Configuratiescherm?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Ik heb een probleem :? . Ik had tweakxp 3 geinstalleerd en nu staat er een icoon in configuratiescherm en ik krijg deze niet meer weg. Tweakxp terug geinstalleerd en alles verwijderd via software maar deze blijft staan.Als je rechts op het icoon klikt krijg je twee keuzes:openen en snelkoppeling maken weet er iemand een oplossing?
antaras
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 dec 2003, 13:14

herken uw probleem, heb net hetzelfde maar met een ander programma.
heb het nog niet opgelost gekregen
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

als ik me goed herinner kan je met tweakUI icons uit het configscherm halen (en die deinstalleerd wel goed)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Styno,

TweakUI, gaat gewoon enkel waarden in het register aanpassen, waardoor je bepaald dat dat controlpanel niet zichtbaar mag zijn. Daardoor wordt het niet geuninstalleerd of verwijderd van je computer ;-).

Kzou zeggen slechte deinstallatie.. gebeurd wel eens meer bij sommige softwareprogramma's. Zeker die die gratis zijn....

Evt nen registry cleaner zal die key uit het register halen waardoor het niet meer in het controlpanel verschijnt. Als je het icon al niet kon openen, dan heb is je probleem definitief opgelost. Indien je het wel nog kon openen, is het dus zeker een slechte deinstall, want dan staat de *.cpl file nog op je systeem... nuja, icon is wel weg uit config.. maar staat nog op hdd.. wil dat gewoon maar zeggen :)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Muggenzifter.... maar je hebt wel gelijk :lol:

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

De icoon blijft er staan nadat ik een registercleaner alles heb laten scannen en wissen.Heb ook spyware programma's enzo laten scannen. Tweakxp lijkt me toch een degelijk programma. Als je op de icoon klikt gebeurt er niets. En de uninstall verloopt telkens goed :?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm, blijkbaar dan toch een registry key die blijft hangen en die een registry key niet kan weghalen. Strange.

Nuja, verbergen kan je doen door bvb: TweakUI of TweakXp :D te installen, die laten toe dat je bepaald welke icons er op het config panel staan.

staat ergens onder:
Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\RunMru\ dacht ik.

Opmerking, als je geen te goede tech. kennis hebt van het register, blijf er dan uit ;-). Can dammage you configuration!!
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”