij iets meer stoort is het feit dat je bij Homeconnect betaalt voor bepaalde diensten, maar meer dan de helft van die diensten zijn nog niet beschikbaar...
Internet en telefoneren verloopt hier gelukkig prima!
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hier niet. zelfs niet binnen de vijf werk-dagen.DarthStijn schreef:Op mijn mails reageren ze anders ook steeds de dag nadien.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect