Fozzy,
Er is hier reeds al eens over gesproken. Meer bepaald over Nukem zijn centrale zoektocht

.
IVm die Belgacom/RTT gebouwen, is niet altijd gezegd dat dit een centrale is.. en is trouwens niet gezegd dat dat de LEX is waarop jouw lijn is aangesloten...hier in de buurt is ook een BGC gebouw (tamelijk groot, technieker van BGC dacht ook direct dat ik daarop zat.. maar was niet waar... was een gsm centrale die ze dan uitgebreid hebben tot nieuwe centrale...ik zit nog ergens anders op..)
Nu, simpelste manier om dit even te doen is simpelweg even bellen naar 0800/22700 (BGC storingen) en daar vraag je vriendelijk of ze even een paar metingen willen doen, dan weet je direct hoe goed je zit. normaal gezien - als je een vriendelijk persoon hebt - zal die u wel de afstand geven. En als gij ook vriendelijk zijt.. misschien nog meer details (ruis etc op de lijn > binnenhuisinstallatie)
Op de klantendienst 080022800 zien ze enkel een code: goed, probleemsector, niet goed. Geen exacte waarde naar het schijnt. Beetje te vergelijken met de test op de BGC site.
Nu, een adsl lijn heb je er niet voor nodig, maar liefst wel een bgc actieve tel.lijn
