boostpakket de moeite of niet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

Is het nog de moeite om een boostpakket aan te schaffen of kan men beter wachten op cityconnect.
Is het boostpakket maandelijks afsluitbaar of zit men hier 1 jaar aanvast?
En wat gebeurt er als men naar cityconnect wil overschakelen in de loop van het jaar met je boostpakket?

MVG
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Ik meen (maar ben niet zeker) dat je hier 12 maanden aan vast zit.
Overschakelen naar Cityconnect (zelfs binnen het 1e jaar) is perfect mogelijk en zal u geen extra kosten opleveren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

DaNi0 schreef:Ik meen (maar ben niet zeker) dat je hier 12 maanden aan vast zit.
Overschakelen naar Cityconnect (zelfs binnen het 1e jaar) is perfect mogelijk en zal u geen extra kosten opleveren.
Kom je van NetConnect en je gaat naar Cityconnect, dan moet je een eenmalige activatiekost betalen van 49 EUR.

Boostpack is maandelijks opzegbaar.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Lord Utopia schreef:
DaNi0 schreef:Ik meen (maar ben niet zeker) dat je hier 12 maanden aan vast zit.
Overschakelen naar Cityconnect (zelfs binnen het 1e jaar) is perfect mogelijk en zal u geen extra kosten opleveren.
Kom je van NetConnect en je gaat naar Cityconnect, dan moet je een eenmalige activatiekost betalen van 49 EUR.
Sowieso heb je die activatiekost, klant of geen klant. Daarom dat ik zei geen extra kosten, waarmee ik dacht aan opzeggingskosten.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

DaNi0 schreef:
Sowieso heb je die activatiekost, klant of geen klant. Daarom dat ik zei geen extra kosten, waarmee ik dacht aan opzeggingskosten.
het was toch vrij duidelijk volgens mij... er zijn wel overschakelingskosten, dat het kosteloos is is dus niet waar.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”