Ik heb vorige week maandag de bevestiging gekregen dat ze mijn contract hadden aangekregen (via email als pdf verstuurd) en ik heb nog steeds geen activatiecode gekregen. Ik heb dan maar vandaag naar het 0800 nummer gebeld (na een 20-tal keer lukte het om binnen te komen) en daar te horen gekregen dat het bij mij langer duurde omdat ik reeds een netconnect abonnement had.sn00zerman schreef:Bij mij is alles vrij vlot verlopen. 2 weken geleden m'n homeconnect besteld, enige dagen later was hij er. Dan contract opgesteld en doorgemaild in PDF, en vorige dinsdag bericht gekregen dat op vrijdag 4/7 vanaf 18u m'n modem mocht aangesloten worden. Ik kon echter al vanaf vorige woensdag op homeconnect.
(gelukkig maar, want zat bij telenet op smalband, had toppack, 35 GB, en had het maximum van 95 GB bijgekocht, is nog niet genoeg voor mij)
Wanneer je nog geen klant bent bij Dommel, ben je dus sneller aangesloten dan wanneer je reeds klant bent? Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Of wachten ze met de overschakeling om eerst nog de abonnementskosten van het netconnect abo van de volgende maand te kunnen innen?