Hoe zit dat nu met e-leven?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Sinds het afsluiten en terug aansluiten van de e-leven klanten door BGC, hebben we hier niks meer van gehoord... Hoe zit dat nu met e-leven? Zijn ze "herrezen uit de doden"?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
Herrezen met nog ne berg schulden denk ek, ben benieuwd wanneer de E-leven klanten terug afgesloten worden eigelijkGoztow schreef:Sinds het afsluiten en terug aansluiten van de e-leven klanten door BGC, hebben we hier niks meer van gehoord... Hoe zit dat nu met e-leven? Zijn ze "herrezen uit de doden"?
-
- Plus Member
Samen met alle achterstallige betalingen & het gezeik van Belgacom naar hun toe? Dacht het niet ^^Goendi schreef:Dommel zou die e-leven klanten moeten overnemen
-
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
De heavy downloaders bij e-leven zullen nu sowieso het netwerk van Dommel wel komen overbelasten gezien de striktere polici ivm de FUP bij e-leven.b012145214 schreef:Samen met alle achterstallige betalingen & het gezeik van Belgacom naar hun toe? Dacht het niet ^^Goendi schreef:Dommel zou die e-leven klanten moeten overnemen
Als je op adls-bc.org de draadjes ivm e-leven volgt merk je meteen dat de ex-latribu volop aan het overschakelen zijn naar Dommel alwaar zij 9 kansen op de 10 dezelfde problemen zullen ondervinden/veroorzaken als bij elke andere provider waar die gasten al geweest zijn.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Alleen is het Dommel netwerk veel steviger dan dat van e-leven, dus die leechers kunnen ze er wel aan.ispwatch schreef:Als je op adls-bc.org de draadjes ivm e-leven volgt merk je meteen dat de ex-latribu volop aan het overschakelen zijn naar Dommel alwaar zij 9 kansen op de 10 dezelfde problemen zullen ondervinden/veroorzaken als bij elke andere provider waar die gasten al geweest zijn.
-
- Pro Member
Afwachten, was op klassiek adsl via Scarlet dat die ex-Latribu voor problemen zorgden.deej schreef:Alleen is het Dommel netwerk veel steviger dan dat van e-leven, dus die leechers kunnen ze er wel aan.ispwatch schreef:Als je op adls-bc.org de draadjes ivm e-leven volgt merk je meteen dat de ex-latribu volop aan het overschakelen zijn naar Dommel alwaar zij 9 kansen op de 10 dezelfde problemen zullen ondervinden/veroorzaken als bij elke andere provider waar die gasten al geweest zijn.
Je kan dat zo mooi volgen in hun posts : BGC->LaTribu->EDPnet->E-leven->Dommel.
Bij iedere provider hebben ze tot nu toe al problemen gehad/veroorzaakt.
Ik haal zelf ook flink wat binnen (reden waarom BGC en TN geen optie zijn) maar hier staat dat niet 24/24 en 7/7 te pompen.
Van enkele van die gasten weet ik dat ze indertijd bij BGC buitengezwierd zijn wegens hun gedrag en impact op het netwerk, en ik denk dat BGC toch wel een stevig netwerk heeft.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Jamaar, buiten gesmeten... wanneer was dat? Hebben ze zoveel bijbetaald aan extra volume?ispwatch schreef: Afwachten, was op klassiek adsl via Scarlet dat die ex-Latribu voor problemen zorgden.
Ik haal zelf ook flink wat binnen (reden waarom BGC en TN geen optie zijn) maar hier staat dat niet 24/24 en 7/7 te pompen.
Van enkele van die gasten weet ik dat ze indertijd bij BGC buitengezwierd zijn wegens hun gedrag en impact op het netwerk, en ik denk dat BGC toch wel een stevig netwerk heeft.
Tijden zijn veranderd he, Dommel kan het zware downloaden aan. 'k Bij die zware downloaders waar alles 7/7 en 24/24 aanstaat, hoop ik dat de politie eens binnenvalt, uit de grond van mijn hart
-
- Pro Member
Je kan perfect 24/24 en 7/7 downloaden en enkel legaal materiaal binnentrekken (om boven de limieten van BGC en TN uit te komen volstaat het wat linux iso's binnen te trekken of aan te bieden, creative commons etc), vorige maand bijvoorbeeld zat ik aan een uitzonderlijke 223 GB (stond er zelf een beetje verbaasd bij te kijken dat het zoveel was) en dat er daar wel eens iets tussenzat waar SABAM en dergelijke niet blij mee zijn zal ik niet ontkennen maar het merendeel is dus perfekt legaal materiaal, die gasten echter zijn een ander paar mouwen.Lord Utopia schreef:Jamaar, buiten gesmeten... wanneer was dat? Hebben ze zoveel bijbetaald aan extra volume?ispwatch schreef: Afwachten, was op klassiek adsl via Scarlet dat die ex-Latribu voor problemen zorgden.
Tijden zijn veranderd he, Dommel kan het zware downloaden aan. 'k Bij die zware downloaders waar alles 7/7 en 24/24 aanstaat, hoop ik dat de politie eens binnenvalt, uit de grond van mijn hart
Vind jij meer dan een TB per maand binnentrekken normaal voor een particulier accountje?
-
- Premium Member
totaal niet. Die kunnen dat ook nooit op een maand bekijken/gebruiken ook toch... Belachelijk. Daarenboven maken ze er ook ISP's mee kapot en sleuren ze andere gebruikers mee. Dikke egoïsten met dom gedrag.
415 KB * 3600 seconden * 24 uren * 30 dagen = 1,0018050670623779296875 TBcloink schreef:En hoe krijg je precies meerdere TB's per maand door een ADSL-lijntje?
edit: Meerdere zie ik met een 4.0 Mbit (of 4.6) lijntje nog niet echt gebeuren nee
Laatst gewijzigd door Rogue 16 jul 2008, 18:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
meerdere : meer dan éénRogue schreef:415 KB * 3600 seconden * 24 uren * 30 dagen = 1,0018050670623779296875 TBcloink schreef:En hoe krijg je precies meerdere TB's per maand door een ADSL-lijntje?
dat is dus minstens 2
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
en als je dan ook nog 2 lijntjes neemt ipv 1 dan gaat het pas echt vlot.Rogue schreef:Mja als je binnenkort 9/12 Mbit gaat krijgen...
-
- Pro Member
Elsene geen problemen, ik vrees dat je de helpdesk zal moeten contacteren, en het is geen grap, dat is dus een 0900 nummer geworden.keethar schreef:Ondertussen ligt mijn E-leven ADSL2+ lijn weer 2 dagen plat
Weet iemand wat er gaande is?
Service Technique
Téléphone: 0900 88 114 (0,50€ la minute)
Fax: 02 709 08 79
Mail: [email protected]
-
- Premium Member
latribu, waar ze oorspronkelijk zaten, bood adsl2+ aan.cloink schreef:En hoe krijg je precies meerdere TB's per maand door een ADSL-lijntje?
Verdorie, wat een Waalse knoeiers. Ondertussen ik zit al weer sinds gisteren zonder internet, maar dat zal hier dus wel iets mee te maken hebben .
Is het de bedoeling dat bestaande contracten nog afgewerkt worden of gaat de curator nu beginnen met hun DSLAMs te verkopen ?
Is het de bedoeling dat bestaande contracten nog afgewerkt worden of gaat de curator nu beginnen met hun DSLAMs te verkopen ?
-
- Erelid
Dommel neemt E-Leven klanten over, dat is lachen en gieren
'k Vrees ervoor, KPN zou wel durven, Telenet heeft niet echt veel te zoeken bij E-Leven, tenzij die ook professionele klanten hebben. Belgacom zou ironisch zijn en zou het ook wel mogen? Scarlet heeft geen geld en...
EDPnet lijkt me wel waarschijnlijk ^^
'k Vrees ervoor, KPN zou wel durven, Telenet heeft niet echt veel te zoeken bij E-Leven, tenzij die ook professionele klanten hebben. Belgacom zou ironisch zijn en zou het ook wel mogen? Scarlet heeft geen geld en...
EDPnet lijkt me wel waarschijnlijk ^^
-
- Premium Member
scarlet zou ook durven, als ze het geld in de kassa zitten hebben.
Mja, jammer voor de e-leven klanten natuurlijk.
Mja, jammer voor de e-leven klanten natuurlijk.
-
- Pro Member
Elsene deze namiddag geen enkel probleem.keethar schreef:Ondertussen ligt mijn verbinding wel nog steeds plat. En op mijn mailtje naar de klantendienst komt uiteraard geen antwoord.
edit: Hoe zit het met de verbinding bij andere E-leven klanten?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik denk niet dat Belgacom het in nood verkerende e-leven zal overnemen.De klanten van E-leven zijn immers mensen die van Belgacom weg willen( zoals alle klanten van andere alternatieve providers).
Mijn gedacht is,dat buiten Telenet &Belgacom eigenlijk iedereen in aanmeriking komt.
Het zal hier niet gaan over de markt-prijs,maar wel over een soort bradrie-prijs,omdat het moet gaan via een kurator.
Het zou wel eens een koopje kunnen zijn,indien er niet te veel bieders opdagen,afwachten maar,en goed blijven volgen.
EDPnet is (naar mijn mening) een van de bedrijven die het messchien wel zouden durven doen,omdat die nog geen abbo's aanbieden met internet&tel.samen.E-Leven had die tech. wel in huis.
Maar dit is absoluut mijn eigen mening hoor.
Mijn gedacht is,dat buiten Telenet &Belgacom eigenlijk iedereen in aanmeriking komt.
Het zal hier niet gaan over de markt-prijs,maar wel over een soort bradrie-prijs,omdat het moet gaan via een kurator.
Het zou wel eens een koopje kunnen zijn,indien er niet te veel bieders opdagen,afwachten maar,en goed blijven volgen.
EDPnet is (naar mijn mening) een van de bedrijven die het messchien wel zouden durven doen,omdat die nog geen abbo's aanbieden met internet&tel.samen.E-Leven had die tech. wel in huis.
-
- Pro Member
Ik had dus ingeschreven op het 11pack, die telefonie is er nooit van gekomen, ik betwijfel dus sterk of ze die technologie wel echt in huis hebben.fluppie schreef:Ik denk niet dat Belgacom het in nood verkerende e-leven zal overnemen.De klanten van E-leven zijn immers mensen die van Belgacom weg willen( zoals alle klanten van andere alternatieve providers).
LLN biedt telefonie via VOIP (als ik mij niet vergis via 3stars) aan, het 11pack zou een echte telefoonlijn zijn, alles zou reeds vanaf juni 2007 geconfigureerd zijn, men diende enkel nog te wachten op apparatuur die laattijdig geleverd werd, er waren zelfs plannen voor digitale TV vanaf de tweede helft van 2008, ook reeds alles geconfigureerd, de hardware moest echter nog geleverd worden.......
@ispwatch: bedankt vr de info, bij mij geen verandering, verbinding nog steeds down en geen reactie van helpdesk.
Weet iemand het technisch probleem te situeren als de adsl sync failed, zit het dan in de last mile of bij hun DSLAMs .
Ja grootse plannen hadden ze wel. Maar een businessplan das iets anders
Ik ben al maar beginnen zoeken naar alternatieven. Met de actie op Scarlet 20 komt deze momenteel as interessantste uit de bus (voor een jaartje). Kan iemand me vertellen wat ik te vrezen heb t g v de eventuele overname door BGC? Is daar enig recent nieuws over?
Weet iemand het technisch probleem te situeren als de adsl sync failed, zit het dan in de last mile of bij hun DSLAMs .
Ja grootse plannen hadden ze wel. Maar een businessplan das iets anders
Ik ben al maar beginnen zoeken naar alternatieven. Met de actie op Scarlet 20 komt deze momenteel as interessantste uit de bus (voor een jaartje). Kan iemand me vertellen wat ik te vrezen heb t g v de eventuele overname door BGC? Is daar enig recent nieuws over?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het meest recente nieuws daaromtrent is dat er meer kans is dat het niet doorgaat dan dat er kans is dat het wel doorgaat.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter
Ik peins dat het voorgoed gedaan is met E-leven.
Nu is het bang afwachten voor de klanten. Ik ben blij dat ik daar niet bij hoor.
http://www.unizo.be/eurodb_fal.jsp?pc=& ... r=&x=0&y=0
E-LEVEN
Barthelemylaan 20 - 1000 BRUXELLES
Datum van vonnis: 18 juli 2008
Uitspraak: Faillietverklaring
Rechtbank: Niet bepaald
Curator: Geen gegevens
Ondernemingsnummer: 0864192497
Bedrijfshistoriek op Het Staatsblad
Nu is het bang afwachten voor de klanten. Ik ben blij dat ik daar niet bij hoor.
http://www.unizo.be/eurodb_fal.jsp?pc=& ... r=&x=0&y=0
E-LEVEN
Barthelemylaan 20 - 1000 BRUXELLES
Datum van vonnis: 18 juli 2008
Uitspraak: Faillietverklaring
Rechtbank: Niet bepaald
Curator: Geen gegevens
Ondernemingsnummer: 0864192497
Bedrijfshistoriek op Het Staatsblad