Firefox 3 in Guinness Book Of Records!
Wat een miserie dat ik gehad heb na het installeren van deze nieuwe versie. Het installeren zelf ging vlot en probleemloos, maar bij de eerste opstart zag ik al meteen dat zo goed als al mijn bookmarks verdwenen waren. Het rare is dat ik er nog 4 over had, al de rest was weg.
Na veel gevloek toch nog een bestand bookmarks.html gevonden in 'Application data' folder, en die gebruikt om te importeren. Na wat schikken heb ik nu toch al mijn bookmarks terug.
Volgende probleem: al mijn opgeslagen paswoorden ook kwijt. Dan maar naar elke site terug login en paswoord gaan intikken, en Firefox die terug laten onthouden. Maar blijkbaar werkt dit niet zo goed als in Firefox 2, want voor sommige sites vraagt Firefox 3 gewoonweg niet om de login gegevens te bewaren (eentje ervan is fragland.be).
Kortom: niet echt tevreden over deze nieuwe versie. Blijkbaar veel te snel released en daarom nog verschillende bugs.
Na veel gevloek toch nog een bestand bookmarks.html gevonden in 'Application data' folder, en die gebruikt om te importeren. Na wat schikken heb ik nu toch al mijn bookmarks terug.
Volgende probleem: al mijn opgeslagen paswoorden ook kwijt. Dan maar naar elke site terug login en paswoord gaan intikken, en Firefox die terug laten onthouden. Maar blijkbaar werkt dit niet zo goed als in Firefox 2, want voor sommige sites vraagt Firefox 3 gewoonweg niet om de login gegevens te bewaren (eentje ervan is fragland.be).
Kortom: niet echt tevreden over deze nieuwe versie. Blijkbaar veel te snel released en daarom nog verschillende bugs.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik denk dat bij een "nieuwe" gebruiker werd aangemaakt
je kan firefox started zodat je kan kiezen uit beschikbare gebruikers
je moet -profilemanager toevoegen
in ieder geval wordt uw oude gebruiker gewoon bewaard ergens in roaming
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
ik krijg de melding "not connected to the internet", k draai versie 1.0.8.8; welke versie gebruiken jullie?cloink schreef:Updaten geblazen dan, hier werkt dat nl. prima.Dfrog schreef:minimeter werkt niet meer
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Eigenlijk moet de installer je dit vragen en FF opstarten in de juiste modus...liger schreef:ik denk dat bij een "nieuwe" gebruiker werd aangemaakt
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
Dit gebeurd dan ook niet bij iedereen en is maar een god van wat er misgegaan isdevilkin schreef:Eigenlijk moet de installer je dit vragen en FF opstarten in de juiste modus...liger schreef:ik denk dat bij een "nieuwe" gebruiker werd aangemaakt
-
- Elite Poster
WA? echt? heb je enige extensies lopen? Ik weet dat sommige doen ff3 crashenKK schreef:Ik heb terug naar FF2 geswitched. FF3 vind ik traag, onstabiel en slokt enorm veel resources. Lijkt meer op een beta dan op een afgewerkte versie.
komt van http://www.winsupersite.com/reviews/firefox3.aspI experienced an alarming number of Firefox application crashes--sometimes on an average of over once per day--which I eventually linked back to the use of the Hide Menubar extension
Crashes heb ik niet gehad, maar bv. FF3 opstarten net na een reboot duurde meer dan 60 seconden. Scrollen op sites met een fixed achtergrond was enorm traag (bv. op 9lives.be), regelmatig bij het opstarten van FF3 was mijn PC 20 tot 30 seconden zo goed als onbruikbaar, terwijl de harddisk volop aan het draaien was.
Ik heb nochtans geen verouderde PC: AMD Athlon X2 4800+, 2 GB DDR II, Geforce 8600 GTS en als OS Windows XP Home.
Sinds ik terug FF2 draai is het mij opgevallen dat het surfen een heel pak vlotter werkt dan met FF3. En tegelijkertijd ben ik ook van enkele vervelende bugs (of features) vanaf, zoals o.a. password manager die op sommige sites niet werkt.
Voorlopig blijf ik dus bij FF2, tot de kinderziektes in FF3 verholpen zijn.
Ik heb nochtans geen verouderde PC: AMD Athlon X2 4800+, 2 GB DDR II, Geforce 8600 GTS en als OS Windows XP Home.
Sinds ik terug FF2 draai is het mij opgevallen dat het surfen een heel pak vlotter werkt dan met FF3. En tegelijkertijd ben ik ook van enkele vervelende bugs (of features) vanaf, zoals o.a. password manager die op sommige sites niet werkt.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
echt wat een miserie; cpu 50%, 6 tabbladen= tussen de 100 000 en 135 000 kb... we zouden toch geen spamfox gedownload hebben (heb h'm van nl.mozilla...)KK schreef:Crashes heb ik niet gehad, maar bv. FF3 opstarten net na een reboot duurde meer dan 60 seconden. Scrollen op sites met een fixed achtergrond was enorm traag (bv. op 9lives.be), regelmatig bij het opstarten van FF3 was mijn PC 20 tot 30 seconden zo goed als onbruikbaar, terwijl de harddisk volop aan het draaien was.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Sjans da'k FX3 NAAST FX2 heb geïnstalleerd. De enige reden waarom ik Firefox gebruikte blijkt nu niet meer te werken: Firebug. Exit Firefox 3 ...
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Nuja lang gaat het niet meer duren voor dat er daar een stable van uit is, nu is er al een derde beta:
Firebug 1.2 requires Firefox 3. Firefox 2 users should install the older 1.05 version of Firebug.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1843
Firebug 1.2 requires Firefox 3. Firefox 2 users should install the older 1.05 version of Firebug.
Hoe zou het komen dat we met z'n 10,3 milj. inwoners maar 88.378 downloads hebben tov de nederlanders die met 16,4 milj FF3 234.755 keer hebben gedownload?
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
-
- Elite Poster
Minder gekend//minder populair?Peterken schreef:Hoe zou het komen dat we met z'n 10,3 milj. inwoners maar 88.378 downloads hebben tov de nederlanders die met 16,4 milj FF3 234.755 keer hebben gedownload?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
vermits de meerderheid van de Belgen bij Telenet/belgacom zitten met hun o-zo lage downloadlimiet, moeten ze oppassen met wat ze downloaden; elke MB kost hen geldliger schreef:Minder gekend//minder populair?Peterken schreef:Hoe zou het komen dat we met z'n 10,3 milj. inwoners maar 88.378 downloads hebben tov de nederlanders die met 16,4 milj FF3 234.755 keer hebben gedownload?
om even de woorden van een moderator te hertalenyuan_lee86 schreef: vermits de meerderheid van de Belgen bij Telenet/belgacom zitten met hun o-zo lage downloadlimiet, moeten ze oppassen met wat ze downloaden; elke MB kost hen geld
de ondergang van het tik forum kan te maken hebben met het eindigen van elk topic als een limietentopic
ik hou het op onbekend/niet geïnformeerd over de actie
En dan zeggen dat de nederlanders niet zo 'vooruitstrevend' zijn en nog win9x gebruiken omdat dat ook nog werkt....
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
FF3 werkt prolly ook op Win9XPeterken schreef:En dan zeggen dat de nederlanders niet zo 'vooruitstrevend' zijn en nog win9x gebruiken omdat dat ook nog werkt....
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
-
- Administrator
- Contacteer:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1843meon schreef:Sjans da'k FX3 NAAST FX2 heb geïnstalleerd. De enige reden waarom ik Firefox gebruikte blijkt nu niet meer te werken: Firebug. Exit Firefox 3 ...
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
*kuch*
t-town schreef:Nuja lang gaat het niet meer duren voor dat er daar een stable van uit is, nu is er al een derde beta:
cloink schreef:Ik wou net zeggen... Firebug draait hier netjes onder FF3.
Typische belgenmentaliteit. Blijven zitten met wat ge kent tov hollanders, altijd op zoek naar iets beters.liger schreef:Minder gekend//minder populair?Peterken schreef:Hoe zou het komen dat we met z'n 10,3 milj. inwoners maar 88.378 downloads hebben tov de nederlanders die met 16,4 milj FF3 234.755 keer hebben gedownload?
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
Bwah das int algemeen typisch menselijke kwaliteit zou ik zeggenBungaMan schreef:Typische belgenmentaliteit. Blijven zitten met wat ge kent tov hollanders, altijd op zoek naar iets beters.liger schreef:Minder gekend//minder populair?Peterken schreef:Hoe zou het komen dat we met z'n 10,3 milj. inwoners maar 88.378 downloads hebben tov de nederlanders die met 16,4 milj FF3 234.755 keer hebben gedownload?
Hollanders zijn dan ook zo zuinig as hell .
Het klopt wel dat veel mensen vastroesten aan 1 bepaald product. dit komt voornameklijk door 2 factoren: ze weten niet dat er iets anders is, en ze hebben bang van het nieuwe.
Gisteren op de sportclub tijdens een praatje moeten vaststellen dat er heel veel mensen gewoon aannemen dat er enkel windows is ("linux, wat is dat voor een beest"). En zo zijn er vele voorbeelden.
Het klopt wel dat veel mensen vastroesten aan 1 bepaald product. dit komt voornameklijk door 2 factoren: ze weten niet dat er iets anders is, en ze hebben bang van het nieuwe.
Gisteren op de sportclub tijdens een praatje moeten vaststellen dat er heel veel mensen gewoon aannemen dat er enkel windows is ("linux, wat is dat voor een beest"). En zo zijn er vele voorbeelden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik merk dat ook regelmatig. Iemand vraagt hoe iets moet ingesteld worden om mail te filteren o.i.d. en gaat er gewoon van uit dat je dan weet dat dit over OE gaat. Ik speel meestal het spel mee en geef de procedure zoals dat in Pegasus moet. Binnen de kortste keren gaat het dan van "Bij mij staat sat icoontje er niet" of "ik heb dat niet in mijn menu"SantaSCSI schreef: Gisteren op de sportclub tijdens een praatje moeten vaststellen dat er heel veel mensen gewoon aannemen dat er enkel windows is ("linux, wat is dat voor een beest"). En zo zijn er vele voorbeelden.
FF3 draait hier ondertussen op een WIN200, XP SP3 en Vist SP1. Geen enkel probleem in deze configuraties met verschillende hoeveelheden RAM. Ik hoop alleen nog op enkele updates van add-ons (o.a. FEBE mis ik wel).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Download Day 2008
We did it!
We set a Guinness World Record for the most software downloads in 24 hours. With your help we reached 8,002,530 downloads.
You are now part of a World Record and the proud owner of the best version of Firefox yet!
Don't forget to download your very own certificate for helping set a Guinness World Record.
We did it!
We set a Guinness World Record for the most software downloads in 24 hours. With your help we reached 8,002,530 downloads.
You are now part of a World Record and the proud owner of the best version of Firefox yet!
Don't forget to download your very own certificate for helping set a Guinness World Record.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect