Niemand te bereiken

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

heb nu al bijna 2 jaar netconnect maar ga binnenkort verhuizen met een nieuw telnr waarbij ik dan homeconnect wil gebruiken

ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon maar niemand reageert voor verdere informatie

wat moet ik nou doen???
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

blijven bellen. of een email sturen. tja, niets aan te doen he. Probeer eens heel vroeg s'ochtends te bellen. of op de middag. Ik heb al gehoord dat er dan sneller wordt opgenomen.
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

ik vind het wel straf, vroeger was dit volgens vele een top provider ...
nu kan niemand hen nog bereiken ... precies of de vorige trend wordt een andere ...

Kmoet zeggen, als je uw provider na 2 maand niet kunt bereiken dan is er een groot probleem.

mogelijkheden:

1) naar ginder rijden
2) overstappen naar andere provider
3) blijven bellen
4) andere telefoon kopen :)
5) ombudsdienst informeren ...

Ik hoop dat Dommel zich snel herpakt, want dit straalt naar alle alternatieve providers uit, terwijl het niet overal zo is ...
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

was het niet zo dat nieuwe tel.nr=nieuwe contract?
Dus kan je evengoed gewoon opzeggen?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

13 min bellen (0800) en was binnen
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

sail0rbe schreef:Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?


Denkte nu echt dat die nummers ni op dezelfde centrale uitkomen :roll:
Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Devilzown schreef:
sail0rbe schreef:Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?


Denkte nu echt dat die nummers ni op dezelfde centrale uitkomen :roll:
Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.

zou toch kunnen dat ze zien via welke nr het signaal binnen komt? :D
en op deze manier plant dommel wereld te controleren
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Devilzown schreef:Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.


grox schreef:ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon


Ik ging niet meer reageren op de dommel topics maar dit kon ik niet laten liggen. Sorry. :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen :roll:
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Devilzown schreef:Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen :roll:


dan heb jij gewoon veel geluk
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Ik vandaag gebeld ... na een dikke 5 minuten had ik iemand aan de lijn bij dommel (0800).

Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Devilzown schreef:Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen :roll:

toch al ongever 10 mensen die beweren dat e helpdesk niet kunnen contacteren...
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

3x gebeld,

eerste keer na 20 minuten de melding gekregen dat de oproep niet beantwoord wordt en dat ik later eens terug moest bellen. De 2de keer duurde het 30 minuten vooraleer ze de oproep beeindigden en de derde keer zelfs na 45 minuten.
Alle drie de oproepen waren naar het nieuwe 070-nummer en werden gedaan tussen 10u en 13u.

Dat we lang moeten wachten wil ik nog mee akkoord gaan, maar na 45 minuten gewoon de oproep beeindigen vind ik een beetje teveel van het goeie. Waarom dan niet meteen een boodschap in het begin waarin de gemiddelde wachttijd vermeld wordt. Dan weet je meteen wat je te wachten staat.

Aan de andere kant is de activering en indienststelling heel vlot verlopen en werkt alles perfect maar het is totaal onaanvaardbaar dat er geen woord gerept wordt over de bijkomende diensten zoals domeinnaam overzetten, comfortdienst, snelheidsverhoging,...
Het is net alsof we, eens we overgeschakeld zijn, aan ons lot overgelaten worden.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Waarom bel je nog naar dat 070 nummer ?
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

dietervanb schreef:Waarom bel je nog naar dat 070 nummer ?
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.


sorry, ik bedoelde indedaad dat 011-nummer
djeetn
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jun 2008, 10:09

Zojuist om 9u gebeld naar het 011 nr van Dommel.
Wachttijd 10 sec en had iemand aan de lijn :-D
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ik om 9u02, en niemand aan de lijn gekregen. 10min moeten wachten. Imo wel raar als ge zo vroeg belt
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Fluppeke schreef:Ik vandaag gebeld ... na een dikke 5 minuten had ik iemand aan de lijn bij dommel (0800).

Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.

Gaan we met Tik eens een test doen van de telefonische bereikbaarheid van providers? ;-)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

frado schreef:ik om 9u02, en niemand aan de lijn gekregen. 10min moeten wachten. Imo wel raar als ge zo vroeg belt


Haja, hij was met djeetn bezig! :wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

nja kheb het laatste uur nu 4x gebeld, en st eesd pakt er niemand op. Kgeef het op voor nu hoor, zal tegen de middag nog es proberen zeker . Wanneer is't beste moment? ietske voor 12u?
Kwil gewoon vragen of ik voor 18 u al mag beginnen, wanneer .be enzo komt, en hoe het zit met nummerherkenning.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

frado schreef:nja kheb het laatste uur nu 4x gebeld, en st eesd pakt er niemand op.

Dat lijkt me niet slim? Zou je niet beter 1 keer 1 uur bellen i.p.v. 4 keer 15 minuten? Zo kom je nl. steeds weer achteraan de rij...
ooh. shiny.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

je kan niet kiezen, je vliegt er automatisch uit na 15min ongeveer. Dit nummer antwoordt niet, probeer het later terug
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Holy crap, geen interne centrale met queue? :eek:
ooh. shiny.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

of alleszins geen deftige... Zo stom dat je er altijd uitvliegt na 15min, dan mag je opnieuw bellen, en wie weet waar je dan staat :( . Dat systeem mogen ze toch wel es veranderen. En een stem toevoegen die een schatting van resterende tijd geeft/hoeveel personen voor u

*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

frado schreef:of alleszins geen deftige... Zo stom dat je er altijd uitvliegt na 15min, dan mag je opnieuw bellen, en wie weet waar je dan staat :( . Dat systeem mogen ze toch wel es veranderen. En een stem toevoegen die een schatting van resterende tijd geeft/hoeveel personen voor u

*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets

Ik heb het meeste succes om binnen te raken als ik direct na elkaar bel (ik heb wel bijna elke keer +/- 1u15min moeten proberen (de ene keer wat langer de andere keer minder lang)
Ik weet eigenlijk niet of echt lang wachten zin heeft, want elke keer dat ze afpakten was het juist na 5sec muziek, of misschien is dit toeval geweest bij mij.
...
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

nja kheb om 11u nog es geprobeerd, maar weer noppes. Kzal tegen de middag nog eens proberen, daar had ik vorige week het meeste geluk...
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 maa 2008, 22:33

Jullie willen wel allemaal een avontuurlijke provider he :lol:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Prototype schreef:Jullie willen wel allemaal een avontuurlijke provider he :lol:

Wat ik eigenlijk wil is een provider zoals UPC in leuven was, maar dan in heel België ...
...
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier ook niets, kan ze niet bereiken...heb vanmorgen 3x geprobeerd.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

7e keer zojuist, weer niets omfg
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

8e keer goede keer:D . Rond 12.30 is wel een goede tijd om te bellen. Ik mag dus al de code ed ingeven, kmoet niet tot 18u wachten ;) . Direct er es aan beginnen si!
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

frado schreef:8e keer goede keer:D . Rond 12.30 is wel een goede tijd om te bellen. Ik mag dus al de code ed ingeven, kmoet niet tot 18u wachten ;) . Direct er es aan beginnen si!


Ojah ? Wordt je ook vandaag aangesloten ? Dus kan ik eigenlijk ook al modem aansluiten ?
sara
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2008, 09:27

ik heb tientallen keren geprobeerd, dagen na elkaar, zonder succes

heb klacht via http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
ingediend
dommelklant
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2008, 10:16

Ik ben zelf een tevreden klant maar lees wel graag de discussies hier.
Ik heb me vandaag geregistreerd hier omdat ik toch even wilde reageren op dit topic. Ik zie in dit topic dat er heel veel mensen klagen dat ze nooit contact krijgen met de helpdesk van Dommel.

Is dat nu zo verwonderlijk? Ik zie dat er verschillende mensen zijn die naar de helpdesk bellen omdat ze een brief krijgen dat ze op een bepaalde dag om 18 uur mogen beginnen en of ze dan niet in de voormiddag mogen starten met activeren. Dat is toch gewoon belachelijk om daarvoor een helpdesk te gaan belasten. Waarom sturen ze die brief dan denk je?

Moest ik op zo'n helpdesk werken en zo'n belachelijke vragen krijgen, steeds opnieuw, dan zou ik de telefoon ook al eens wat langer laten bellen voor ik zou opnemen. Jullie doen het gewoon jezelf aan dat die helpdesk steeds overbelast is.

Denk daar maar eens over na voor je nog eens naar een helpdesk gaat bellen. Er zijn mensen die echt problemen hebben en daar is die helpdesk voor en niet voor het beantwoorden van belachelijke vragen waarvan het antwoord eigenlijk al op voorhand gekend is door diegene die naar de helpdesk belt.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Allez kom, precies of in 90% van de telefoontjes gevraagd wordt of ze zich voor 18u mogen aanmelden? :roll:

Ik denk dat er heel wat andere problemen zijn, niet alleen met de homeconnect-activatie maar met andere zaken zoals overschakelen, afsluiten van abo's, nummerbehoud, facturatieproblemen,... die volledige verkeerd lopen. En ik denk dat de meeste telefoontjes daar wel over zullen gaan, niet?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
sara
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2008, 09:27

geloof me, ik zit met technische problemen waardoor ik geen telefonie heb noch internet, al een maand lang
van de waarschijnlijk 80 of meer telefoontjes dat ik gepleegd heb heb ik ze in die tijd 2 keer aan de lijn gehad.

een helpdesk moet mensen HELPEN MET HUN TECHNISCHE PROBLEMEN
het is belachelijk dat ik een contract getekend heb voor iets dat ik misschien nooit zal kunnen gebruiken en dit omdat ik gewoon niet kan met hen communiceren....
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

gisteren voor het eerst de helpdesk nodig had dus ik heb moeten bellen

na 7 pogingen binnengeraakt( 011 en 070 afgewisseld en binnengeraakt nog op de 070 lijn) en moet zeggen de persoon was vriendelijk.

Nu is het natuurlijk nog afwachten of het probleem smoodly opgelost geraakt :).

Maar we hebben er goede hoop op :).
Afbeelding
DarthStijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26

Op mijn mails reageren ze anders ook steeds de dag nadien. Ik krijg wel altijd te horen dat volgende week de problemen van de baan zijn, maar helaas duurt "volgende week" bij hen iets langer.
Vergeet niet dat dommel een super groei kent op dit moment en zulke problemen met bereikbaarheid hadden ze waarschijnlijk zelf niet verwacht.
Wat mij iets meer stoort is het feit dat je bij Homeconnect betaalt voor bepaalde diensten, maar meer dan de helft van die diensten zijn nog niet beschikbaar...
Internet en telefoneren verloopt hier gelukkig prima!
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

DarthStijn schreef:Op mijn mails reageren ze anders ook steeds de dag nadien.
hier niet. zelfs niet binnen de vijf werk-dagen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”