Wie hebben jullie al doen overstappen ?
Dommel is goed, en ik geef om mijn medemens en wil hun het licht ook laten zien
Zo heb ik 3 colega's en 1 vriend doen overstappen, 1 van de collega's heeft iemand van Sappi computerclub Lanaken doen overstappen en deze heeft ze allemaal van de club doen overstappen, hij zegt 90 man
Wie hebben jullie al doen overstappen ? en wat zijn jullie ervaringen met koppigaards die denken dat iets anders dan telenet/belgacom slecht is ?
Zo heb ik een collega die zich elke 14 dagen een nieuw mailadres aanmaakt om zo 14 dagen van een gratis newsserver gebruik te kunnen maken.
Ik zeg hem dat Dommel dat gratis aanbiedt en veel meer volume dan zijne huidige skynet en goedkoper.
puh, dommel gaat niet lang bestaan, ge gaat toch niet denken dat het goedkoper en beter kan ? ja en de verborgen kosten dan ? ik blijf waar ik ben !
Ja als ik dat zou doen zou ik nooit meer achter mijn pc vandaan komen, puh, er staat toch niks meer op FTD3... Hebt gij aandelen bij dommel ? ge blijft er maar over doorbomen !
Ongelooflijk hé, maar nu zijn we een jaar verder en gaat hij ook overstappen zegt hij, de aanhouder wint
Zo heb ik 3 colega's en 1 vriend doen overstappen, 1 van de collega's heeft iemand van Sappi computerclub Lanaken doen overstappen en deze heeft ze allemaal van de club doen overstappen, hij zegt 90 man
Wie hebben jullie al doen overstappen ? en wat zijn jullie ervaringen met koppigaards die denken dat iets anders dan telenet/belgacom slecht is ?
Zo heb ik een collega die zich elke 14 dagen een nieuw mailadres aanmaakt om zo 14 dagen van een gratis newsserver gebruik te kunnen maken.
Ik zeg hem dat Dommel dat gratis aanbiedt en veel meer volume dan zijne huidige skynet en goedkoper.
puh, dommel gaat niet lang bestaan, ge gaat toch niet denken dat het goedkoper en beter kan ? ja en de verborgen kosten dan ? ik blijf waar ik ben !
Ja als ik dat zou doen zou ik nooit meer achter mijn pc vandaan komen, puh, er staat toch niks meer op FTD3... Hebt gij aandelen bij dommel ? ge blijft er maar over doorbomen !
Ongelooflijk hé, maar nu zijn we een jaar verder en gaat hij ook overstappen zegt hij, de aanhouder wint
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
1 persoon laten overstappen naar dxADSL (nochtans zelf dommelaar)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ik 2 personen laten overstappen ,
sommige staan te wachten voor cityconnect ( 4 man)
sommige staan te wachten voor cityconnect ( 4 man)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb vele het advies te geven om over te stappen naar dommel, één persoon uit Limburg heb ik dan effectief laten overstappen. Die was van plan om van Scarlet (snelheidsproblemen bij hem;) ) over te stappen op Telenet. Heb hem alles mooi uitgelegd ivm met de toekomstige ADSL2. Hij's nu gewoon superblij . Zijn snelheden zijn nog nooit zo stabiel geweest.
'k Heb dan ook nog iemand onzeker tegengekomen die niet wil overstappen op Dommel, omdat hij negatieve ervaringen heeft met E-Leven.
'k Heb dan ook nog iemand onzeker tegengekomen die niet wil overstappen op Dommel, omdat hij negatieve ervaringen heeft met E-Leven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Niemand ... ik houd me er niet mee bezig.Coop schreef: Wie hebben jullie al doen overstappen ?
Antwoord dan niet.ditCh schreef:Niemand ... ik houd me er niet mee bezig.Coop schreef: Wie hebben jullie al doen overstappen ?
Niet iedereen heeft zo een enorme kennis over internet als jij, ik persoonlijk zou het op prijs stellen als iemand mij een alternatief kan aanbevelen dat goedkoper is en meer bewegingsvrijheid biedt.
Ieder voor zijn eigen, jammer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Jij stelde toch een vraag ? Of mag er tegenwoordig enkel positief op vragen geantwoord worden?Coop schreef: Antwoord dan niet.
Niet iedereen heeft zo een enorme kennis over internet als jij, ik persoonlijk zou het op prijs stellen als iemand mij een alternatief kan aanbevelen dat goedkoper is en meer bewegingsvrijheid biedt.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Als ik eerlijk moet zijn: rechtstreeks niemand. Niet dat ik niet tevreden ben, maar vele van mijn kennissen zijn niet zo tech-savvy en dan is zo'n helpdesk-loze ISP niet meteen je-van-het. Tegenwoordig geef ik als persoonlijk advies even de kat uit de boom te kijken (cfr. ADSL2+).
Onrechtstreeks allicht wel al enkelen (via fora en xs.be).
Onrechtstreeks allicht wel al enkelen (via fora en xs.be).
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
3 jaar geleden heb ik een goed jaar gehad
toch zeker 6 gezinnen laten overschakelen.
De laatste 2 jaar nog 2 vrienden
1tje ervan is naar scarlet , de andere heeft edpnet gelijk ikzelf.
Oja, ikzelf ook nog natuurlijk.
Toch een omzet vermindering van bijna 6000€/jaar voor telenet
toch zeker 6 gezinnen laten overschakelen.
De laatste 2 jaar nog 2 vrienden
1tje ervan is naar scarlet , de andere heeft edpnet gelijk ikzelf.
Oja, ikzelf ook nog natuurlijk.
Toch een omzet vermindering van bijna 6000€/jaar voor telenet
de koe zegt boe
Ik (margaaas himself) heb Dommel genomen op aanraden van ceurrrix,
Drie maand miserie heb ik gehad en nu ben ik een beetje tevreden maar durf niemand Dommel aan te raden ,
omdat ik zie welke miserie ik heb gehad en hij nu nog heeft
en ik nog vrees ook zoiets mee te kunnen maken.
Ik zit nog altijd met dommelfobie,hij heeft er geen last van want die gast weet zich overal door te sleuren.
Drie maand miserie heb ik gehad en nu ben ik een beetje tevreden maar durf niemand Dommel aan te raden ,
omdat ik zie welke miserie ik heb gehad en hij nu nog heeft
en ik nog vrees ook zoiets mee te kunnen maken.
Ik zit nog altijd met dommelfobie,hij heeft er geen last van want die gast weet zich overal door te sleuren.
Wat Dommel betreft precies welditCh schreef:Jij stelde toch een vraag ? Of mag er tegenwoordig enkel positief op vragen geantwoord worden?Coop schreef: Antwoord dan niet.
Laatst gewijzigd door margaaas 03 jun 2008, 21:03, in totaal 4 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Nu weten we waarom de helpdesk zo overbelast is en ze teveel werk hebben en niet mee kunnen met de flow van aanvragen!Coop schreef:Zo heb ik 3 colega's en 1 vriend doen overstappen, 1 van de collega's heeft iemand van Sappi computerclub Lanaken doen overstappen en deze heeft ze allemaal van de club doen overstappen, hij zegt 90 man
Ik heb niemand kunnen doen overschakelen, misschien nog op m'n werk een Netconnect lijntje als back-up...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Topic URL doorsturen naar Telenet en Belgacom om te laten zien dat men ons "marginalen" niet moet onderschatten. Bij Belgacom en Telenet denken ze volgens mij dat de mensen niet meer met elkaar spreken.
Over het topic: heb al een een aantal mensen laten overstappen (vooral van Belgacom dan, ge moet maar zot zijn om daar klant te zijn voor internet), maar zou eigenlijk liever zelf die mogelijkheid hebben
Over het topic: heb al een een aantal mensen laten overstappen (vooral van Belgacom dan, ge moet maar zot zijn om daar klant te zijn voor internet), maar zou eigenlijk liever zelf die mogelijkheid hebben
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja, dat kun je uitschakelen. Je zou beter eerst testen zonder boostpack, en kijken hoe je het doet met mediumband.Devilzown schreef:Vraagje trouwens (wil er geen apart topic voor openen).
Dat boostpack kan je dat opzeggen evt? (Weet eigelijk niet of ik wel zoveel ga verbruiken)
- Devilzown
- Elite Poster
- Bedankt: 59 keer
Mja heb er in mijn overstap enthousiasme direct voor gekozenLord Utopia schreef:Ja, dat kun je uitschakelen. Je zou beter eerst testen zonder boostpack, en kijken hoe je het doet met mediumband.Devilzown schreef:Vraagje trouwens (wil er geen apart topic voor openen).
Dat boostpack kan je dat opzeggen evt? (Weet eigelijk niet of ik wel zoveel ga verbruiken)
17 gig gedownload op de 2 dagen dak het nu heb, kzal het wel opkrijgen
Mja de eerste maand(en) zijn eigenlijk wel niet representatief voor je downloadgebruik . Aangezien je wss van een of andere rotISP komt, heb je namelijk wat dingen opgespaard die je al lang wou hebben. Die download je nu. Op een bepaald moment geraakt dat opDevilzown schreef:Mja heb er in mijn overstap enthousiasme direct voor gekozenLord Utopia schreef:Ja, dat kun je uitschakelen. Je zou beter eerst testen zonder boostpack, en kijken hoe je het doet met mediumband.Devilzown schreef:Vraagje trouwens (wil er geen apart topic voor openen).
kan ik beamen, eerste maand 280 gieg erdoor gejaagd (veel op mediumband) en nu kom ik toe met 40 a 60 gieg in de maand.Rogue schreef:Mja de eerste maand(en) zijn eigenlijk wel niet representatief voor je downloadgebruik . Aangezien je wss van een of andere rotISP komt, heb je namelijk wat dingen opgespaard die je al lang wou hebben. Die download je nu. Op een bepaald moment geraakt dat opDevilzown schreef:Mja heb er in mijn overstap enthousiasme direct voor gekozenLord Utopia schreef:Ja, dat kun je uitschakelen. Je zou beter eerst testen zonder boostpack, en kijken hoe je het doet met mediumband.Devilzown schreef:Vraagje trouwens (wil er geen apart topic voor openen).
- Devilzown
- Elite Poster
- Bedankt: 59 keer
TelenetRogue schreef:Mja de eerste maand(en) zijn eigenlijk wel niet representatief voor je downloadgebruik . Aangezien je wss van een of andere rotISP komt, heb je namelijk wat dingen opgespaard die je al lang wou hebben. Die download je nu. Op een bepaald moment geraakt dat opDevilzown schreef:Mja heb er in mijn overstap enthousiasme direct voor gekozenLord Utopia schreef:Ja, dat kun je uitschakelen. Je zou beter eerst testen zonder boostpack, en kijken hoe je het doet met mediumband.Devilzown schreef:Vraagje trouwens (wil er geen apart topic voor openen).
Mja ik was er al aan gewend geraakt met dat trucje alles te kunnen doen wat ik wil. Nu ik niet meer kon resetten sloeg het wel hard tegen
Maar nu dommel en geen problemen meer
Hier moet je meer uitleg bijgeven, heb je een standje opgetrokken bij batibouw of op festivals ? of ga je van deur tot deur het goede nieuws verkondigen ?Steven7 schreef:Ik heb in totaal toch al iets van een 350 klanten helpen overstappen van Belgacom en Telenet.
Verder mijn respect !
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Klopt. Maar bijna de helft van mijn klanten zijn mensen die me er zelf voor opbellen doordat ze er met een andere klant over gesproken hebben.Special_K schreef:Volgens mij is hij gewoon een reseller
Dat doe ik eigenlijk ook wel. Ik zeg ze meteen van het begin dat indien ze 100% stabiliteit willen hebben met alles derop en deraan dat ze dan bij BGC & Telenet moeten blijven. De meeste schakelen echter meestal toch om.BungaMan schreef:Heb er ook al een paar doen verschuiven... Maar ik geef ze er wel iedere keer de waarschuwing van zwakke helpdesk bij.
Heb ongeveer toch een 30tal mensen kunnen overtuigen om de duopolisten de vinger te geven.
In het begin was ik zeer gedreven en raadde iedereen EDPnet aan, maar na 2 x problemen bij vrienden te hebben was mijn gedrevenheid snel gezakt.
Nu raad ik enkel nog maar het starterpakket van EDPnet aan of gewoon Dommel.
In het begin was ik zeer gedreven en raadde iedereen EDPnet aan, maar na 2 x problemen bij vrienden te hebben was mijn gedrevenheid snel gezakt.
Nu raad ik enkel nog maar het starterpakket van EDPnet aan of gewoon Dommel.
-
- Member
- Contacteer:
ik zit niet actief te lobby'en hoor... als men mij mijn mening vraagt, geef ik ze... wegblijven van Telenet en consoorten en uitkijken naar bv. Dommel (wat ik zelf heb) of iets gelijkaardigs dat aan je verwachtingen voldoet.
Maar ik ben geen verkoper en zal dus niet actief mensen gaan overtuigen hoor...
Maar ik ben geen verkoper en zal dus niet actief mensen gaan overtuigen hoor...
- Chinaski
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
Ja, ik heb toch ook al enkele vrienden overtuigd, tot hun tevredenheid.
Eentje koos voor EDPnet en heeft er nu een beetje spijt van, maar die gaat binnenkort voor Cityconnect
Eentje koos voor EDPnet en heeft er nu een beetje spijt van, maar die gaat binnenkort voor Cityconnect
Black is the colour of my true love's hair