Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

sn00zerman schreef:Bij mij is alles vrij vlot verlopen. 2 weken geleden m'n homeconnect besteld, enige dagen later was hij er. Dan contract opgesteld en doorgemaild in PDF, en vorige dinsdag bericht gekregen dat op vrijdag 4/7 vanaf 18u m'n modem mocht aangesloten worden. Ik kon echter al vanaf vorige woensdag op homeconnect.
(gelukkig maar, want zat bij telenet op smalband, had toppack, 35 GB, en had het maximum van 95 GB bijgekocht, is nog niet genoeg voor mij)

Ik heb vorige week maandag de bevestiging gekregen dat ze mijn contract hadden aangekregen (via email als pdf verstuurd) en ik heb nog steeds geen activatiecode gekregen. Ik heb dan maar vandaag naar het 0800 nummer gebeld (na een 20-tal keer lukte het om binnen te komen) en daar te horen gekregen dat het bij mij langer duurde omdat ik reeds een netconnect abonnement had.

Wanneer je nog geen klant bent bij Dommel, ben je dus sneller aangesloten dan wanneer je reeds klant bent? Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Of wachten ze met de overschakeling om eerst nog de abonnementskosten van het netconnect abo van de volgende maand te kunnen innen?
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Perkele schreef:
sn00zerman schreef:Bij mij is alles vrij vlot verlopen. 2 weken geleden m'n homeconnect besteld, enige dagen later was hij er. Dan contract opgesteld en doorgemaild in PDF, en vorige dinsdag bericht gekregen dat op vrijdag 4/7 vanaf 18u m'n modem mocht aangesloten worden. Ik kon echter al vanaf vorige woensdag op homeconnect.
(gelukkig maar, want zat bij telenet op smalband, had toppack, 35 GB, en had het maximum van 95 GB bijgekocht, is nog niet genoeg voor mij)

Ik heb vorige week maandag de bevestiging gekregen dat ze mijn contract hadden aangekregen (via email als pdf verstuurd) en ik heb nog steeds geen activatiecode gekregen. Ik heb dan maar vandaag naar het 0800 nummer gebeld (na een 20-tal keer lukte het om binnen te komen) en daar te horen gekregen dat het bij mij langer duurde omdat ik reeds een netconnect abonnement had.

Wanneer je nog geen klant bent bij Dommel, ben je dus sneller aangesloten dan wanneer je reeds klant bent? Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Of wachten ze met de overschakeling om eerst nog de abonnementskosten van het netconnect abo van de volgende maand te kunnen innen?

Hier iig niet, hier ging het vlot maar ik zit wel met een overlappingsmaand
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Heb het ook aan mijne rekker denk ik.
Alles ging vlot, vorige week zelfs nog gebelt en die gast beloofde dat alles snel in orde ging komen. Wacht nu al bijna 2 weken na het faxen van mijn contract. Ondertussen is mijn volgende maan netconnect betaald :( tja domiciering.
Daarnet de brievenbus gecheckt nog steeds niks :x , zal dus nog maar eens proberen te bellen :evil: :evil:
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

Wij zijn ondertussen ook telefonisch bereikbaar vanop een telenet lijn,
alleen nog niet vanop mobistar ...

Iemand enig over volgende puntjes:
- Mijn modem zegt dat hij max 8192 Kbps aankan, maar ik zit maar
op 4630 Kbps (dit zijn ongeveer de getallen, weet ze niet van buiten,
en zit op m'n werk nu, dus kan ze niet nazien)

- Moet ik wachten op een aanpassing van Belgacom, om sneller te kunnen downloaden ? (Ik kom van een 20Mbit toppack van telenet, dus da's even wennen, maar dat "ongelimiteerde" karakter van dommel maakt dat weer goed) Gaat dit allemaal automatisch gebeuren ?
- Zal die 8192 Kpbs mijn max. snelheid zijn dan ?

- Iemand enig idee wanneer die software-update uitkomt van dommel ?
gebeurt daar een automatische update van, of moet ik die downloaden ?
Ik zou immers graag mijn eigen domeinnaam asap in orde krijgen.

(heb vandaag al met dommel gebeld, daar wist men van niks)



groeten,
Kris
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

damn zeg, mijn lijn is van gisteren geactiveerd, en mijn brief is gewoonweg nog niet aangekomen... Het lijkt erop dat de post bij mij vierkant draait. volgens dommel is de brief allang verzonden. Andere brieven, die er allang moesten zijn, zijn zelfs gisteren nog maar aangekomen. argh... Dommel is dan eens vlot, dan werkt de post tegen :x
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

sn00zerman schreef:Mijn modem zegt dat hij max 8192 Kbps aankan, maar ik zit maar
op 4630 Kbps (dit zijn ongeveer de getallen, weet ze niet van buiten,
en zit op m'n werk nu, dus kan ze niet nazien)
Moet ik wachten op een aanpassing van Belgacom, om sneller te kunnen downloaden ? (Ik kom van een 20Mbit toppack van telenet, dus da's even wennen, maar dat "ongelimiteerde" karakter van dommel maakt dat weer goed) Gaat dit allemaal automatisch gebeuren ?
Ja. De snelheidsverhoging is 100% het werk van Belgacom en zal automatisch door je modem worden opgepikt van zodra ze er is.

sn00zerman schreef:Zal die 8192 Kpbs mijn max. snelheid zijn dan ?
Neen. Die 8192 Kbps is nu je max snelheid (zolang je nog op ADSL ipv ADSL2/2+ zit). De reden waarom je daarvan maar +/- 4600 Kbps kan gebruiken is omdat je nu op een 4,6Mb profiel zit en je moet ook nog wat bandbreedte over houden om te kunnen telefoneren hé.

sn00zerman schreef:Iemand enig idee wanneer die software-update uitkomt van dommel ?
Als Dommel het zelf niet eens weet...

sn00zerman schreef:gebeurt daar een automatische update van, of moet ik die downloaden ?
Dat zal automatisch gebeuren. En zo niet, dan lees je het hier wel... ;-)
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

pppfff ik wacht al meer dan 3 weken op mijn (spook) activatie
als ik na de helpdesk bel krijg ik steeds het deze zin te horen
Ja we gaan het opvolgen .....

goe bezig :evil:
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

guess_who schreef:damn zeg, mijn lijn is van gisteren geactiveerd, en mijn brief is gewoonweg nog niet aangekomen... Het lijkt erop dat de post bij mij vierkant draait. volgens dommel is de brief allang verzonden. Andere brieven, die er allang moesten zijn, zijn zelfs gisteren nog maar aangekomen. argh... Dommel is dan eens vlot, dan werkt de post tegen :x



Niks van aantrekken, als je lijn geactiveerd is, kan je gewoon je modem aansluiten en gebruiken. Die modem gebruikt automatisch een tijdelijke account ... (ik zat zelfs een 4-tal dagen voor mijn eigenlijke activatie al op dommel)


groeten,
Kris
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Ik heb nu nog een netconnect abonnement en zojuist de homebox gehaald. Voordat ik echter alles wil installeren heb ik zo mijn twijfels of het wel goed gaat komen met het voortijdig stoppen van mijn discoverylijn omwille van de prijsverhoging. Is er iemand die geen problemen heeft ondervonden als dommel de lijn opzegt?
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Het is wel zo dat je de eerstvolgende factuur met verhoging moet afwachten en dan kan je pas opzeggen. :roll:
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Het is wel zo dat je de eerstvolgende factuur met verhoging moet afwachten en dan kan je pas opzeggen


Waar staat dat? Het feit dat het per brief wordt aangekondigd is toch voldoende?
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

drernie schreef:
Het is wel zo dat je de eerstvolgende factuur met verhoging moet afwachten en dan kan je pas opzeggen


Waar staat dat? Het feit dat het per brief wordt aangekondigd is toch voldoende?
Ik heb die brief nooit gezien zenne, enkel een standaard meelke die iedereen heeft gekregen.

artikel 5

5. De klant die, ter gelegenheid van een wijziging van de algemene of specifieke voorwaarden, de nieuwe voorwaarden niet aanvaardt, mag zijn contract opzeggen zonder dat de schadevergoeding bepaald in artikel 73 verschuldigd is, uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen, voor zover deze in het nadeel van de klant zijn. In geval van prijsverhoging mag de klant zijn contract opzeggen zonder boete uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste factuur na de inwerkingtreding van deze prijsverhoging. De opzegging dient te gebeuren met een aangetekende brief of door een persoonlijke melding in een Belgacom verkooppunt. In het laatste geval wordt aan de klant een ontvangstbewijs overhandigd.
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Dus je kan pas opzeggen in september en dommel kan het dus niet voor je regelen?
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

drernie schreef:Dus je kan pas opzeggen in september en dommel kan het dus niet voor je regelen?
de voorwaarden zeggen dat toch en ze zijn daar zeer strikt in en het kost niksom eens langs te gaan bij een lokale boetiek. Lukt ook wel telefonisch en vragen of ze vergoeding aanrekenen voor vervroegde stopzetting, Dommel zal zich daar niet veel van aantrekken. ( gaan dervanuit dat je contract teneinde was en de rest is hun zaak niet )
Risico bestaat dat er binnen enkele maanden nog een factuur volgt... en dan nog, het is een tiental eurookes :roll:
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Matthias_VL schreef:
drernie schreef:Dus je kan pas opzeggen in september en dommel kan het dus niet voor je regelen?
de voorwaarden zeggen dat toch en ze zijn daar zeer strikt in en het kost niksom eens langs te gaan bij een lokale boetiek. Lukt ook wel telefonisch en vragen of ze vergoeding aanrekenen voor vervroegde stopzetting, Dommel zal zich daar niet veel van aantrekken. ( gaan dervanuit dat je contract teneinde was en de rest is hun zaak niet )
Risico bestaat dat er binnen enkele maanden nog een factuur volgt... en dan nog, het is een tiental eurookes :roll:


Je mag opzeggen UITERLIJK de laatste dag van de maand die volgt op de eerste hogere factuur. Dit is dus TOT eind september, niet VANAF september. Pas dus op dat je niet te laat bent, drernie.

Matthias toch, je zou bijna denken dat je de mensen bij Belgacom wil houden.
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Duidelijker wordt het allemaal niet voor mij, wanneer mag je dus beginnen met opzeggen? Nadat je de eerste factuur heb gekregen, in dit geval dus eind augustus? Dus effectief wel vanaf september.

Update: zojuist gebeld met belgacom en die vertelden mij weer een heel ander verhaal. Ik kan vanaf nu kosteloos opzeggen. Als ik echter de lijn wil laten overnemen dan zit ik sowieso vast aan het contract tot in totaal 1 jaar.

Nieuwe update: opnieuw gebeld met een andere belgacom medewerker. Weer een ander verhaal. Ik kan nu wel kosteloos de lijn laten opzeggen door Dommel. Dit heb ik ook vast laten leggen om te voorkomen dat men moeilijk gaat doen.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

malinwa001 schreef:Heb het ook aan mijne rekker denk ik.
Alles ging vlot, vorige week zelfs nog gebelt en die gast beloofde dat alles snel in orde ging komen. Wacht nu al bijna 2 weken na het faxen van mijn contract. Ondertussen is mijn volgende maan netconnect betaald :( tja domiciering.
Daarnet de brievenbus gecheckt nog steeds niks :x , zal dus nog maar eens proberen te bellen :evil: :evil:

Ik heb hetzelfde voor, mijn volgende maand netconnect is reeds van mijn rekening gehaald en wanneer ik hen bel, melden ze steeds dat ze het met spoed zullen opvolgen. Als ze nu nog een week langer wachten, is mijn volgende maand netconnect begonnen en kan ik het teveel betaalde bedrag ws niet eens meer terugeisen.

Het ziet ernaar uit dat ik 34,94 euro heb betaald voor een paar dagen netconnect omdat ze bij Dommel onderbemand zijn (of lang treuzelen).
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Perkele schreef:
malinwa001 schreef:Heb het ook aan mijne rekker denk ik.
Alles ging vlot, vorige week zelfs nog gebelt en die gast beloofde dat alles snel in orde ging komen. Wacht nu al bijna 2 weken na het faxen van mijn contract. Ondertussen is mijn volgende maan netconnect betaald :( tja domiciering.
Daarnet de brievenbus gecheckt nog steeds niks :x , zal dus nog maar eens proberen te bellen :evil: :evil:

Ik heb hetzelfde voor, mijn volgende maand netconnect is reeds van mijn rekening gehaald en wanneer ik hen bel, melden ze steeds dat ze het met spoed zullen opvolgen. Als ze nu nog een week langer wachten, is mijn volgende maand netconnect begonnen en kan ik het teveel betaalde bedrag ws niet eens meer terugeisen.

Het ziet ernaar uit dat ik 34,94 euro heb betaald voor een paar dagen netconnect omdat ze bij Dommel onderbemand zijn (of lang treuzelen).

Achter dat geld kun je fluiten, ik heb juni betaald (tot 8 juli) + 8juli tot 8augustus en ik was op 30juni al online met homeconnect, dus waarschijlijk krijg ik tegen 30 juli al een factuur voor homeconnect ook
En de rest dat ik teveel heb betaald is opzegvergoeding zeggen ze nu (vorige week gingen deze fout nog oplossen)
(offtopic: En waarschijnlijk krijg ik hier straks nog commentaar dat ik +/- 3x dezelfde post heb gedaan door te reageren op andere mensen, maar ik wil toch zeker zijn dat iedereen, zeker die nog twijfelen om over te schakelen hiervan op de hoogte zijn)
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

BBB schreef:
Perkele schreef:
malinwa001 schreef:Heb het ook aan mijne rekker denk ik.
Alles ging vlot, vorige week zelfs nog gebelt en die gast beloofde dat alles snel in orde ging komen. Wacht nu al bijna 2 weken na het faxen van mijn contract. Ondertussen is mijn volgende maan netconnect betaald :( tja domiciering.
Daarnet de brievenbus gecheckt nog steeds niks :x , zal dus nog maar eens proberen te bellen :evil: :evil:

Ik heb hetzelfde voor, mijn volgende maand netconnect is reeds van mijn rekening gehaald en wanneer ik hen bel, melden ze steeds dat ze het met spoed zullen opvolgen. Als ze nu nog een week langer wachten, is mijn volgende maand netconnect begonnen en kan ik het teveel betaalde bedrag ws niet eens meer terugeisen.

Het ziet ernaar uit dat ik 34,94 euro heb betaald voor een paar dagen netconnect omdat ze bij Dommel onderbemand zijn (of lang treuzelen).

Achter dat geld kun je fluiten, ik heb juni betaald (tot 8 juli) + 8juli tot 8augustus en ik was op 30juni al online met homeconnect, dus waarschijlijk krijg ik tegen 30 juli al een factuur voor homeconnect ook
En de rest dat ik teveel heb betaald is opzegvergoeding zeggen ze nu (vorige week gingen deze fout nog oplossen)
(offtopic: En waarschijnlijk krijg ik hier straks nog commentaar dat ik +/- 3x dezelfde post heb gedaan door te reageren op andere mensen, maar ik wil toch zeker zijn dat iedereen, zeker die nog twijfelen om over te schakelen hiervan op de hoogte zijn)


overschakelen van netconnect naar homeconnect is blijkbaar een zware dobber voor hun.
Ben ondertussen ook al 2 weken aan het wachten.
Ze gaan het zo snel mogelijk oplossen als ge hun belt. heb ondertussen ook mijn volgende maand betaald...
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bij heeft de overschakeling van netconnect naar homeconnect 8 dagen geduurd. Denk dat het sucses van homeconnect wat onderschat is ;-)
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

Dat is nu juist één van de redenen waarom ik nog een maand of 2 wacht om over te stappen naar homeconnect. Dan hebben jullie er (hopelijk) voor gezorgd dat alle kinderziektes uit het systeem en de modem zijn en dan kan ik met een gerust hart en zonder al te veel problemen overstappen. :twisted:
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Sniffie schreef:Bij heeft de overschakeling van netconnect naar homeconnect 8 dagen geduurd. Denk dat het sucses van homeconnect wat onderschat is ;-)


inderdaad denk ook dat het veel succes heeft.
Daarom doe ik er niet moeilijk over.
Ik wacht geduldig af. Heb wel op mijn CRM vandaag gezien dat bij mijn netconnect no prolongation staat dus ze zijn er mee bezig.
beter laat dan nooit...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

PTiTDaV schreef:
Sniffie schreef:Bij heeft de overschakeling van netconnect naar homeconnect 8 dagen geduurd. Denk dat het sucses van homeconnect wat onderschat is ;-)


inderdaad denk ook dat het veel succes heeft.
Daarom doe ik er niet moeilijk over.
Ik wacht geduldig af. Heb wel op mijn CRM vandaag gezien dat bij mijn netconnect no prolongation staat dus ze zijn er mee bezig.
beter laat dan nooit...

Heb je ook nog een maand extra moeten betalen?
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

BBB schreef:
PTiTDaV schreef:
Sniffie schreef:Bij heeft de overschakeling van netconnect naar homeconnect 8 dagen geduurd. Denk dat het sucses van homeconnect wat onderschat is ;-)


inderdaad denk ook dat het veel succes heeft.
Daarom doe ik er niet moeilijk over.
Ik wacht geduldig af. Heb wel op mijn CRM vandaag gezien dat bij mijn netconnect no prolongation staat dus ze zijn er mee bezig.
beter laat dan nooit...

Heb je ook nog een maand extra moeten betalen?

extra weet ik niet zo.
Heb de komende maand wel al betaald ja.
Zowel bij BGC als bij dommel. Maarja eerste maand Homeconnect is gratis.
Ik ga er helemaal niet moeilijk over doen baas betaald terug :p
CRM :

address : unavailable
expected activation date : to be determined
status : the adsl signal is installed and operational since //
type : broadband

Stond gisteren allemaal ingevuld :) nu niet meer
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

sn00zerman schreef:
guess_who schreef:damn zeg, mijn lijn is van gisteren geactiveerd, en mijn brief is gewoonweg nog niet aangekomen... Het lijkt erop dat de post bij mij vierkant draait. volgens dommel is de brief allang verzonden. Andere brieven, die er allang moesten zijn, zijn zelfs gisteren nog maar aangekomen. argh... Dommel is dan eens vlot, dan werkt de post tegen :x



Niks van aantrekken, als je lijn geactiveerd is, kan je gewoon je modem aansluiten en gebruiken. Die modem gebruikt automatisch een tijdelijke account ... (ik zat zelfs een 4-tal dagen voor mijn eigenlijke activatie al op dommel)


groeten,
Kris


Ik heb mijn modem aangesloten, maar ik krijg alleszins geen tijdelijke account...
iets speciaals die dan moet ingesteld worden?

Pff heb gisteren dan naar de post gebeld om een klacht in te dienen, aangezien al mn brieven minstens een week onderweg zijn. Heb daar 3x (!!!) mogen uitleggen wat mijn probleem was. en dan vroegen ze mijn oud adres (ik ben onlangs verhuisd)... als ik vroeg waarom ze dat wilden weten: "ahja uw post komt toch niet toe op uw oud adres meneer?" :eek:

Na tien minuten keer op keer opnieuw uit te leggen dat post niet aankomt zoals het moet, heeft ie het eindelijk begrepen en zou ie een klacht opstellen... als ik vroeg om mijn brief gisteren nog te krijgen, was het antwoord: "maar meneer, het is al 15u, dat is al laat hoor". Ik zou dat eens moeten zeggen op het werk, zou niet lang duren, denk ik...

hopelijk vandaag dus mijn brief, dat ik eindelijk eens aan de slag kan...
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

PTiTDaV schreef:
BBB schreef:
PTiTDaV schreef:
Sniffie schreef:Bij heeft de overschakeling van netconnect naar homeconnect 8 dagen geduurd. Denk dat het sucses van homeconnect wat onderschat is ;-)


inderdaad denk ook dat het veel succes heeft.
Daarom doe ik er niet moeilijk over.
Ik wacht geduldig af. Heb wel op mijn CRM vandaag gezien dat bij mijn netconnect no prolongation staat dus ze zijn er mee bezig.
beter laat dan nooit...

Heb je ook nog een maand extra moeten betalen?

extra weet ik niet zo.
Heb de komende maand wel al betaald ja.
Zowel bij BGC als bij dommel. Maarja eerste maand Homeconnect is gratis.
Ik ga er helemaal niet moeilijk over doen baas betaald terug :p
CRM :

address : unavailable
expected activation date : to be determined
status : the adsl signal is installed and operational since //
type : broadband

Stond gisteren allemaal ingevuld :) nu niet meer


Ik heb hetzelfde, ik weet wel niet of ik vandaag men brief heb gehad, benniet thuis atm.

Ik heb ook netconnect,
2 weken geleden Homeconnect besteld, nog nix gehad, dus gebeld
en ze gingen het ook zo snel mogelijk in orde brengen.

PS: kijk al langer op dit forum, maar nooit geregistreerd
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35

zelfde verhaal hier.
ik hoop dat ik morgen m'n brief krijg want ik vertrek zondag voor 10 dagen op vakantie.
tegen dat ik terugkom had ik het wel graag in orde gehad.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

is er morgen wel post (11 juli he)?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Yogi schreef:is er morgen wel post (11 juli he)?

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 072008_092
Gelukkig wel. Ik verwacht morgen mijn homeconnect box met taxipost
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

toch nog kans dus dat em morge binnenkomt den brief... ze zeiden eind dees week, begin volgende week
Jimmypop
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 jul 2008, 22:02

Omdat de kabel van de splitter naar de router te kort is voor mij, heb ik een andere besteld maar nu zie ik dat het een 4 aderige is.

deze: https://www1.conrad.be/scripts/wgate/zc ... area_kz=89

Deze kabel zal niet werken zeker ?
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Wouw, bij TNS zijn ze wel heel snel. Heb mijn pakket op 2-3 dagen aangekregen. Ben eens benieuwd hoe de activatie zal lopen =D
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

barbapapa5800 schreef:zelfde verhaal hier.
ik hoop dat ik morgen m'n brief krijg want ik vertrek zondag voor 10 dagen op vakantie.
tegen dat ik terugkom had ik het wel graag in orde gehad.

Bij mij is het hetzelfde, mijn netconnect gegevens zijn ook weg.
De postbode is vandaag al geweest en natuurlijk was er geen brief van Dommel bij, hoewel ze me hadden gezegd over de telefoon dat ik die einde deze week kon verwachten (maar blijkbaar zeggen ze dat altijd). Volgende week start mijn volgende maand netconnect en kan ik ws fluiten naar de terugbetaling van die maand, omdat ze zo lang getreuzeld hebben.

Start het homeconnect abo eigenlijk van het moment dat je het activeert, of start het te lopen vanaf de datum die Dommel zegt dat het kan worden geactiveerd? Indien het eerste juist is, dan activeer ik het pas binnen 4 weken, zodat ik eerst mijn betaalde netconnect abo nog een maand kan gebruiken. Misschien dat daartegen homeconnect wel aan 12Mbit werkt (de voornaamste reden dat ik overschakel).
Laatst gewijzigd door Perkele op 11 jul 2008, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Ik probeer dommel te bereiken, maar zoals bekend zijn ze slecht bereikbaar. Vervelend is dat ik na een aantal minuten te hebben geluisterd naar een verschrikkelijk muzieknummer een dame zegt dat het nummer niet antwoord en dat ik het later nog eens moet proberen. Zijn ze overigens wel bereikbaar op 11 juli?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

normaal gezien werken ze op 11/07.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
makila
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 jul 2008, 20:20
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb telefonie en internet bij telenet en ik wil graag overschakelen naar Homeconnect. Maar vraag me verder niets, want ik ken er helemaal niks van. Ik weet absoluut niet hoe en waar ik de siemens modem moet aansluiten. Ik weet ook niet of er al bekabeling ligt van BGC hier en of telenet die heeft doorgeknipt. En stel me er geen vragen over of zeg me niet van makila je moet dit en dat doen, want ik snap en toch geen sikkepit van! :? Op gebied van bekabeling ben ik een debiel. Ik ken er 0% van!

[Wel een beetje ironisch, vraag mij een computer ineen te steken, of iets op de PC te installeren, en dat lukt me perfect. Maar vraag me niks over bekabeling(buiten dan alles in het stopcontact steken en PC, TV enzovoorts aan te sluiten, tot zo ver lukt het nog wel lol), dat is helemaal mijn ding niet]

Maar swoit, mijn vraag is(en in feite is de vraag héél simpel) : Is er een mogelijkheid van, eens dat je de Homeconnect set hebt aangekocht, van een technieker te laten langskomen, die zelf alles komt aansluiten? Want anders vrees ik dat ik die modem nog laat ontploffen ook door hem foutief aan te sluiten(zo slecht ben ik met bekabeling!!!)
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

Ja hoor, je kan een technieker aanvragen bij dommel, kost je 79 euro voor die installatie.

Bij mij hebben ze een proforma opgemaakt voor een technieker, alhoewel ik die helemaal niet nodig had, vandaar dat ik de prijs ken ;-)


groeten,
Kris
Jimmypop
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 jul 2008, 22:02

Hopelijk wordt dat hier vlug geactiveerd want we zitten al een dag of 5 zonder telefoon.
ik heb m'n contract bij telenet nogthans niet stopgezet. Heeft dit dna te maken met de nr overdracht ?
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hoi,

Weet iemand van jullie dit ?

Bij het invullen van je registratie voor HomeConnect, kun je opgegeven of je met of zonder dommiciliering gaat werken.

Ik zou zonder dommiciliering willen starten
(we hebben namelijk nog geen gemeenschapelijke rekening voor ons beide, moeten we eerst voor verhuisd zijn bij Argenta).

Na +- 3 maanden zou ik willen overschakelen op dommiciliering.
(eens die gemeenschappelijke rekening bij Argenta aangemaakt is dus)

Kan dat ? Of ga ik hier problemen mee ondervinden...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik zie niet in waarom je de domiciliëring niet achteraf zou kunnen activeren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”