![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zo heb ik 3 colega's en 1 vriend doen overstappen, 1 van de collega's heeft iemand van Sappi computerclub Lanaken doen overstappen en deze heeft ze allemaal van de club doen overstappen, hij zegt 90 man
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wie hebben jullie al doen overstappen ? en wat zijn jullie ervaringen met koppigaards die denken dat iets anders dan telenet/belgacom slecht is ?
Zo heb ik een collega die zich elke 14 dagen een nieuw mailadres aanmaakt om zo 14 dagen van een gratis newsserver gebruik te kunnen maken.
Ik zeg hem dat Dommel dat gratis aanbiedt en veel meer volume dan zijne huidige skynet en goedkoper.
puh, dommel gaat niet lang bestaan, ge gaat toch niet denken dat het goedkoper en beter kan ? ja en de verborgen kosten dan ? ik blijf waar ik ben !
Ja als ik dat zou doen zou ik nooit meer achter mijn pc vandaan komen, puh, er staat toch niks meer op FTD3... Hebt gij aandelen bij dommel ? ge blijft er maar over doorbomen !
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ongelooflijk hé, maar nu zijn we een jaar verder en gaat hij ook overstappen zegt hij, de aanhouder wint
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)