Is het nog de moeite om een boostpakket aan te schaffen of kan men beter wachten op cityconnect.
Is het boostpakket maandelijks afsluitbaar of zit men hier 1 jaar aanvast?
En wat gebeurt er als men naar cityconnect wil overschakelen in de loop van het jaar met je boostpakket?
MVG
boostpakket de moeite of niet?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Ik meen (maar ben niet zeker) dat je hier 12 maanden aan vast zit.
Overschakelen naar Cityconnect (zelfs binnen het 1e jaar) is perfect mogelijk en zal u geen extra kosten opleveren.
Overschakelen naar Cityconnect (zelfs binnen het 1e jaar) is perfect mogelijk en zal u geen extra kosten opleveren.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Kom je van NetConnect en je gaat naar Cityconnect, dan moet je een eenmalige activatiekost betalen van 49 EUR.DaNi0 schreef:Ik meen (maar ben niet zeker) dat je hier 12 maanden aan vast zit.
Boostpack is maandelijks opzegbaar.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Sowieso heb je die activatiekost, klant of geen klant. Daarom dat ik zei geen extra kosten, waarmee ik dacht aan opzeggingskosten.Lord Utopia schreef:Kom je van NetConnect en je gaat naar Cityconnect, dan moet je een eenmalige activatiekost betalen van 49 EUR.DaNi0 schreef:Ik meen (maar ben niet zeker) dat je hier 12 maanden aan vast zit.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
het was toch vrij duidelijk volgens mij... er zijn wel overschakelingskosten, dat het kosteloos is is dus niet waar.DaNi0 schreef:
Sowieso heb je die activatiekost, klant of geen klant. Daarom dat ik zei geen extra kosten, waarmee ik dacht aan opzeggingskosten.