Ik ben zowat de enigste die zich niet aan Ceurrix heeft geergerd. Misschien heb ik wel wat stukjes gemist, die echt niet door de beugel konden van hem.
Nochtans is het een van de weinige die ik nooit heb zien vloeken, beledigen, ... etc. Der zijn er andere die dat wel gaan doen, voor het minste.
Ik denk dat ik zowat de eerste was, die de problemen van Ceurrix volgde. Niet dat ik hem hielp ofzo, dat niet, want dat kan ik niet.
Misschien evalueer ik het verkeerd, heb ik dingen in andere volgordes gelezen als jullie, ik weet het niet. Maar ik heb Ceurrix zijn eerste postings nog weten maken op Telenet forum. Wat een beetje storend was, waren zijn vele prentjes en het veel quoten van zijn eigen teksten. Iedereen begon te zeuren tegen Ceurrix (Haha, wie is dan Zeurrix
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) vanaf het eerste moment op een onvriendelijke manier.
Als ik dan zo alles een beetje op afstand bekijk, dan heb ik het gevoel, dat Ceurrix zich alleen voelde, zelf wat uitgelachen. Nergens vond hij geen steun, dus ging hij maar proberen op Tik forum en dan ook hier.
Weer zijn slecht gequot, veel prentjes ...etc... en nu ook op meerdere forums en natuurlijk als tegenreactie van de lezers veel gezeur naar hem op een onvriendelijke manier. Op den duur zelf zo onvriendelijk, dat - mocht ik hem zijn - ik ook boos zou worden. En mijn ongenoegen met of tegen sommige hun zin toch zou zeggen.
Ik heb - omdat ik voelde dat het niet goed kwam - Ceurrix gevraagd om van zijn probleem een Blog te maken. Zodat hij niet overal en opnieuw op elk forum moet gaan quoten wat hij al een paar keer had verteld, maar dat hij gewoon de lezers kon verwijzen naar zijn blog. Hij heeft dat ook gedaan... maar misschien te laat ... zijn imago was al om zeep.
Soms kwam ik ook wel op topics uit, waar door zijn veel gequote alles maar onduidelijker werd, ipv duidelijker. En zijn prentjes natuurlijk.... maar, ik ben ervan overtuigd mocht Ceurrix eens op een vriendelijke manier zijn aangesproken daarover, dat hij daar zeker rekening mee zou gehouden hebben.
Misschien kan ik zelf redelijk goed relativeren, ik weet het niet. Lastig om te lezen was alles wel... maar daarom is dat geen lastig persoon.
Ik ga me pas ergeren aan beledigingen en vernederingen. Iets wat ik van hem nooit gezien heb - maar van vele andere wel (en wsl heb ik het zelf ook wel eens gedaan).