gigaset sx762 upnp
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Maar het werkt niet naar behoren moet ik zeggen .thamar schreef:Ja.
Heb toch enkele programmas manueel moeten voorzien van poorten .
Terwijl dit vroeger met men vorige router niet nodig was .
Trouwens mensen die de homepage ( remote acces ) van WHS aan de praat krijgen met deze router ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Had ook online gevonden dat dit er zou moeten inzitten maar het werkt toch niet. Via utorrent eens geprobeerd een poort te laten openen maar dit lukte niet.Sniffie schreef:Maar het werkt niet naar behoren moet ik zeggen .thamar schreef:Ja.
Heb toch enkele programmas manueel moeten voorzien van poorten .
Terwijl dit vroeger met men vorige router niet nodig was .
Trouwens mensen die de homepage ( remote acces ) van WHS aan de praat krijgen met deze router ?
WHS werkt volgens mij niet. Dacht dit hier ergens gelezen te hebben.
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Zelfde probleem.
Het beste is gewoon port forwarding instellen en dat werkt wel uitstekend.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zit niks anders op dan ze manueel instellen en dan nog doet het soms lastig !Deep4Space schreef:Zelfde probleem.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Getest met utorrent.
Ik trek vlotjes mijn lijn dicht. Uploaden gaat ook vlot, momenteel een 15kb/sec, had geen content staan om te sharen dus snel torrentje moeten starten. utorrent staat ook ingesteld om upnp te bezigen.
Firewall staat op middelmatig, anders had ik problemen om via ssh te connecten op mn webserver. Normaal zou dat via upnp moeten opgezet worden de ssh connectie, maar dat ding is wrsch veel te streng op hoogste beleid.
Ik trek vlotjes mijn lijn dicht. Uploaden gaat ook vlot, momenteel een 15kb/sec, had geen content staan om te sharen dus snel torrentje moeten starten. utorrent staat ook ingesteld om upnp te bezigen.
Firewall staat op middelmatig, anders had ik problemen om via ssh te connecten op mn webserver. Normaal zou dat via upnp moeten opgezet worden de ssh connectie, maar dat ding is wrsch veel te streng op hoogste beleid.
-
- Pro Member
Ok ga ik direct eens testen.thamar schreef:Getest met utorrent.
Dus gewoon upnp op een random poort en zelf geen poort forwarding gedaan en firewall op medium.
-
- Pro Member
Juist getest en krijg dus onderaan geen grond vinkje + de test (via snelheidstest) zegt dat de poort niet open staat terwijl bij manuele port forwarding dit beiden wel werkt.
Iemand anders die de instructies van Thamar heeft getest.
Trouwens upnp activeren doe je via Internet > Internet verbinding want dit staat standaard uit.
Iemand anders die de instructies van Thamar heeft getest.
Trouwens upnp activeren doe je via Internet > Internet verbinding want dit staat standaard uit.