hey iedereen ik ben hier nieuw,
ik had vroeg telefoon en adsl van belgacom maar nu is zelf die stiker waar je die kabel erin moet steken weg, ik weet niet of het veel werk is, mss een gewoon standaart electriecien, kan het fixen?
geen stopkontct
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Kijk , ik zeg ook maar wat de homelink software vertelt bij de activatie... Indien belgacom moet langskomen voor een aansluitingspunt zou deze interventie gratis zijn. Ik schrok even toen ik het las, maar het staat er wel degelijk
Maar even dubbel informeren kan geen kwaad bij zulke dingen hé.
Maar even dubbel informeren kan geen kwaad bij zulke dingen hé.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Welkom op userbase, maar probeer toch je taal een beetje te verzorgen, het is nogal moeilijk leesbaar op dit moment...
Als je telefoonkabel er nog ligt, is het inderdaad niet veel werk om zo'n stekkerdoosje aan te sluiten. Als die kabel er echter ook niet meer ligt, is het echter wat meer werk!
Als je telefoonkabel er nog ligt, is het inderdaad niet veel werk om zo'n stekkerdoosje aan te sluiten. Als die kabel er echter ook niet meer ligt, is het echter wat meer werk!
waarom zou een werkman van belgacom gratis komen, als ik een klant van dommel ben? en niet van belgacom? dat versta ik niet. ik denk toch niet dat het gratis zou zijn. moest het wel zijn zoveel te beter dan. maar een simpel electriecien kan het toch ook fixen?bke schreef:Welkom op userbase, maar probeer toch je taal een beetje te verzorgen, het is nogal moeilijk leesbaar op dit moment...
- X-2datop
- Pro Member
- Contacteer:
Het spijt me dat te horen ... maar ik zou zeggen, typ dan wat langzamer ? Heb indertijd nog getypt met 1 hand, en naar spelling toe veranderde dat niets hoor (voor de insiders, de d's en dt's bleven even fout ja ;-) )naamloos schreef:ja sorry voor mijn spelling ik zit met twee gebroken vingers...
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Omdat Belgacom netwerkbeheerder is en zij in opdracht (of niet) van Dommel komen. Alles voor het IS/RA-punt is voor Belgacom en heeft het niet veel zin om géén Belgacom te laten komen ... Als het na dat punt is kan een electricien dat normaal gezien ook ja.naamloos schreef:waarom zou een werkman van belgacom gratis komen, als ik een klant van dommel ben? en niet van belgacom? dat versta ik niet. ik denk toch niet dat het gratis zou zijn. moest het wel zijn zoveel te beter dan. maar een simpel electriecien kan het toch ook fixen?
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Eigenlijk huurt dommel die kabel+contactpunt van Belgacom, de verhuurder is natuurlijk verantwoordelijk voor die kabel. Zo gek is het dus niet.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
als je reeds belgacom aansluiting hebt sturen ze enkel een belgacomtechnieker om jouw lijn na te kijken
Alles wat na je eerste aansluitpunt komt (dichtste tegen het straat) , kan ook in kelder zijn , is op jouw kosten en voor eigen rekening
Alles wat na je eerste aansluitpunt komt (dichtste tegen het straat) , kan ook in kelder zijn , is op jouw kosten en voor eigen rekening
The eternal and true pessimist
ik heb geen adsl (ik had het heel lang geleden wel) maar nu die stopcontackt, is er niet meer, dus er moet een nieuwe sterk in, en ik weet niet of het voor mijn eigen rekening is of nieta3ke schreef:als je reeds belgacom aansluiting hebt sturen ze enkel een belgacomtechnieker om jouw lijn na te kijken
of topic: mijn vriend wilt ook dommel, maar hij heeft schulden bij belgacom waar hij nu nog om de maand een afbetaling aan het doen is. de vraag is kan hij bij dommel zonder dat belgacom zeg "ow nee die heeft nog schulden bij ons" ?
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
als die bij die een regeling heeft via bijv. OCMW dan moet idd hij daar blijven tot de schulden weg zijn en einde (jaar)contract.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
neen niet met de ocmw via deurwaarders was er een akkoort tot afbetaling. maar ik bedoel dommel is toch geen belgacom, ? mijn vraag was heeft belgacom recht om te zeggen tegen een klant van dommel neen? (en hij staat niet op een zwarte lijst)
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
als u een abo op homeconnect neemt heeft belgacom daar geen zaken mee volgens mij, denk geen probleem
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Dommel wordt dan 'klant' bij BGC voor die telefoonlijn en garandeert een betaling voor die lijn ook. Wie er uiteindelijk gebruik maakt van de telefoonlijn zal Belgacom worst wezen denk ik.naamloos schreef:dat is ook wat ik dacht (maar weet het ook niet zeker)xenne schreef:als u een abo op homeconnect neemt heeft belgacom daar geen zaken mee volgens mij, denk geen probleem
-
- Starter
Als je een openstaande schuld hebt bij een telefoonoperater, kom je wel degelijk op een zwarte lijst terecht 'PREVENTEL' genaamd. Je kan dan bij geen enkele operator nog een aansluiting krijgen, tot die schuld vereffend is en je van de lijst verdwenen bent. Maar bij Dommel hebben ze misschien geen tijd om deze lijst te raadplegen.naamloos schreef:neen niet met de ocmw via deurwaarders was er een akkoort tot afbetaling. maar ik bedoel dommel is toch geen belgacom, ? mijn vraag was heeft belgacom recht om te zeggen tegen een klant van dommel neen? (en hij staat niet op een zwarte lijst)
Preventel is enkel consulteerbaar door de leden: Base, Mobistar, Proximus en Telenet. Zelfs Belgacom is geen lid (meer) van Preventel .....
http://www.preventel.net
http://www.preventel.net
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Heeft alles te maken met de (on)wettigheid van dergelijke lijsten en de interesse van test aankoop in soortgelijke lijsten ... . Belgacom heeft zich al een tijdje geleden terug getrokken uit preventel. Dus hun klanten worden ook niet meer opgenomen en zij kunnen ook niet meer raadplegen, ook niet via andere operatoren ....
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......