Korte metten maken met die gasten
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bij phpBB3 zit het er in gebakken en werkt het prima!Sub Zero schreef:Die mod is er ook voor phpBB2 hoor.
Lollig, in heel die topic die je aangeeft KOM JIJ NIET VOOR!Astralon schreef:@deej,
Ook ik heb heimwee naar het "oude" Userbase waar een paar echte kenners nog eens deftige discussie konden opzetten![]()
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ght=#95818
Je weet het antwoord zelf wel he.BasMSI schreef:Grappig, de Topic-zager (euh starter) reageert nergens meer op.
Trouwens ik heb Dommel gevraagd hoe over te stappen, we zijn nu ruim 2 weken verder en geen antwoordt.
Dommel, neen dank U, ik pak wel een ander.
Zeg idioot! Je zit niet eens bij Dommel.Lord Utopia schreef:Verander die forumapen maar in drie forumapen, Bas heeft juist zijn CV gepost.
Is dit dan praat van een ex-mod van het MSIforum, jawaddeBasMSI schreef:Zeg idioot! Je zit niet eens bij Dommel.Lord Utopia schreef:Verander die forumapen maar in drie forumapen, Bas heeft juist zijn CV gepost.
Ga GVD terug naar die K.U.T. zooi van Tik.be en verziek daar de boel.
Echt, als ik je tegenkom trek ik je kop van je romp!
Dan zou je in ieder geval beter moeten weten en zulke reacties niet posten, denk niet dat je hier zo maar je zin mag doen en dat de UB een uitlaatklep is voor je frustraties.BasMSI schreef:Ex-mod?Weetgraag schreef: Is dit dan praat van een ex-mod van het MSIforum, jawadde
Ik ben Adminstrator
Hetzelfde zou voor jou ook gelden als je zulke uitspraken doet als (idioot, lul enz..) op het MSIforum.Zou hij op het MSI forum bezig zijn op de zelfde manier vloog hij al lang en breed buiten.
Neen, want hij mag mij blijkbaar belachelijk maken en ik mag me niet verdedigen.meon schreef:Ehm, Bas... gaat het een beetje?
meon schreef:Ehm, Bas... gaat het een beetje?
Sub Zero schreef:Margaaas werd bij deze geband. Ik denk dat ik voor de hele crew mag spreken dat we voortaan wat sneller zullen optreden en dat dingen die niet door de beugel kunnen altijd gemeld morgen worden aan een mod.
Ja, zet er maar een slotje op.Weetgraag schreef:PS: Er kan hier wel een slotje op denk ik.
Wtf? Zijt ge gewoon een nieuwe standaard voor onbeschoftheid aan het vastleggen?BasMSI schreef:Neen, want hij mag mij blijkbaar belachelijk maken en ik mag me niet verdedigen.meon schreef:Ehm, Bas... gaat het een beetje?
Wonderbaarlijk.
Ik trek mijn conclusies, op UB mag men dus ook mensen aanvallen zonder consequenties. (gelijk Tik dus)
En jij beticht mij van onbeschoftheid?Lord Utopia schreef:Verander die forumapen maar in drie forumapen, Bas heeft juist zijn CV gepost.