Gedrag moderator
Ik reageerde onlang op een post ivm de ombudsdient en dommel. Volledig on topic. Plots vind moderator L-army het nodig om me af te schilderen als leugenaar. Tot 3x toe in 1 reactie. Andere gebruikers wijzen hem hier ook op maar L-army blijft er echter bij dat hij me geen leugenaar heeft genoemd. Ik verwachte een excuse maar verder dan "Ik ben misschien wel fout geweest met een dergelijke opmerking op deze manier te brengen." kwam hij niet blijkbaar is dit nog te moeilijk.
Als gebruikers zich aan regels moeten houden dan veronderstel ik dat Mod's dit ook moeten doen. Je mag een mening hebben maar persoonlijke aanvallen zijn not done en zeker als mod zou je dit moeten weten.
Moderatoren zijn scheidsrechters en wat zegt Frank Debleeckere altijd... als je heel de match niet opgevallen bent dan heb je een goeie match gefloten. Als moderatoren niet opvallen en ingrijpen waar nodig dan doen ze hun taak.
[url]Ik ben misschien wel fout geweest met een dergelijke opmerking op deze manier te brengen.[/url]
Als gebruikers zich aan regels moeten houden dan veronderstel ik dat Mod's dit ook moeten doen. Je mag een mening hebben maar persoonlijke aanvallen zijn not done en zeker als mod zou je dit moeten weten.
Moderatoren zijn scheidsrechters en wat zegt Frank Debleeckere altijd... als je heel de match niet opgevallen bent dan heb je een goeie match gefloten. Als moderatoren niet opvallen en ingrijpen waar nodig dan doen ze hun taak.
[url]Ik ben misschien wel fout geweest met een dergelijke opmerking op deze manier te brengen.[/url]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
heb topic ook zitten volgen.. mocht zeggen dat je ook niet zuiveren koffie aanbiedt..
larmy heeft mss inderdaad betere woord keuze moeten gebruiken..
maar er is een verschil tussen
'uw bericht komt ongeloofwaardig over' tegen 'Je liegt dat kan helemaal niet'.
De vraag is, heeft hij als moderator gereageerd of als gewone 'user'?
als ik me niet vergis heb je gezegd dat dommel speciaal gebeld heeft ivm laster.. en naderhand zeg je dat ze gebeld hebben om je te helpen & toen ook spraken over het verwijderen van posten omdat het als 'laster' overkomt en ze daar de nodige stappen zouden tegen ondernemen..
dus feitelijk.. eerst zeg je A . en dan b... dus mss is halve waarheden vertellen wat hij bedoelt?
larmy heeft mss inderdaad betere woord keuze moeten gebruiken..
maar er is een verschil tussen
'uw bericht komt ongeloofwaardig over' tegen 'Je liegt dat kan helemaal niet'.
De vraag is, heeft hij als moderator gereageerd of als gewone 'user'?
als ik me niet vergis heb je gezegd dat dommel speciaal gebeld heeft ivm laster.. en naderhand zeg je dat ze gebeld hebben om je te helpen & toen ook spraken over het verwijderen van posten omdat het als 'laster' overkomt en ze daar de nodige stappen zouden tegen ondernemen..
dus feitelijk.. eerst zeg je A . en dan b... dus mss is halve waarheden vertellen wat hij bedoelt?
je vergist je welzeker. Ik heb niet gezegd dat dommel of davy de persoon in kwestie (want ik ben zeker dat hij in eigenbelang handelde en niet in naam van dommel) me speciaal daarvoor belde. Het was wel het eerste wat hij zei aan de telefoon. Ik had het verhaal al vroeger gepost en nogmaals heel de post doen was een onnodige belasting van de post. Later heb ik nogmaals heel de post gedaan op vraag van L-army.
Sorry maar schuilen achter ik heb gepost als mod of als user.... links staat mod dus is hij moderator met alles wat erbij hoort. Anders moet hij maar een useraccount aanmaken als hij wil als user antwoorden.
Wat hij wou zeggen is niet dat ik niet heel het verhaal deed maar dat dommel of hun medewerkers nooit zouden dreigen of userbase overdag lezen. Ze lezen wel degelijk mee, dat heeft L-army al in andere posts toegegeven. Door zijn interventies toont hij een gebrek aan objectiviteit. Als je iets meer weet over de werking van de firma dan probeer je de werkwijze uit te leggen. Maar het is niet omdat het een werkwijze is dat iedereen ernaar handelt. Mijn mening blijft dat de werknemer bang was dat andere personen van dommel het bericht zouden lezen met zijn naam en daarom uit eigenbelang handelde.
Sorry maar schuilen achter ik heb gepost als mod of als user.... links staat mod dus is hij moderator met alles wat erbij hoort. Anders moet hij maar een useraccount aanmaken als hij wil als user antwoorden.
Wat hij wou zeggen is niet dat ik niet heel het verhaal deed maar dat dommel of hun medewerkers nooit zouden dreigen of userbase overdag lezen. Ze lezen wel degelijk mee, dat heeft L-army al in andere posts toegegeven. Door zijn interventies toont hij een gebrek aan objectiviteit. Als je iets meer weet over de werking van de firma dan probeer je de werkwijze uit te leggen. Maar het is niet omdat het een werkwijze is dat iedereen ernaar handelt. Mijn mening blijft dat de werknemer bang was dat andere personen van dommel het bericht zouden lezen met zijn naam en daarom uit eigenbelang handelde.
-
- Elite Poster
en denk dat de posts die in het 'rood' staan mod posts zijn en in gewoon zwart als normale gebruiker..
als hij in het zwart post ivm 'hé pas op hé manneke dit is een waarschuwing' is meer onofficieel van.. hou het wat rustiger.. en gezellig houden..
thans zo ervaar ik het toch op verschillende forums..
omdat je mod bent betekend niet dat je geen persoonlijke mening kunt hebben
en sorry ;)dan zal dat een andere gebruiker geweest zijn.. (zoveel clone accounts etc)
btw dacht dat je de naam van de persoon nooit mag vermelden (thans zo is het bij telenet.. als je dat wel doet krijg je daar ook een melding over.. vb op tik)
als hij in het zwart post ivm 'hé pas op hé manneke dit is een waarschuwing' is meer onofficieel van.. hou het wat rustiger.. en gezellig houden..
thans zo ervaar ik het toch op verschillende forums..
omdat je mod bent betekend niet dat je geen persoonlijke mening kunt hebben
en sorry ;)dan zal dat een andere gebruiker geweest zijn.. (zoveel clone accounts etc)
btw dacht dat je de naam van de persoon nooit mag vermelden (thans zo is het bij telenet.. als je dat wel doet krijg je daar ook een melding over.. vb op tik)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Droopy,
Ik geef je gelijk hoor, heb het topic eens doorlezen, en heb niet het idee dat je aanvallend of zo bent geweest. Natuurlijk kan er enige scepsis bestaan rondom de correctheid van je verhaal, maar dat is een andere discussie waar L-army niet op terechte wijze op is ingegaan. Natuurlijk zal L-army vanuit zijn kennis/ervaring jouw ervaringen kunnen trekken, maar dan nog zijn er andere bewoordingen mogelijk dan dewelke hij gebruikt heeft.
Da's natuurlijk het gevaar als je "moderator" (of erger: crew) bent; je woorden wegen dubbel zo zwaar...
Waar je wel mee moet oppassen bij het plaatsen van berichten is dat je de privacyregels niet doorbreekt: je geeft namen van mensen op, en da's niet netjes.
Ik geef je gelijk hoor, heb het topic eens doorlezen, en heb niet het idee dat je aanvallend of zo bent geweest. Natuurlijk kan er enige scepsis bestaan rondom de correctheid van je verhaal, maar dat is een andere discussie waar L-army niet op terechte wijze op is ingegaan. Natuurlijk zal L-army vanuit zijn kennis/ervaring jouw ervaringen kunnen trekken, maar dan nog zijn er andere bewoordingen mogelijk dan dewelke hij gebruikt heeft.
Da's natuurlijk het gevaar als je "moderator" (of erger: crew) bent; je woorden wegen dubbel zo zwaar...
Waar je wel mee moet oppassen bij het plaatsen van berichten is dat je de privacyregels niet doorbreekt: je geeft namen van mensen op, en da's niet netjes.
- Fustigateur
- Pro Member
Ah, lig er niet wakker van. Er zijn wel belangrijker zaken in het leven.droopy schreef:Ik reageerde onlang op een post ivm de ombudsdient en dommel. Volledig on topic. Plots vind moderator L-army het nodig om me af te schilderen als leugenaar. Tot 3x toe in 1 reactie. [/url]
Droopy, als jij je aangevallen voelt wil ik gerust mijn excuses aanbieden aan jou. Maar weet goed dat ik in geen geval de bedoeling had jou een leugenaar te noemen.
Ik twijfel wel sterk aan je verhaal, in dit geval heb ik inderdaad niet gehandeld als een waardige moderator, maar uit eigen mening gehandeld. Ik heb ook mijn argumenten gegeven dus ik denk niet dat ik daar fout ben in geweest.
Ik hoop in ieder geval dat dit je niet zal weerhouden om op dit forum te posten. Er zijn harde woorden gevallen langs beide kanten, maar wat mij betreft zand er over. Even goede vrienden.
Ik wil ook nog even benadrukken tegenover iedere user dat ik inderdaad in het verleden bij schedom nv (dommel.com) gewerkt heb en daardoor voorkennis heb op bepaalde vlakken, hierdoor kan het zijn dat ik net zoals iemand van dommel reageer. Dit omdat ik weet wat er net aan de hand is, niet omdat ik partij kies voor dommel. Ik heb totaal geen banden met dommel op dit moment.
Als er verder vragen zijn mag je die altijd stellen.
Als ik je een tip mag geven, stuur een brief naar dommel om hun op de hoogte te brengen van het feit dat die persoon jou zo behandeld heeft. Als je volledig in je recht bent dan zullen ze hier zeker begrip voor hebben.
Ik twijfel wel sterk aan je verhaal, in dit geval heb ik inderdaad niet gehandeld als een waardige moderator, maar uit eigen mening gehandeld. Ik heb ook mijn argumenten gegeven dus ik denk niet dat ik daar fout ben in geweest.
Ik hoop in ieder geval dat dit je niet zal weerhouden om op dit forum te posten. Er zijn harde woorden gevallen langs beide kanten, maar wat mij betreft zand er over. Even goede vrienden.
Ik wil ook nog even benadrukken tegenover iedere user dat ik inderdaad in het verleden bij schedom nv (dommel.com) gewerkt heb en daardoor voorkennis heb op bepaalde vlakken, hierdoor kan het zijn dat ik net zoals iemand van dommel reageer. Dit omdat ik weet wat er net aan de hand is, niet omdat ik partij kies voor dommel. Ik heb totaal geen banden met dommel op dit moment.
Als er verder vragen zijn mag je die altijd stellen.
Als ik je een tip mag geven, stuur een brief naar dommel om hun op de hoogte te brengen van het feit dat die persoon jou zo behandeld heeft. Als je volledig in je recht bent dan zullen ze hier zeker begrip voor hebben.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Komkom, ik vind die excuses overbodig. Overigens vind ik ook dat je je vergist in deze meon. Ook ik geloof niks van wat daar staat. Dommel gaat -nooit- in naam van Dommel even een uur na een post hier een klant opbellen en hem bedreigen. Misschien was het een persoonlijk initiatief van iemand die er niet mee gediend is dat de TS zijn naam zonder meer hier vermeld, en dan kan ik er zeker in inkomen.
Maw: zouden jullie modjes even die persoon zijn naam kunnen censureren? Het is totaal ongepast om iemand publiek te beschuldigen en aan de schandpaal te klagen op een forum. En ik snap echt niet dat geen enkel modje hier al eerder is opgekomen.
Aan de TS: zou je je niet beter wat minder druk maken hier, en wat meer begrip opbrengen daar? Mogelijk bespoedigt dit een oplossing voor je probleem. Zie die verloren maand dan als schadeloosstelling voor die ene werknemer wiens naam je zomaar zonder zijn toestemming online vermeld.
Maw: zouden jullie modjes even die persoon zijn naam kunnen censureren? Het is totaal ongepast om iemand publiek te beschuldigen en aan de schandpaal te klagen op een forum. En ik snap echt niet dat geen enkel modje hier al eerder is opgekomen.
Aan de TS: zou je je niet beter wat minder druk maken hier, en wat meer begrip opbrengen daar? Mogelijk bespoedigt dit een oplossing voor je probleem. Zie die verloren maand dan als schadeloosstelling voor die ene werknemer wiens naam je zomaar zonder zijn toestemming online vermeld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Ik vind jou gedrag ook veel ongepast. Dat is dus niet echt een maatstaf.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Mensen zonder geduld en zelfrespect... Ze bestaan.crapiecorn schreef:Ik vind jou gedrag ook veel ongepast. Dat is dus niet echt een maatstaf.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Het ging hier dan ook niet om mijn gedrag. Overigens, als je zoveel moeite hebt met hoe ik me uitdruk, en er geen antwoord op kunt verzinnen, is dat heus niet mijn probleem.Ik vind jou gedrag ook veel ongepast. Dat is dus niet echt een maatstaf.
-
- Elite Poster
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Stop nu eens met je idiote images, ze werken ook niet bij mij. Bespaar je de moeitemargaaas schreef:klik en ververs of gebruik een betere browser
-
- Elite Poster
hier gaat het ook niet.Lord Utopia schreef:Stop nu eens met je idiote images, ze werken ook niet bij mij. Bespaar je de moeitemargaaas schreef:klik en ververs of gebruik een betere browser
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Werkt hier niet in Firefox, Opera of Iexplore ... Zelfs niet in Safari op m'n iPhone! Of had jij dan nog een betere browser?margaaas schreef:klik en ververs of gebruik een betere browser
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Dude, enkel de slechtste browser Internet Exploder kan het plaatje laten zien.margaaas schreef:klik en ververs of gebruik een betere browser
Schande dat iemand zulke servers gebruikt!
IETab in Firefox laat hem wel zien, na een CTRL-F5, schandalige webserver daar.
-
- Elite Poster
komaan makker, ververs jezelf eens.margaaas schreef:klik en ververs of gebruik een betere browser
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
desondanks heeft hij wel gelijk...BasMSI schreef:Aan vriendelijkheid weer "geen" gebrek zo te zien.hollebollegijs schreef: komaan makker, ververs jezelf eens.
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
in de 7de post bied L-army zijn excuses aan, opgelost toch?
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Toch niet zo vreemd als de naam van het plaatje "MASS MEDIA CENSORSHIP" is?icekiller2k6 schreef:403
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
- gedeco
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Kenners???margaaas schreef:Is enkel zichtbaar ,voor de kenners
De afbeelding is NIET zichtbaar indien je via een (squid ??) proxy server werkt. Rechtstreekse connectie werkt wel, zowel firefox als IE.
(tools , internetoptions, connections, lan settings)
Het punt geeft m.i. niets met de versie van internetexplorer te maken, wel met de manier waarop de webserver requests behandeld. In de request wordt o.a. meegegeven of er een proxy gebruikt wordt, type browser etc....
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
approximated.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Even OT: je bent beiden verkeerd... Die website filtert requests naar plaatjes a.d.h.v. de referer. Dit om bandbreedte-misbruik tegen te gaan. Als niet op de URL klikt hierboven, maar gewoon de URL copy/paste, dan werkt dat prima.
ooh. shiny.
- gedeco
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
O.T.
(maar bij deze krijg je gelijk... )
Sommige websites zijn enkel toegankelijk met één bepaalde browser, met GEOIP kun je gaan filteren op het land van oorsprong voor een ip adres, kortom de filtering gebeurt op server niveau
heel aannemelijk en het lijkt nog te kloppen ook, maar tenzij je de webmaster zelf bent is dit niet zeker...cloink schreef:Even OT: je bent beiden verkeerd... Die website filtert requests naar plaatjes a.d.h.v. de referer. Dit om bandbreedte-misbruik tegen te gaan. Als niet op de URL klikt hierboven, maar gewoon de URL copy/paste, dan werkt dat prima.
(maar bij deze krijg je gelijk... )
Sommige websites zijn enkel toegankelijk met één bepaalde browser, met GEOIP kun je gaan filteren op het land van oorsprong voor een ip adres, kortom de filtering gebeurt op server niveau
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
approximated.
Beste forum gebruikers, willen jullie daar mee ophouden het UB forum te misbruiken?
Lees de http://www.userbase.be/forum/rules.php#3]Regels betreffende het plaatsen van berichten.
Post geen onzinnige antwoorden.
We (Crew en moderatoren, proberen hier wat orde in te krijgen)
Maar kan pas werken indien door alle members meegewerkt wordt.
Hier gaat een slotje op.
Blue-Sky
Lees de http://www.userbase.be/forum/rules.php#3]Regels betreffende het plaatsen van berichten.
Post geen onzinnige antwoorden.
We (Crew en moderatoren, proberen hier wat orde in te krijgen)
Maar kan pas werken indien door alle members meegewerkt wordt.
Hier gaat een slotje op.
Blue-Sky