Skynet Go - snelheid afgeknepen op 3.4 Mb ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

ljd schreef:Philippe is wel stil geworden.

In elk contract staat er ook dat de snelheid niet gegarandeerd is.

4mbit wil zeggen ongeveer 400kb/s dan zit je goed.

Idd dat klopt! Bij belgacom zeggen ze dat hun download gecapped is op 425kb.
3400kbps = + - 400kb
Dus de snelheid is volledig normaal en geen rechtszaak waardig door de philippe die geen poot heeft om op te staan!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... dsl_res_go
belgacom schreef:Bent u een intensieve internetgebruiker, dan is een ADSL Go abonnement geknipt voor u: een uploadsnelheid van 400 Kbps en een downloadsnelheid van 4 Mbps. Daarmee kunt u al zware bestanden downloaden of bijvoorbeeld internetradio beluisteren. Bestel uw ADSL abonnement online via uw e-Services account en geniet van € 4 extra korting.


4 Mbps = 4096 kbps

Ik kan mij vergissen, maar los van het feit of het morgen een hogere snelheid zal zijn of niet, is er vandaag toch wel sprake van misleidende reklame als ze u uiteindelijk 3400 kbps door u strot duwen? Correct zou zijn dat ze internet van 3,3 Mbps aanprijzen naar het grote publiek? Niet?
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Rafken schreef:philippe,
dit heeft totaal geen zin. je hebt totaal ongelijk en
je maakt je volledig belachelijk door dit doen.

Bedankt voor je eerlijke mening

ljd schreef:Philippe is wel stil geworden.
In elk contract staat er ook dat de snelheid niet gegarandeerd is.
4mbit wil zeggen ongeveer 400kb/s dan zit je goed.

Ik lees met aandacht de reakties. Ik heb mijn standpunt al uiteengezet ... ik heb er geen probleem dat de snelheid niet gegarandeerd is, alleen dat ze beweren dat de 4mbit snelheid (in ideale omstandigheden) "haalbaar" is, en dat is niet zo.
En natuurlijk, dit is geen rechtszaak waard, maar wel een interessante discussie...
Dank voor de vele reakties ;)
Philippe
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Rafken schreef:och, vanaf 1 juli komen er schitterende wijzigingen bij de adsl abonnementen van belgacom en dat is dan geweldige positieve reclame voor belgacom.


Nog maar eens BGC maand dan. Trouwens wie ligt er nog wakker van wat BGC gaat aanbieden. Wie meer wilt kan het zomaar krijgen bij de concurrentie. Belgacom is net als TN de isp van de bomma's en de bompa's.
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Rafken schreef:philippe,
dit heeft totaal geen zin. je hebt totaal ongelijk en
je maakt je volledig belachelijk door dit doen.

De ombudsman heeft mijn klacht als ontvankelijk verklaard: operatoren moeten rekening houden met de werkelijk haalbare (netto) snelheid als ze de "theoretisch maximale snelheid" opgeven. Belgacom heeft 1 maand de tijd gekregen om hierop te reageren. Dus toch niet zo belachelijk !
Natuurlijk is deze discussie nu wat achterhaald, gezien de recente upgrades, maar het principe blijft !

rowan schreef:Er staat dat 4Mpbs de max snelheid is.
De downloadsnelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale, van uw computerinstallatie en van uw binnenbekabeling.

Deze smoesjes gebruiken ze nu al heel de tijd ons te proberen wijs te maken waarom de 4Mpbs niet gehaald werd, in plaats van gewoon te zeggen dat ze de snelheid cappen.
Sedert gisteren krijg is nu plots wel een download van ongeveer 4Mpbs (mijn lijnprofiel is 4640 kbps). Waarschijnlijk hebben ze deze capping sedert 1 Juli verwijderd: ik zag op de Userbase Speedest dat de meeste ADSL Go abonnees nu plots 99% halen in plaats van 85% (voor 1 juli)

Hiermee is het bewijs geleverd dat dit niets te maken had met de afstand tot de telefooncentrale, of de binnenbekabeling enz ... (deze faktoren hebben alleen invloed op de maximale snelheid waarmee je foutloos sychroniseert, en niet de reden waarom ADSL Go vroeger maar 3.4 Mbps haalde. Er is namelijk aan mijn lijn niks veranderd !)

Groeten,
Philippe.
whacker
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 nov 2005, 09:51

Ik snap niet waarom je er zo veel moeite in steekt. Als het u niet aanstaat pakt ge een andere ISP he ;)
Nuja, toch veel succes.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Wanneer een klacht ontvankelijk verklaard wordt, dan betekent het dat de klacht aan alle vormvereisten voldoet (bevat alle nodige gegevens om verder verwerkt te kunnen worden). Dit heeft echter absoluut niets te maken met de inhoud van de klacht. De ombudsman heeft dus nog geen oordeel geveld !

Ik zou dus nog maar niet te hard beginnen hopen !
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Rafken schreef:het is niet de bedoeling om het beste aanbod te hebben, maar om een goed betrouwbaar produkt om de markt te brengen en daar slagen ze al jaaaaaaaaaaren in.


Ben benieuwd welke ISP je zou nemen mocht je niet meer bij BGC werken en ipv 8€ per maand, de volle pot moest betalen.

Kvind wél dat je Lord U mag aanspreken op jullie weddenschap. Mooie inhaalbeweging van BGC! (natuurlijk doen ze dit in mijn waardering direct teniet door hun disco lijn in prijs omhoog te trekken). :x

@Philippe: Jou klacht is al meerdere keren met de ombudsdienst besproken hoor.
Zo had EDPnet lange tijd op hun website staan dat ze een minimale snelheid hadden van 1Mbps, wat in véél gevallen niet bleek te kloppen.
Uiteindelijk hebben ze dit ook van hun site verwijderd.

Tja, misschien toch interessant om bepaalde reclames wat reëeler te maken? Maar dan ga je nog véél werk hebben! :wink:
whacker
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 nov 2005, 09:51

Uzzi schreef:Wanneer een klacht ontvankelijk verklaard wordt, dan betekent het dat de klacht aan alle vormvereisten voldoet.

Volledig correct. Elke klacht wordt in principe ontvankelijk verklaard (desnoods na een beetje meer info).
Rafken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 jan 2008, 21:11

Insom schreef:
Rafken schreef:het is niet de bedoeling om het beste aanbod te hebben, maar om een goed betrouwbaar produkt om de markt te brengen en daar slagen ze al jaaaaaaaaaaren in.


Ben benieuwd welke ISP je zou nemen mocht je niet meer bij BGC werken en ipv 8€ per maand, de volle pot moest betalen.



dan nog blijf ik bij belgacom hoor.
hoogstaand produkt, goede service, beste netwerk enz....

heb trouwens ook belgacom tv waar belgacom één van de beteren is in europa.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Rafken schreef:
dan nog blijf ik bij belgacom hoor.
hoogstaand produkt, goede service, beste netwerk enz....

heb trouwens ook belgacom tv waar belgacom één van de beteren is in europa.
Alleen als het product één van de betere is, kun je vergelijken met het buitenland, wanneer iets slechter is, is België altijd een speciaal geval he.
Jij kunt het verschil weten zeker, als Belgacom-klant zijnde.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

Rafken schreef:hoogstaand produkt,

de prijs ook (in de nieuwste spelling is het "product" en niet "produkt" :wink:)

Rafken schreef:beste netwerk

Volgens mij gebruiken Belgacom, dxADSL, EDPnet en Dommel tog hetzelfde netwerk (heb het dan over ADSL, niet over VDSL)

Rafken schreef:enz....

zoals?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Rafken schreef:heb trouwens ook belgacom tv waar belgacom één van de beteren is in europa.

Dat denk jij :eek:

Je kan nog niet eens concurreren met Telenet dus laat staan met de rest van Europa. Dus stop a.u.b. met die marketing praat.

Hollebollegijs loopt dit ook altijd maar te roepen maar een antwoord geven op een concrete vraag dat is wat anders.

Be my guest:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=233515&highlight=#233515

P.S. Gepost met een Telenet verbinding want onze VDSL BOOST is op non-actief gezet en vliegt samen met de rest van Belgacom (Telefonie/SDSL,etc...) buiten.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:
Rafken schreef:heb trouwens ook belgacom tv waar belgacom één van de beteren is in europa.

Dat denk jij :eek:

Je kan nog niet eens concurreren met Telenet dus laat staan met de rest van Europa. Dus stop a.u.b. met die marketing praat.

Hollebollegijs loopt dit ook altijd maar te roepen maar een antwoord geven op een concrete vraag dat is wat anders.

Be my guest:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=233515&highlight=#233515

P.S. Gepost met een Telenet verbinding want onze VDSL BOOST is op non-actief gezet en vliegt samen met de rest van Belgacom (Telefonie/SDSL,etc...) buiten.


om te antwoorden op je vraag van die 4 streams, dat is een kwestie van vraag en aanbod.
en waarom zouden we niet kunnen concurreren met TN. Louter kwalitatief gezien is Belgacom TV gewoonweg beter. en dat is ook eenmaal een feit.

en wat dat buitensmijten betreft van BGC. daar ga je nog spijt van krijgen.we zullen elkaar na de zomer hier nog eens over spreken.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Feiten kan je aantonen beste man.
En jij kan niets aantonen.

Heeft Belgacom misschien een nieuw compressie algortime uitgevonden?

Ja, en ik ben de enige Belg die 3 streams vraag :eek:
Ik behoor dan ook tot de elite (tegenovergestelde van de marginalen) die over meer dan één TV-toestel beschik.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Astralon schreef:Ik behoor dan ook tot de elite (tegenovergestelde van de marginalen) die over meer dan één TV-toestel beschik.


Spa, het zuiverende water, klets :banana:
Laatst gewijzigd door Special_K 08 jul 2008, 19:41, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:Feiten kan je aantonen beste man.
En jij kan niets aantonen.

Heeft Belgacom misschien een nieuw compressie algortime uitgevonden?

Ja, en ik ben de enige Belg die 3 streams vraag :eek:
Ik behoor dan ook tot de elite (tegenovergestelde van de marginalen) die over meer dan één TV-toestel beschik.


zet een tv met telenet digital tv langs een van belgacom tv en je zal het zelf vaststellen mijnheer astrolon. zo simpel kan het soms zijn, wist je dat.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Het cynische is ook niet echt tot je doorgedrongen hé?

Jan Margot (woordvoerder van Belgacom) beschreef de mensen die extra volume wilden als marginalen.
Dus als ik dan 3 streams vraag zal ik wel bij de elite horen zeker?
Laatst gewijzigd door Astralon 08 jul 2008, 19:41, in totaal 1 gewijzigd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

hollebollegijs schreef:zet een tv met telenet digital tv langs een van belgacom tv en je zal het zelf vaststellen mijnheer astrolon. zo simpel kan het soms zijn, wist je dat.

Heb ik al gedaan en iedereen, een 20-tal mensen, kozen voor Telenet.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:Het cynische is ook niet echt tot je doorgedrongen hé?

Jan Margot (woordvoerder van Belgacom) beschreef de mensen die extra volume wilden als marginalen.
Dus als ik dan 3 streams vraag zal ik wel bij de elite horen zeker?


ik had het zeker door hoor, mijnheer astrolon.
maar sorry maar als ik op elke flauwe zever die jij hier en andere verkoopt, moet reageren....
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:
hollebollegijs schreef:zet een tv met telenet digital tv langs een van belgacom tv en je zal het zelf vaststellen mijnheer astrolon. zo simpel kan het soms zijn, wist je dat.

Heb ik al gedaan en iedereen, een 20-tal mensen, kozen voor Telenet.


dat zeg je zomaar hoor om je gelijk te krijgen.

je bent niet belgacom-minded (ok, dat op zich vind ik geen probleem) maar dan moet je niet beginnen als andere kleine kinderen hier en beginnen te bashen op belgacom
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

hollebollegijs schreef:om te antwoorden op je vraag van die 4 streams, dat is een kwestie van vraag en aanbod.
en waarom zouden we niet kunnen concurreren met TN. Louter kwalitatief gezien is Belgacom TV gewoonweg beter. en dat is ook eenmaal een feit.

en wat dat buitensmijten betreft van BGC. daar ga je nog spijt van krijgen.we zullen elkaar na de zomer hier nog eens over spreken.

ik heb nu al redelijk wat posts van jou gelezen en ik vraag mij echt af hoeveel jij van Belgacom krijgt voor hier zo'n bullshit komen te verkopen
:roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als ik mensen zie die bereid zijn TVV te nemen, dan raad ik ze dat aan, zijn ze dat niet, dan zeg ik DigiTV bij TN. Waarom? Omdat ze geen internet/telefoon abo hoeven te nemen.

Vanaf Belgacom TV beschikbaar wordt bij de alternatieve providers, zal ik met veel plezier de mensen aanraden BGCTV + alternatief abo.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

b012145214 schreef:ik heb nu al redelijk wat posts van jou gelezen en ik vraag mij echt af hoeveel jij van Belgacom krijgt voor hier zo'n bullshit komen te verkopen
:roll:


Heb je ook de talloze post gelezen waarbij Hollebollegijs mensen geholpen heeft. Betaald worden om op een forum als UB te posten, mmm.... denk eerst eens na eer je zo'n commentaar geeft.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

hollebollegijs schreef:dat zeg je zomaar hoor om je gelijk te krijgen.

je bent niet belgacom-minded (ok, dat op zich vind ik geen probleem) maar dan moet je niet beginnen als andere kleine kinderen hier en beginnen te bashen op belgacom

hollebollegijs,

Ik ben 42 jaar en heb bijna alles bereikt wat je op die leeftijd kan bereiken en ik heb echt geen zin om een welles-nietes spelletjes te spelen.

Ik heb gewoon eens twee oude posts van mijzelf bovengehaald om te laten zien hoe ik bash ten aanzien van Belgacom:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=80647&highlight=#80647
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=83020&highlight=#83020
Zoek en je zal er nog veel meer vinden.

En in tegenstelling tot wat jij beweert doe ik wel degelijk testen.
Dat heb ik voor digitale televisie gedaan en dat doe ik nu met Telenet versus Belgacom.
Ik heb de mogelijkheid om Telenet twee maanden gratis te vergelijken met Belgacom dus doe ik dat en zal daarna een oordeel vellen (ik vrees dat in dit geval de beslissing al gevallen is) maar altijd op basis van mijn wensen en na zorgvuldig testen.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

hollebollegijs schreef:en wat dat buitensmijten betreft van BGC. daar ga je nog spijt van krijgen.we zullen elkaar na de zomer hier nog eens over spreken.

In tegenstelling tot sommige andere bedrijfsleiders voel ik mij wel verantwoordelijk voor mijn beslissingen en als dat achteraf de verkeerde blijkt te zijn dan neem ik daar de verantwoordlijkheid voor.
Trouwens, veronderstel nu nog dat ik mij vergis dan zal Belgacom toch verschrikkelijk veel beter moeten doen dan Telenet: 3 of 4 Mbps up?

In mijn vak (bio-informaticus) moet je nogal pragmatisch zijn dus kies ik voor een product dat bestaat en niet voor iets dat maar door één persoon binnenn Belgacom gekend is.
Ik heb vorige week nog de Sales Account Manager - Branch Large Account/Unit Gent - FLS Enterprise Solutions/ Sales Department gesproken en een paar andere mensen op dat niveau en niemand weet van iets :?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:
hollebollegijs schreef:en wat dat buitensmijten betreft van BGC. daar ga je nog spijt van krijgen.we zullen elkaar na de zomer hier nog eens over spreken.

In tegenstelling tot sommige andere bedrijfsleiders voel ik mij wel verantwoordelijk voor mijn beslissingen en als dat achteraf de verkeerde blijkt te zijn dan neem ik daar de verantwoordlijkheid voor.
Trouwens, veronderstel nu nog dat ik mij vergis dan zal Belgacom toch verschrikkelijk veel beter moeten doen dan Telenet: 3 of 4 Mbps up?

In mijn vak (bio-informaticus) moet je nogal pragmatisch zijn dus kies ik voor een product dat bestaat en niet voor iets dat maar door één persoon binnenn Belgacom gekend is.
Ik heb vorige week nog de Sales Account Manager - Branch Large Account/Unit Gent - FLS Enterprise Solutions/ Sales Department gesproken en een paar andere mensen op dat niveau en niemand weet van iets :?


het laatste wat ik nog wil zeggen.
mijnheer astrolon, u vertoeft hierwel veel tijdens de werkuren, ik heb er amper tijd voor, zit hier enkel 's morgens en "s avonds nog als ik zin heb.
Maar gaan de zaken dan zo slecht dat je hier zo vaak zit. kan bijna niet anders hé. :lol:
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik weet niet waar al die frustratie vandaan komt maar als ik jou was zou ik mijn slaap niet laten over hoe goed of slecht het met mijn zaken gaat.

En als je dan toch een stelling wil poneren onderbouw ze dan. De balansen van alle bedrijven kan je hier vinden.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hollebollegijs schreef:mijnheer astrolon, u vertoeft hierwel veel tijdens de werkuren, ik heb er amper tijd voor, zit hier enkel 's morgens en "s avonds nog als ik zin heb.

Tot nu toe heb ik mij altijd mooi aan de zijlijn opgehouden - maar nu moet het toch eens van mijn lever : als dit soort opmerking richting hollebollegijs wordt gemaakt, dan schreeuwt hij moord en brand én dat het niemand zijn zaken zijn wat hij doet in zijn tijd...
Spijtig genoeg denkt hollebollegijs hier niet aan als hij zelf berichten post.
If you can't beat them, confuse them.
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:en waarom zouden we niet kunnen concurreren met TN. Louter kwalitatief gezien is Belgacom TV gewoonweg beter. en dat is ook eenmaal een feit.
Dat is geen feit, dat is uw mening en/of die van uw werkgever.

Ik heb ook al het geluk gehad om bij verschillende gelegenheden Belgacom TV met Telenet Digital TV te kunnen vergelijken. Soms is het gelijkwaardig, soms is Belgacom TV beter, soms is Telenet beter.
Wat mij dan opvalt is dat daar waar Belgacom TV beter is, dat het verschil zichtbaar is, maar toch beperkt, en dat daar waar Telenet wint, het verschil erg groot is. Meestal is de kwaliteit van Belgacom TV daar dan erg slecht.

Maar ik zou niet kunnen zeggen dat over het algemeen dit of dat product beter is.

BTW: Zelf hebben we TVVlaanderen - wegens geen kabel en ADSL via alternieve ISP.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Your DOWNLOAD Speed:
4422 kbps or 553 KB/sec

up
Your UPLOAD Speed:
446 kbps or 56 KB/sec

Lijkt er op dat snelheid al verhoogd is hier, al is het geen 12Mb/s
Zit op vdsl2 en decoder staat niet aan.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

hollebollegijs schreef:het laatste wat ik nog wil zeggen.
mijnheer astrolon, u vertoeft hierwel veel tijdens de werkuren, ik heb er amper tijd voor, zit hier enkel 's morgens en "s avonds nog als ik zin heb.
Maar gaan de zaken dan zo slecht dat je hier zo vaak zit. kan bijna niet anders hé. :lol:

Wel wel wel .... ik had nooit kunnen vermoeden dat mijn originele post zoveel off-topic zever zou genereren ....
Kunnen jullie nu echt niet ophouden met dat welles-nietes ruziemaken, en jullie beperken tot nuttige ON-TOPIC bijdragen ???
Bedankt.
Philippe.
Fre.C
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 jun 2008, 20:08
Locatie: Maasmechelen

hollebollegijs schreef:
Astralon schreef:
hollebollegijs schreef:zet een tv met telenet digital tv langs een van belgacom tv en je zal het zelf vaststellen mijnheer astrolon. zo simpel kan het soms zijn, wist je dat.

Heb ik al gedaan en iedereen, een 20-tal mensen, kozen voor Telenet.


dat zeg je zomaar hoor om je gelijk te krijgen.

je bent niet belgacom-minded (ok, dat op zich vind ik geen probleem) maar dan moet je niet beginnen als andere kleine kinderen hier en beginnen te bashen op belgacom


Heb zelf BGTV (ben al jaren BGC klant, tot cityconnect beschikbaar is in Maasmechelen en dan ben ik naar Dommel) maar in ieder geval, ik vind persoonlijk telenet digital tv > belgacom tv.

PS: Ik ben totaal anti-telenet; ik ben gewoon eerlijk :|
Dommel > rest van belgische ISP's
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

nu heb ik eindelijk zelf VDSL2 met mijn TV en ik kan het iedereen aanraden.
12Mb/s is een feit en ik schommel tussen 450en 805 Kb/s up
dit is een zaligheid en daarbij 25 GB
TV erbij aan een spotprijs echt super!!
The world is not enough!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ADSL2+ bedoel je dan.
VDSL2 zou 17 mbit zijn mét tv en 60 GB limiet.
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

nenee heb het wel degelijk over VDSL2 :-)

20Mb/s waarvan 8 gereserveerd voor TV

geen ADSL2 dat had ik! vanaf vandaag mijn sagem modem geïnstalleerd is tegenwoordig ook poepsimpel zero touch enkel de beveiliging maar instellen.
trouwens 60GB is voor adsl plus he ik heb de go
The world is not enough!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Aah, ok. VDSL, maar Go. Ik dacht dat ge Boost had.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”