Ik vrees dat je daar nu nog niet veel over kan zeggen. Sommige mensen die nu geactiveerd worden hebben ettelijke weken moeten wachten. En blijkbaar zijn nog niet alle plooien uit de activatieprocedure zelf glad gestreken. Pas als dat allemaal achter de rug is, zal je kunnen zien wat de gemiddelde tijdsduur is om een brief te ontvangen en geactiveerd te geraken.barbapapa5800 schreef:hoe zit het nu eigenlijk met de tijdsduur om die brief te ontvangen.
gaat dit redelijk vlot?
Het lijkt erop dat je een probleem hebt met je telefoonlijn en/of modem. Het feit dat het ADSL lichtje op je modem knippert betekent dat de modem probeert te synchroniseren met een eventueel ADSL signaal op de telefoonlijn. Zolang het ADSL lichtje niet constant brandt, is je modem niet gesynchroniseerd met het ADSL signaal (sync). En zonder sync kan je geen verbinding leggen met Dommel en zonder verbinding kan je natuurlijk geen updates binnenkrijgen.dendielie schreef:Juist geprobeerd,het lukt nog steeds niet.Die update,gaat dit automatisch ofzo?Bij mij zie ik niets van updates staan en ik krijg die dataset error.De modem reset dan en het ledje blijft sneller gaan en dan weer trager...
Heb je toevallig elders in huis nog telefoons aangesloten op je telefoonlijn zonder ADSL splitter? Die kunnen het ADSL signaal verstoren. Probeer anders je modem zo dicht mogelijk aan te sluiten op het punt waar je telefoonlijn je huis/appartement binnenkomt.