volkomen een klucht

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

area32 schreef:
Fireblade schreef:
Laat ons hopen dat Bart en Sandra meer verstand hebben dan dat scenario en er voor zorgen dat er nieuwe krachten bijkomen, en dat ze verbeteringen doen aan hun administratief automatisch systeem EN zeker aan hun helpdesk.

Personeel is moeilijk te vinden, vooral in de IT en telecom want het vereist toch wel een zekere vakkennis en waarschijnlijk zijn er betere plekken om te gaan werken. Zeg nu zelf je hebt de keuze: hele dagen naar het gezaag en geklaag (al dan niet terecht) luisteren aan de telefoon of programmeren en netwerkbeheer/pconderhoud... misschien wel voor dezelfde prijs (als Dommel marktconform betaald?)

Voor facturatie hoef je geen kennis van it te hebben. En deze dienst loopt ook niet zoals het hoort.
Afbeelding
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

nonkie schreef:
area32 schreef:
Fireblade schreef:
Laat ons hopen dat Bart en Sandra meer verstand hebben dan dat scenario en er voor zorgen dat er nieuwe krachten bijkomen, en dat ze verbeteringen doen aan hun administratief automatisch systeem EN zeker aan hun helpdesk.

Personeel is moeilijk te vinden, vooral in de IT en telecom want het vereist toch wel een zekere vakkennis en waarschijnlijk zijn er betere plekken om te gaan werken. Zeg nu zelf je hebt de keuze: hele dagen naar het gezaag en geklaag (al dan niet terecht) luisteren aan de telefoon of programmeren en netwerkbeheer/pconderhoud... misschien wel voor dezelfde prijs (als Dommel marktconform betaald?)

Voor facturatie hoef je geen kennis van it te hebben. En deze dienst loopt ook niet zoals het hoort.

nee, maar deze dienst loopt wel automatisch ...
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Een facturatiedienst kan nooit volledig automatisch lopen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

heb dergelijk klacht nog al gehoord/gelezen... vrees dat je zal moeten dokken... voor niets. gelukkig wordt dat nummer binnenkort afgeschaft, want dat altijd bereikbaar zijn moet je blijkbaar met korreltje zout nemen :|
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Maar nu eens van een klucht gesproken.. Ze hebben de prijzen veranderd op hun hoofdpagina naar prijzen exclusief BTW. Echter, er staat niet bij vermeld dat het effectief zonder BTW is :|
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Fireblade schreef:Maar nu eens van een klucht gesproken.. Ze hebben de prijzen veranderd op hun hoofdpagina naar prijzen exclusief BTW. Echter, er staat niet bij vermeld dat het effectief zonder BTW is :|


op 'voor bedrijven' geklikt?
hier nog steeds inclusief BTW (voor particulieren) en F5 gedrukt ;)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

testertje schreef:
Fireblade schreef:Maar nu eens van een klucht gesproken.. Ze hebben de prijzen veranderd op hun hoofdpagina naar prijzen exclusief BTW. Echter, er staat niet bij vermeld dat het effectief zonder BTW is :|


op 'voor bedrijven' geklikt?
hier nog steeds inclusief BTW (voor particulieren) en F5 gedrukt ;)


om een of andere reden redirect Mozilla naar de particulierenwebsite.. heel weird, straks even de oorzaak checken. stom koekje waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Fireblade op 21 jul 2008, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

xenne schreef:heb dergelijk klacht nog al gehoord/gelezen... vrees dat je zal moeten dokken... voor niets. gelukkig wordt dat nummer binnenkort afgeschaft, want dat altijd bereikbaar zijn moet je blijkbaar met korreltje zout nemen :|


Neen, je moet het nergens mee nemen, want altijd bereikbaar bestaat gewoonweg niet bij Dommel.
To download or not to download, that's the question.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Fireblade schreef:Maar nu eens van een klucht gesproken.. Ze hebben de prijzen veranderd op hun hoofdpagina naar prijzen exclusief BTW. Echter, er staat niet bij vermeld dat het effectief zonder BTW is :|


is volgens mij zelf illegaal ...
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Rimson schreef:
Fireblade schreef:Maar nu eens van een klucht gesproken.. Ze hebben de prijzen veranderd op hun hoofdpagina naar prijzen exclusief BTW. Echter, er staat niet bij vermeld dat het effectief zonder BTW is :|


is volgens mij zelf illegaal ...

zeker dat je niet op 'business' geklikt hebt ipv particulier?

enkel bij particulier 'goederen' en diensten moet het incl btw vermeld zijn..
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

nonkie schreef:
rpr schreef:Er is nochtans een simpele oplossing.
Resellers. Dat resellers een kleine opleiding krijgen en bewijzen van genoeg gezonde it kennis en dat zij alleen telefonisch contact kunnen opnemen met dommel en specifieke gerichte vragen kunnen stellen.

Ook hun ticketing systeem s**** enorm. Ze zouden beter maken dat je je tickets kunt opvolgen vanuit de crm en dit ook doen. Ze zouden veel efficienter kunnen werken.

Ik heb dommel van een reseller (pc winkel) en deze is ook de klos zoals ons wat betreft de support.


Ja omdat hun reseller systeem niet op poten staat.
Ze moeten voor reseller een aparte helpdesk persoon voorzien die alleen reseller helpt en dus minder met de fluwelen handschoenen aan communiceren.

Ticketing systeem dat via hun crm werkt zou ook al pakken beter zijn.
Heeft iemand het e-mail adres van de zaakvoerder per ongeluk?
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Base is nu zelf bezig met onderzoek, zeker na die beslissing van BIPT.
Aangezien deze nummer niet conform de belgische wetgeving is zal er wellicht een schikking voorzien worden.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Rimson maar je had je gezond verstand maar beter moeten gebruiken.
Je weet zowiezo dat een betaalNr duurder is dan een gewoon Nr en dan nog met een gsm zoveel zitten bellen is zeker niet slim. :roll:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ketter schreef:Rimson maar je had je gezond verstand maar beter moeten gebruiken.
Je weet zowiezo dat een betaalNr duurder is dan een gewoon Nr en dan nog met een gsm zoveel zitten bellen is zeker niet slim. :roll:

Als je de moeite had gedaan om de thread eens te lezen, zou je merken dat Rimson nooit is binnengeraakt en steeds een bezettoon te horen kreeg. Ne normale mens (incluis mezelf) zou dan redeneren dat dat geen geld kost. Blijkbaar is dat niet waar. Of de schuld nu bij Base of Dommel zit, laat ik nog in het midden, maar het is alvast niet zo "dom" om blijven te proberen bij een bezettoon...
ooh. shiny.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Rustig aan cloink. :roll:
Ik volg wel degelijk al even deze tread.
Maar als je dat nr belt en je krijgt de mededeling wat het je kan kosten dan heb je al aansluiting.
En niemand zegt toch dat je maar moet blijven bellen.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ketter schreef:Maar als je dat nr belt en je krijgt de mededeling wat het je kan kosten dan heb je al aansluiting.

Stel deze vraag aan 100 mensen en ik zou verbaasd zijn mocht 10% weten dat je betaalt voor een bezettoon op zo'n 0903-nummer. Misschien eens een poll houden?

ketter schreef:En niemand zegt toch dat je maar moet blijven bellen.

Zoals je weet is de telefoon zowat de enige manier om support te verkrijgen van Dommel. Akkoord, er is niet enkel het 0903-nummer, maar een mens probeert op den duur zowat alles zeker?

Bottomline blijft: het is ook wat mij betreft volstrekt onlogisch om (zwaar) gefactureerd te worden om naar een bezettoon te luisteren.
ooh. shiny.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Het woord zegt het zelf, hé: "bezet"-toon. Dan zou ik toch ook veronderstellen dat er nog geen rekening aan het lopen is, tenzij er een boodschap aan voorafging, à la 'vanaf nu bent u een arm en een been aan 't betalen'.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

nogChoco schreef:Het woord zegt het zelf, hé: "bezet"-toon. Dan zou ik toch ook veronderstellen dat er nog geen rekening aan het lopen is, tenzij er een boodschap aan voorafging, à la 'vanaf nu bent u een arm en een been aan 't betalen'.
Waarom zou je naar een bezet-toon luisteren? Ik denk dat jullie een wektoon bedoelen, en dan is dat eentje van de interne telefooncentrale van Dommel ipv die van je telefonie-provider.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telefoontonen
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

meon schreef:Ik denk dat jullie een wektoon bedoelen, en dan is dat eentje van de interne telefooncentrale van Dommel ipv die van je telefonie-provider.

En dan is het systeem schandalig, want dat is echt mensen op kosten jagen zonder enig resultaat.

Maar soit, helaas voor Rimson (?), een beetje een achterhaalde discussie, nu deze speciale lijnen zijn afgeschaft. ;)
ooh. shiny.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

wel dankzij dat nieuws bericht is base nu aan het kijken hoe ze dat geld terug kunnen vorderen van iemand anders dan hun klant.
laat ons hopen dat het uitdoet.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Rimson,

er is mischien nog een mogelijkheid om je geld te recupereren. Ik hoorde dit weekend dat dommel al 5 jaar onwettig een betalende hulplijn heeft. Reeds 5 jaar zou elke isp een zonaal nummer moeten hebben om bereikbaar te zijn. Dommel heeft daar vierkant hun kl*ten aan geveegd en hun klanten verder laten betalen.

Ik zou die route eens bekijken en wie weet kan je hun verantwoordelijk stellen voor de kosten die je eigenlijk niet had moeten maken als ze zich aan de regels hadden gehouden.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Toen bij mij het voip gedeelte niet werkte heb ik met mijn gsm ook zeer veel gebeld

Er was zelfs een week bij dat ik elke dag belde en constant naar het bezet liedje mocht horen ( zeker 3 u verspreid over die week)
En die zijn mij NIET aangerekend maar ik zit wel bij proximus
Dus misschien zit base er wel voor iets tussen deze keer
Gebruikersavatar
GeMa
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 dec 2005, 12:09

rpr schreef:Heeft iemand het e-mail adres van de zaakvoerder per ongeluk?


Zijn of haar (de namen van de founders zijn gekend) [email protected]

GM
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Base wilt hun geld en ik weet jammer genoeg niet hoe ik zonder een advocaat in te schakelen dat geld kan terugvorderen van dommel ...

trouwens zelf al zou de ombudsdienst het terugvorderen dan zou deze klucht firma zich daar toch niet aan houden.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Rimson schreef:Base wilt hun geld en ik weet jammer genoeg niet hoe ik zonder een advocaat in te schakelen dat geld kan terugvorderen van dommel ...

trouwens zelf al zou de ombudsdienst het terugvorderen dan zou deze klucht firma zich daar toch niet aan houden.
Alee, de volgende margaas? Wil je aub niet schelden? Niets voor nodig, hoe groot uw woede ook is, dat is geen excuus.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Denk dat ik in Rimson zijn plaats nog veel sterkere taal zou durven gebruiken eigenlijk. 141€ kosten om naar een bezettoon te luisteren is wel overdreven.

Doch, hoewel ik zelf compleet niet snap dat er nog mensen zijn die Dommel durven nemen, moet ik toch toegeven dat dit niet Dommel's fout is, niet alle providers rekenen die kosten door als je niemand aan de lijn krijgt. Volgens mij zit jij in een zeer slecht tariefplan en zou ik schieten op Base. Een goeie raad, laat duidelijk merken (en ook doen dan) dat je opstapt bij Base indien je die kosten effectief moet betalen !

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Sasuke maar dommel verplicht toch niemand om te bellen laat staan zo lang aan de lijn te hangen.
Ik weet het dat je graag iemand aan de lijn wil en dat je wil wachten tot je ook iemand te pakken hebt maar daar kies je totaal zelf voor.
Ikzelf ben ondertussen al 32 maanden klant bij Dommel en heb nog nooit een hoge rekening gehad om naar de helpdesk te bellen.Als je een beetje U gezond verstand gebruikt dan kan je veel heel veel problemen al zelf oplossen zonder dat je maar steeds moet liggen bellen.En je moet ook slim zijn om zo lang met je gsm zitten te bellen,je moet weten dat die gesprekken zowiezo al een stuk duurder zijn dan met een vast toestel.
Hoe je het ook draait of keert maar Base zal toch zeker weten zijn 141€ moeten hebben en wie die zal betalen maakt Base niks uit hoor als ze hun geld maar hebben.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ketter schreef:Sasuke maar dommel verplicht toch niemand om te bellen laat staan zo lang aan de lijn te hangen.

Ik snap niet goed dat je steeds weer met datzelfde argument komt opdraven. Nogmaals: hij heeft niemand aan de lijn gehad, ook geen wachtmuziekske, maar enkel een bezettoon. Een "niet-geinformeerde" (?) persoon (en reken mezelf daar ook maar bij voor ik deze thread las) zou er dan van uit gaan dat er nul komma nul aan telefoonkosten in rekening wordt gebracht (net zoals bij een gewone telefoonlijn).

Ik begrijp de frustratie van Rimson dus volkomen en vind het ongepast dat er sommigen hier het nodig vinden om het continu te verwijten dat het zijn eigen schuld maar is. Dat is het niet.
ooh. shiny.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

cloink maar lees is goed wat hij hier zelf zegt.
Eerste de melding dat dit gesprek 3€ per minuut maximaal kan kosten en dan bezettoon
Dan moet je toch enorm dom zijn om dan toch nog zolang naar de bezettoon te zitten luisteren als je daar voor moet betalen wat ik nog steeds in twijfel trek.Ze hebben hem toch eerst verwittigd wat de kosten kunnen zijn en als je dan helder kunt nadenken dan moet je weten dat het bedrag van je gsm hoog kan oplopen.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

kost van 3 euro maximaal na verbinding
dan kreeg ik bezetstoon en heb ik opnieuw geprobeerd ...

ketter, beschouw me niet als idioot die 15 minuten naar een bezetstoon gaat luisteren.


ps : Vind trouwens dat mangaas of whatever his name is meer dan gelijk heeft.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Rimson schreef:kost van 3 euro maximaal na verbinding
dan kreeg ik bezetstoon en heb ik opnieuw geprobeerd ...


- Hoeveel keer heb je opnieuw geprobeerd ?
- Eventueel had je ook via je werk kunnen bellen.

Die hoge belkosten zijn niet leuk (dat snap ik volkomen). Maar is Dommel daar verantwoordelijk voor ? Dat vind ik dus niet. Uiteindelijk ben jij het die gebeld hebt (of niet).

Eigenlijk had je veel sneller je bel-bedrag (via Base) moeten weten. Dan had je wss niet zo vaak of zolang gebeld. Zou veel vlugger een belletje bij je zijn gaan rinkelen. Zo van, shit. Ik heb al voor 20 euro gebeld. Misschien beter stoppen. En een aangetekend schrijven sturen ofzo.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

ketter schreef:cloink maar lees is goed wat hij hier zelf zegt.
Eerste de melding dat dit gesprek 3� per minuut maximaal kan kosten en dan bezettoon
Dan moet je toch enorm dom zijn om dan toch nog zolang naar de bezettoon te zitten luisteren als je daar voor moet betalen wat ik nog steeds in twijfel trek.Ze hebben hem toch eerst verwittigd wat de kosten kunnen zijn en als je dan helder kunt nadenken dan moet je weten dat het bedrag van je gsm hoog kan oplopen.


Het is simpel , het lijkt me dat je oproep naar dat nummer automatisch wordt beantwoord , en dan wordt DOORGESCHAKELD , en dan ligt de lijn open en betaal je effectief .

Bij ernstige problemen ( wat je provider ook is ) en je krijgt geen gehoor , stel ze aangetekend in gebreke , en dien gelijk klacht in bij de ombudsman .
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

seg wat is dat nu voor zever?
elke normale mens gaat verwachten dat wanneer hij een betalende gesprek gaat voeren hij NIKS moet betalen als er niet opgepakt wordt.

Fanboys, ok. Maar je moet niet voor ALLES blind zijn.

Ik wil ketter zijn reactie is zien als hij zou moeten betalen elke keer hij belde en persoon niet oppakte (want daar komt het op neer bezet=niet opnemen)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

dopke schreef:
ketter schreef:cloink maar lees is goed wat hij hier zelf zegt.
Eerste de melding dat dit gesprek 3� per minuut maximaal kan kosten en dan bezettoon
Dan moet je toch enorm dom zijn om dan toch nog zolang naar de bezettoon te zitten luisteren als je daar voor moet betalen wat ik nog steeds in twijfel trek.Ze hebben hem toch eerst verwittigd wat de kosten kunnen zijn en als je dan helder kunt nadenken dan moet je weten dat het bedrag van je gsm hoog kan oplopen.


Het is simpel , het lijkt me dat je oproep naar dat nummer automatisch wordt beantwoord , en dan wordt DOORGESCHAKELD , en dan ligt de lijn open en betaal je effectief .

Bij ernstige problemen ( wat je provider ook is ) en je krijgt geen gehoor , stel ze aangetekend in gebreke , en dien gelijk klacht in bij de ombudsman .


Dat klopt gelijk een bus, en dan is het eigenlijk *NOG* smeriger van dommel !! Dat wil zeggen dat zijn hun betalende lijn intern doorschakelen zodat je als klant/beller ALTIJD moet betalen (is voor hen kassa kassa) ongeacht of er geantwoord word of niet. Dit lijkt mij dan met voorbedachte rade te zijn. Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Sasuke schreef:Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Bij de helpdesk van Belgacom is er na het opnemen ook in het begin een beltoon. (Daar is het wel niet erg want het is een gratis nummer en het belt maar een 2-tal keer).
...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sasuke schreef:
dopke schreef:
ketter schreef:cloink maar lees is goed wat hij hier zelf zegt.
Eerste de melding dat dit gesprek 3� per minuut maximaal kan kosten en dan bezettoon
Dan moet je toch enorm dom zijn om dan toch nog zolang naar de bezettoon te zitten luisteren als je daar voor moet betalen wat ik nog steeds in twijfel trek.Ze hebben hem toch eerst verwittigd wat de kosten kunnen zijn en als je dan helder kunt nadenken dan moet je weten dat het bedrag van je gsm hoog kan oplopen.


Het is simpel , het lijkt me dat je oproep naar dat nummer automatisch wordt beantwoord , en dan wordt DOORGESCHAKELD , en dan ligt de lijn open en betaal je effectief .

Bij ernstige problemen ( wat je provider ook is ) en je krijgt geen gehoor , stel ze aangetekend in gebreke , en dien gelijk klacht in bij de ombudsman .


Dat klopt gelijk een bus, en dan is het eigenlijk *NOG* smeriger van dommel !! Dat wil zeggen dat zijn hun betalende lijn intern doorschakelen zodat je als klant/beller ALTIJD moet betalen (is voor hen kassa kassa) ongeacht of er geantwoord word of niet. Dit lijkt mij dan met voorbedachte rade te zijn. Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Grtz,
Sasuke

nu dat je het zegt, heb ik ineens een vraag
Vroger had dommel betalende nummer
Daarna BIPT etc etc, nu "gewone" nummer
Mss hebben ze zo hun vrlies aan inkomen proberen in te perken?
AnubisS
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:20

Sasuke schreef:
Dat klopt gelijk een bus, en dan is het eigenlijk *NOG* smeriger van dommel !! Dat wil zeggen dat zijn hun betalende lijn intern doorschakelen zodat je als klant/beller ALTIJD moet betalen (is voor hen kassa kassa) ongeacht of er geantwoord word of niet. Dit lijkt mij dan met voorbedachte rade te zijn. Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Grtz,
Sasuke


Sasuke, ik weet niet hoe het hier is, maar op andere forums zijn mods verplicht neutraal te blijven, maar blijkbaar ben je ook zo een klager :|
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

AnubisS schreef:
Sasuke schreef:
Dat klopt gelijk een bus, en dan is het eigenlijk *NOG* smeriger van dommel !! Dat wil zeggen dat zijn hun betalende lijn intern doorschakelen zodat je als klant/beller ALTIJD moet betalen (is voor hen kassa kassa) ongeacht of er geantwoord word of niet. Dit lijkt mij dan met voorbedachte rade te zijn. Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Grtz,
Sasuke


Sasuke, ik weet niet hoe het hier is, maar op andere forums zijn mods verplicht neutraal te blijven, maar blijkbaar ben je ook zo een klager :|


Inderdaad, onbegrijpelijk dat een moderator op zo'n manier "modereert". Die zeer suggestieve poll vond ik ook al erg smakeloos, maar de tussenkomsten hier zijn echt totaal ongehoord.

Gelieve een andere nick aan te maken om uw mening te ventileren...
AnubisS
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:20

Blijkbaar is zijn poll dan toch niet zo een succes :)

55% tevreden
17% niet!

(en dan rekening houden dat de meeste dommelklanten hier nog niet eens komen)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

TylerDurden en AnubisS zoals ik al eerder gezegt heb , hij is nog maar enkele dagen terug.Wat gaat dit in de toekomst geven ? Oorlog mischien. :roll:
Gesloten

Terug naar “Dommel”